kanonkongen 34395 Skrevet 21. November, 2015 Ja det kan gå hurtigt. Jeg har haft mange sjove minder med Jan Monrad. Bla. disse Hvad er jeres minder med Total Petroleum Eller bare Monrad og Rislund. Ha en god lørdag, og pas på jer selv. Og husk, at leve i nutiden og ikke i fortiden. KK 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3684 Skrevet 21. November, 2015 Det er triste nyheder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. November, 2015 Suk, så var det hans tur til at vinde en tur i Tivoli med en død mand.......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helt ny 41 Skrevet 21. November, 2015 Ja meget trist. Han har virkelig sammen med Søren Rislund tilført dansk humor en masse. Hvis i fred. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 21. November, 2015 Min bedste ven og mig hilser altid hinanden med tykke dyr og fede svin. Taget fra et af deres show. Jan Monrad var en stor komiker, der vil blive savnet. Hvil i fred. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50862 Skrevet 21. November, 2015 AK JA - Mindes stadig deres parodier på Trafikradioen Lars E. Christiansen i Aftenåben på P3 . . . Pladderballe Radio og en af de rigtig gode 'VW i skidrop' - Selv nordmænd syntes om den . . . RIP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 838 Skrevet 22. November, 2015 Yderst triste nyheder Bør det ikke arrangeres at han skal have en statsmandsbegravelse - a la Åge Brodtgårds? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. November, 2015 Jeg stiftede første gang bekendtskab med d´herrer i Total Petroleum, da jeg i en brandert sad og hørte en plade med dem sammen med en skole kammerat. Jeg hørte egentligt ikke rigtigt efter, liiiige indtil at jeg hørte indslaget med at Radioens klokketjeneste i øjeblikket blev varetaget af en hørehæmmet under genoptrænning. DET vækkede mig, jeg fik et grineflip af de HELT store og siden da har jeg næsten hørt alt med dem. R.I.P Jan monrad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 23. November, 2015 Der er så mange minder knyttet til Monrad & Rislund. Var ved at kaste op af grin, da jeg første gang hørte det her spørgsmål: "Hvad er en sodo-sado-pedo-nico-masokobofogist?" https://www.youtube.com/watch?v=CejZIFi4c0k 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg