Hop til indhold
tyren12

Hotel

Recommended Posts

Hej derude.. Nogen der ved om det overhovedet er til at opdrive et hotel hvor man allerede kan checke ind kl 11 eller 12? Det er vigtigt for mig fordi jeg skal mødes med en pige og vi har kun til kl 15 så det nytter ikke hvis check ind er kl 14 eller 15 :-D   Hvis ikke er der nogen der ved om man kan leje værelser eller andet på timebasis!?

 

Mvh

 

Tyren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er kun, at ringe til hotellet, har aldrig oplevet det som et problem, når jeg har haft brug for det i forbindelse med mit arbejde.

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg
tyren12 skrev, for 2 timer siden:

Hej derude.. Nogen der ved om det overhovedet er til at opdrive et hotel hvor man allerede kan checke ind kl 11 eller 12? Det er vigtigt for mig fordi jeg skal mødes med en pige og vi har kun til kl 15 så det nytter ikke hvis check ind er kl 14 eller 15 :-D   Hvis ikke er der nogen der ved om man kan leje værelser eller andet på timebasis!?

 

Mvh

 

Tyren

 

hvor i landet holder du til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden du kun skal bruge det i dagstiden, så spørg på et dagsværelse. Der flere hoteller der har en bedre pris på et værelse kun i dagstiden. Har selv brugt det til et "møde" en enkelt gang.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tyren12 skrev, for 5 timer siden:

Hej derude.. Nogen der ved om det overhovedet er til at opdrive et hotel hvor man allerede kan checke ind kl 11 eller 12? Det er vigtigt for mig fordi jeg skal mødes med en pige og vi har kun til kl 15 så det nytter ikke hvis check ind er kl 14 eller 15 :-D   Hvis ikke er der nogen der ved om man kan leje værelser eller andet på timebasis!

Prøv at ring til et hotel du er interesseret i og forklar dem situationen at du gerne vil mødes under lidt hyggelige omstændigheder med en veninde - hvis de vil have kunder i butikken, skal de nok finde en fordelagtig løsning - sidst fik jeg en aftale om sen udtjekning til kr. 500,- og en flaske gratis rødvin som velkomstgave med i købet :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har altid tjekket ind kl 10 uden problemer men husk at ringe et par dage i forvejen så er det som regl aldrig et problem for Hotellet at have et værelse klar.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...