Hop til indhold
Anonymsex

Størrelse af pik

Recommended Posts

Gæst

You dont!

Jeg har ihvertfald ikke hørt om noget der egentlig skulle virke i virkeligheden.. Men pyt med det! For folk i det her forum betyder den slags ikke spor ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 10 minutter siden:

Det er ligesom næsen, hvis du lyver, bliver den større 

Jamen, jeg lyver aldrig ................................

.................................

......................................

...................???????????

??????????????

 

 

Hvornår fanden begynder der at ske noget ???????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonymsex skrev, for 1 time siden:

hvordan får jeg en større pik?

 

Slemmert skrev, 1 time siden:

Jeg har ihvertfald ikke hørt om noget der egentlig skulle virke i virkeligheden

Hvis man er overvægtig, vil pikken komme til at syne af mere, hvis man taber sig, da der ofte sidder ligesom nogle fedtdepoter rundt om penis - men også bare det at kroppen fylder mindre, får også pikken til at synes større.

Men mht. at tilfredsstille en kvinde, så er en finger ofte bedre, men jeg vil da ikke afvise at nogle kvinder tænder på en stor tissemand, men mht. at score kvinder ville jeg nu heller have haft 5 cm mere i højden - men hvordan får jeg det :???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

 

, men mht. at score kvinder ville jeg nu heller have haft 5 cm mere i højden - men hvordan får jeg det :???:

Fortæl hende du vil score, at hun har en dejlig stor røv. Den bule du derefter har oven på hovedet er ca 5cm høj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonymsex skrev, for 2 timer siden:

Oka hvordan får jeg en større pik?

Okay, du vil VIRKELIG gerne have en større pik! :D :

https://www.eroguide.dk/forum/topic/43075-spørgsmål/

https://www.eroguide.dk/forum/topic/43344-penis-forlænger/

Måske du snart skulle slutte fred med den stakkels diller, inden den falder helt af! :D :

https://www.eroguide.dk/forum/topic/46518-problem-eller-ikke/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anonymsex skrev, for 45 minutter siden:

kæft nogen babser

 

18 cm

18 cm lang, diameter eller omkreds? ;)

 Er det når den er stiv, den er 18 på en eller anden led? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

18 cm, har da aldrig været lille? :blink: Den er først lille, når man skal bruge pincetgreb. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 15 minutter siden:

 Den er først lille, når man skal bruge pincetgreb. 

Så er min nok lille

Har så til gengæld en tunge på ........ fandens det ikke er omvendt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 1 minut siden:

Så er min nok lille

Har så til gengæld en tunge på ........ fandens det ikke er omvendt

Kan du slikke dine øjenbryn? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Har du set de Afrikanere som sætter ringe rundt om nakken for at få en monster lang hals?

Du skal sgu bare gøre det samme ved pikken. Ned langs hele stangen lodder du metal ringe på hele vejen op til hovedet. Efterhånden som den bliver lidt længere lodder du en ring mere på.

Det gør formentlig lidt nas når du lodder ringen på, men hey vil du have en større pik skal du ikke være en pjevs!!!

Har ingen ide om hvordan du får ringene af igen når ønsket længde opnås. Men ville nok holde mig fra at bruge en vinkelsliber :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 4 timer siden:

Har du set de Afrikanere som sætter ringe rundt om nakken for at få en monster lang hals?

Du skal sgu bare gøre det samme ved pikken. Ned langs hele stangen lodder du metal ringe på hele vejen op til hovedet. Efterhånden som den bliver lidt længere lodder du en ring mere på.

Det gør formentlig lidt nas når du lodder ringen på, men hey vil du have en større pik skal du ikke være en pjevs!!!

Har ingen ide om hvordan du får ringene af igen når ønsket længde opnås. Men ville nok holde mig fra at bruge en vinkelsliber :-) 

Tror de fleste piger piver lidt, hvis de skal "nyde" den - de runge må gøre nas at få ført ind-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Anonymsex skrev, for 39 minutter siden:

Har hørt en dansker havde en på 28 cm?

Du skal ikke tro på alt du høre. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sådan en hydromax pikpumpe. Den skulle efter sigende kunne give op til 3 cm i længden hvis man bruger den regelmæssigt over 4-6 måneder med efterfølgende vedligehold. Jeg har dog for travlt til at stå i badet med pikken i pumpen hver dag så jeg bruger den kun før sex da den også har midlertidig effekt op til ca. 2 timer efter brug. - Jeg får midlertidigt 1½ cm. mere i længde og omkreds :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Anonymsex skrev, for 8 timer siden:

Oka hvordan får jeg en større pik?

Har åbenbart en lille tissemand :D

Og nogen har en større

så hvordan får jeg en større

Det skal du ikke være ked af. De fleste pikke har det med at vokse i en kvindens hænder eller mund - Så vil du have en større pik, så anskaf et stk kvindemenneske (har du flere valg muligheder, så find en der er lidt omgængelig)

Del dette indlæg


Link til indlæg

18 cm er ikke for lille, nyd at den ikke er større, du får fisse på hele pikken når du knalder...og kan hun ikke mærke den, er hun for stor. Min er 19,5 sådan cirka og det er jeg godt tilfreds med, har kun engang oplevet at den virkede lille, til gengæld omkring 500 gange, hvor den var stor nok eller for stor.

Venligst Mr. average dick OT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er lidt sjovt, som mænd tror at hvis bare de har en stor pik, så er alt godt. 

Længden har i virkeligheden ikke at meget at sige, medmindre hun tænder på at den bliver hamret op i livmoderhalsen, derimod betyder hårdheden og omkredsen en del. Bevares, det ser da umådelig pænt ud, med sådan en kæmpe krabat! 

Men hellere en lille fed pik, end en lang og tynd én. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...