Hop til indhold

En stor komiker er død. RIP Jan Monrad.

Featured Replies

Skrevet

Ja det kan gå hurtigt. Jeg har haft mange sjove minder med Jan Monrad. Bla. disse

Hvad er jeres minder med Total Petroleum Eller bare Monrad og Rislund. 

Ha en god lørdag, og pas på jer selv. Og husk, at leve i nutiden og ikke i fortiden.

KK

Skrevet

Suk, så var det hans tur til at vinde en tur i Tivoli med en død mand..........

Skrevet

Ja meget trist. Han har virkelig sammen med Søren Rislund tilført dansk humor en masse.

Hvis i fred.

Skrevet

Min bedste ven og mig hilser altid hinanden med tykke dyr og fede svin. Taget fra et af deres show.

Jan Monrad var en stor komiker, der vil blive savnet.

Hvil i fred.

Skrevet

AK JA - Mindes stadig deres parodier på Trafikradioen Lars E. Christiansen i Aftenåben på P3 . . . 

Pladderballe Radio og en af de rigtig gode 'VW i skidrop' - Selv nordmænd syntes om den . . . 

RIP

Skrevet

Jeg stiftede første gang bekendtskab med d´herrer i Total Petroleum, da jeg i en brandert sad og hørte en plade med dem sammen med en skole kammerat.

Jeg hørte egentligt ikke rigtigt efter, liiiige indtil at jeg hørte indslaget med at Radioens klokketjeneste i øjeblikket blev varetaget af en hørehæmmet under genoptrænning.

DET vækkede mig, jeg fik et grineflip af de HELT store og siden da har jeg næsten hørt alt med dem.

R.I.P Jan monrad

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.