Hop til indhold
Nille

Avisartikel fra information

Recommended Posts

FrankJ skrev, for 4 timer siden:

slettet

Det er sgu irriterende at man ikke kan slette sine indlæg. Men det skyldes måske, at ledelsen skal have tiden til at gå med det at gøre det  :grin:

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
FrankJ skrev, for 27 minutter siden:

Det er sgu irriterende at man ikke kan slette sine indlæg.

Du kan da slette indholdet 1 time efter du har skrevet indlægget. Hvis du vil slette det efter 5 timer er der jo 'risiko' for at der er nogen, der har læst og svaret på det, og så giver disse svar jo ingen mening hvis du efterfølgende sletter dit indlæg. :roll:.

Hvis der ikke er svar/kommentarer kan du f.eks. anmelde det og bede om, at det slettes.:!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
strange skrev, for 1 minut siden:

Du kan da slette indholdet 1 time efter du har skrevet indlægget. Hvis du vil slette det efter 5 timer er der jo 'risiko' for at der er nogen, der har læst og svaret på det, og så giver disse svar jo ingen mening hvis du efterfølgende sletter dit indlæg. :roll:.

Hvis der ikke er svar/kommentarer kan du f.eks. anmelde det og bede om, at det slettes.:!:

Hvordan kan jeg slette det? En anmeldelse hjælper jo kun, hvis den bliver besvaret, og det har jeg aldrig oplevet ske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
FrankJ skrev, for 10 minutter siden:

Hvordan kan jeg slette det? En anmeldelse hjælper jo kun, hvis den bliver besvaret, og det har jeg aldrig oplevet ske.

I den første time efter indlægget er postet kan du da slette hele indholdet i det indlæg ved hjælp af Edit muligheden.

Jeg tror ikke at man normalt får feedback på en anmeldelse, man kan kun se resultatet hvis admin/mods er enige i anmeldelsen.

 

Men for god ordens skyld må vi nok hellere komme tilbage på sporet og holde os til trådens emne.

Redigeret af strange

Del dette indlæg


Link til indlæg
strange skrev, Lige nu:

I den første time efter indlægget er postet kan du da slette hele indholdet i det indlæg ved hjælp af Edit muligheden.

Jeg tror ikke at man normalt får feedback på en anmeldelse, man kan kun se resultatet hvis admin/mods er enige i anmeldelsen.

Jeg kan ikke se, hvor jeg kan slette indlægget....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
FrankJ skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kan ikke se, hvor jeg kan slette indlægget....

Som jeg skriver kan du bruge Edit funktionen, men den er kun aktiv 1 time efter det oprindelige er postet.

Og du kan ikke slette hele indlægget selv, kun selve teksten

Redigeret af strange

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrankJ skrev, for 7 timer siden:

Jeg giver op

Sæt curseren bag den tekst du har skrevet og slet den.

Sæt dernæst curseren bag det du har citeret, og slet som om det var en tekst. 

Skriv evt en kort meddelelse "fejl" eller lign. 

Udgiv dit svar. 

Der vil nu være et indlæg som kun indeholder din tekst - i dettte tilfælde "fejl" 

Men lidt bøvlet det er det da. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...