Hop til indhold
Anonymsex

Penis forlænger

Recommended Posts

Overvejer og købe en? MEN

Er der nogen der bruger den? 
Får i resultat?

Får i skader eller noget?

og bliver den længere?

Ja generalt, bruger i den og er den god?

Synes der nogen der har lidt større pikke end min :/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer og købe en? MEN

Overvej først, hvad der er vigtigt for dig: længden på slap eller erigeret pik? Hvis det er slap (omklædningsrum-situationen), så giver det mening. Hvis det er stiv - knap så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forlængere (strækkemetoden) virker. Mest på slap pik og kun 2-3 cm max.

http://i1260.photobucket.com/albums/ii568/lihanor72/Pic41.jpg

 

 

 

Der findes også en anden type operation, hvor man frigør noget af den skjulte del ved at kappe noget bindevæv. Bivirkning er nedadhæng v. erektion.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose

Jeg kan udemærket forstå trådstarter. Selv kvindlige kollegaer fortæller åbentlyst at de ikke kan få tilfredsstillelse med små tissemænd. Og hvem vil ikke gerne give kunne give sin partner den samme nydelse som man selv får.

Personligt tror jeg dog bare at vi må acceptere vores forskelligheder, selvom vi nogle gange kunne ønske at vi var født anderledes. Personligt vil jeg da også hellere have en pige der er flad som et strygebrædt end en med silikonkasser. Ikke fordi de ikke kan laves pænt, men det signalerer bare en usexet mangel selvværd som en forlænget diller sikkert også vil signalere overfor pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan udemærket forstå trådstarter. Selv kvindlige kollegaer fortæller åbentlyst at de ikke kan få tilfredsstillelse med små tissemænd. Og hvem vil ikke gerne give kunne give sin partner den samme nydelse som man selv får.

Var engang (i yngre dage) i byen med en snaldret veninde, der pludselige udpegede en fyr i mængden, som jeg aldrig havde mødt: "Han har en blyantspik!" sagde hun. Charmerende oplysning, som åbenbart var almen viden i den venindekreds ...

Har omvendt en nær ven med pik i de mindre kategorier. Hans kone har i snaldret tilstand betroet mig, at hun aldrig har haft så god sex som med ham ...

Min konklusion: Der er forskel på, hvad folk - her kvinder - lægger vægt på. Surprise.

Jeg er selv fuldt tilfreds med min pik, men det betyder jo ikke, at alle jeg har været sammen har været tilfredse med sexen ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan udemærket forstå trådstarter. Selv kvindlige kollegaer fortæller åbentlyst at de ikke kan få tilfredsstillelse med små tissemænd. Og hvem vil ikke gerne give kunne give sin partner den samme nydelse som man selv får.

Personligt tror jeg dog bare at vi må acceptere vores forskelligheder, selvom vi nogle gange kunne ønske at vi var født anderledes. Personligt vil jeg da også hellere have en pige der er flad som et strygebrædt end en med silikonkasser. Ikke fordi de ikke kan laves pænt, men det signalerer bare en usexet mangel selvværd som en forlænget diller sikkert også vil signalere overfor pigerne.

Heldigvis gav Gud også manden en tunge og et par hænder, som kan bruges til at tilfredsstille kvinden ;)

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg rimelig udrustet, men mht. at score piger, så ville jeg nu hellere have haft de 6 - 7 cm mere i højden - men ellers så har jeg da mødt piger, der har givet udtryk for, at de ikke havde prøvet at få orgasme før med en pik oppe i sig - enkelte havde så heller ikke før prøvet at få orgasme ved at få en pik op mellem brysterne - eller i det hele taget bare at få en pik mellem brysterne, som de ellers synes er mega frækt med tilhørende necklace :wink:

Men ellers er det hårdt arbejde at give en kvinde orgasme ved bare at køre pikken ind og ud af fissen - der skal ihvertfald normalt mere til end det - og her er det udover kemi og teknik også vigtigt at kvinden er godt tændt - at nogen kvinder så tænder på store pikke, hjælper selvfølgelig også - men ligeså mange piger er jo nærmest ved at løbe væk i skræk og rædsel, så snart de ser noget ud over normalen og jeg har bl.a. netop været sammen med 2 helt unge og slanke piger på P-club i Flensburg, hvor den ene brugte hånden til at sætte for, fremfor at slappe af, så jeg stille og roligt kunne trænge helt op i hende og den anden så fuldstændig tvilvlrådig ud og mente slet ikke det kunne lade sig gøre, så det blev kun til en fræk omgang Handentspannung :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 27.9.2015 at 14:24:

Nu er jeg rimelig udrustet, men mht. at score piger, så ville jeg nu hellere have haft de 6 - 7 cm mere i højden

Ved godt jeg det er en gammel tråd, men.. 

Enten er du overordentlig veludrustet, eller ekstrem lav.. :)

Jeg beholder hellere de 6-7 cm, og forbliver mit normale ikke særlige høje jeg. 

Jernsvinet skrev, den 27.9.2015 at 14:24:

Men ellers er det hårdt arbejde at give en kvinde orgasme ved bare at køre pikken ind og ud af fissen - der skal ihvertfald normalt mere til end det - og her er det udover kemi og teknik også vigtigt at kvinden er godt tændt - at nogen kvinder så tænder på store pikke, hjælper selvfølgelig også

 

Kvinder er lige så forskellige som vi mænd er. Jeg har mødt kvinder som har fået gentagne skedeorgasmer bare ved -"ind og ud", selv med mit udstyr. Men du har ret i at det absolut foregår mindst lige så meget mellem ørerne som mellem benene. 

Mellem ørerne kan jeg åbenbart noget.. :P

/North

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, for 8 timer siden:

Enten er du overordentlig veludrustet, eller ekstrem lav.. :)

Jeg beholder hellere de 6-7 cm, og forbliver mit normale ikke særlige høje jeg. 

Jeg er nu ikke ekstrem lav med 173 cm - men det er min erfaring at danske kvinder foretrækker mænd, der er omkring 180 - og ikke alle kvinder bryder sig om store pikke. Men tager jeg til Thailand, hvor pigerne ikke er så høje - der er jeg høj i forhold til dem - og de fleste Thai-piger kan godt lide store pikke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Kvinder er kræsne. Men er Mænd ikke også det? 

Har været bosiddende under varme himmelstrøg :) Det kan varmt anbefales! her er man den fremmede og spændende Mand, som kvinderne jagter. Den fuldstændig omvendte verden, hvor manden vælter sig i tilbud. Det kan jeg godt savne, når man vader rundt blandt de kræsne og forventningsfulde Danske kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 13 timer siden:

Kvinder er kræsne. Men er Mænd ikke også det? 

Har været bosiddende under varme himmelstrøg :) Det kan varmt anbefales! her er man den fremmede og spændende Mand, som kvinderne jagter. Den fuldstændig omvendte verden, hvor manden vælter sig i tilbud. Det kan jeg godt savne, når man vader rundt blandt de kræsne og forventningsfulde Danske kvinder.

Mht kræsne/forventningsfulde:

Er det ikke sådan, at mange søger det der er fremmede , spændende og måske endda uopnåeligt?

Jeg er lav og har en lille fetich mht. høje slanke piger, og omvendt har engang mødt en høj flot pigem der netop tændte på mænd der var lavere ( og nej: ikke noget med dominans).

Summa sumarum : Der er plads til alle typer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde engang en pige i thailand som sagde "not big", mit svar var "no not big but really good, then I can fuck you in the ass" så snakkede vi ikke mere om det:D 

Den er nok en smule under gennemsnittet, til gengæld har jeg stor fornøjelse at pigernes bagdele der har den en rigtig fin størrelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Helene skrev, den 25.9.2015 at 23:59:

hej 

Der vil altid være nogen som har en længer pik end dig og hvad så ??? 

Der vil altid være nogen som knalder bedre end dig , og hvad så ??? 

 

hemmeligheden bag lykke, er at være venner med sig selv !

 

MH 

Det var da helt utroligt klogt skrevet.
Ven med sig selv er helt afgørende for et godt liv, på alle måder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...