Hop til indhold
Bundstokken

Sexsalget flytter sig

Recommended Posts

Der er vel ikke noget at sige til at pigerne rykker til PRIVAT/DISKRET når  politi chikanerede klinikkerne og hele hjælpeindustrien står på den anden ende i forsøg på at redde pigerne.

At prostitutionen ville gå mere eller mindre under jorden grundet myndighedernes jagt og sexarbejderne dermed blev frarøvet den sikkerhed klinikkerne udgører har branchen jo hele tiden advaret om.

http://www.information.dk/551932

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 2 minutter siden:

Politiet chikanere klinikkerne?

 

Jeg har rettet det til chikanereDE , da det efterhånden er 1½ år siden deres politiets taskforce vedr. prostitution instillede arbejdet men der var et par år hvor der kom rigtig mange rapporteringer fra klinikkerne om chikanerende og rettighedsoverskridende besøg, nogle blev dokumenteret og enkelte medførte klagesager over politiets metoder og der blev givet klagerne medhold. Der var også video- og dokumentation i nogle tilfælde. Havde politietss adfærd været af samme karakter over for andre persongrupper havde der rejst sig et ramaskrig i medierne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 6 minutter siden:

Politiet chikanere klinikkerne?

 

Jeg kan forestille mig at problemet er større i nogle politikredse end i andre. Jeg har set et interview med en politileder der direkte udtalte at de (underforstået ham selv og muligvis de lokale politikere) ikke ønskede prostitution i deres kreds og at de derfor gjorde hvad de kunne for at få pigerne til at fortrænge. Jeg har desværre også hørt at det ikke skulle være et enkeltstående tilfælde ...

Jeg har også hørt fra flere piger at politiet flere gange holdt udenfor deres klinik i længere tid af gangen, muligvis for at overvåge dem eller bare for at skræmme kunderne væk ... ligeledes at de har været udsat for jævnlige razziaer selv om der aldrig havde været noget at komme efter. Nogle gange havde politiet ikke engang de fornødne dommerkendelser til at foretage razziaerne, men tvang sig bare adgang til klinikken når døren blev åbnet og de ville heller ikke identificere sig selv overfor pigen (formentlig af frygt for klager) ... andre gange så har Skat været forbi og så har politiet sneget sig med og benyttet lejligheden til at ransage klinikken, selv om det stadig kræver at de har en kendelse, da de blot er med for at sikre at Skat kan få adgang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har rettet det til chikanereDE

Det pågår nu stadig, Her i Silkeborg findes ingen klinikker, det skyldes at såsnart der åbner én, chikanerer politiet dem indtil de lukker. Og det er uanset om pigerne arbejder lovligt.

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom en gang forbi Tersløsepigerne hvor der var to "reklamevogne" og en civilbil i indkørslen og i den ene "reklamevogn" sad en meget let påklædt pige til offentlig beskuelse fra den trafikerede vej og blev afhørt af en enlig betjent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 2 minutter siden:

Det pågår nu stadig, Her i Silkeborg findes ingen klinikker, det skyldes at såsnart der åbner én, chikanerer politiet dem indtil de lukker. Og det er uanset om pigerne arbejder lovligt.

Det er også Midt- og vestjyllands politi - de er stadig berygtede for deres metoder og nærmest systematiske tilsidesættelse af pigernes grundlæggende rettigheder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet task force som pige, og her var det ikke politiet, der var problemet, det var en enkelt skattemedarbejders opførsel, faktisk anbefalede politiet , at der skulle klages over ham.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 59 minutter siden:

Det er også Midt- og vestjyllands politi - de er stadig berygtede for deres metoder og nærmest systematiske tilsidesættelse af pigernes grundlæggende rettigheder. 

Jeg vil ikke trykke "synes godt om" jeres opslag, for de sørgelige forhold er sgu ikke noget at synes godt om ...

Silkeborg er vel den største by i landet der ikke har et eneste åbenlyst bordel ...

Lidt pudsigt så snakkede jeg fornyligt med en thailandsk "massør" om netop Silkeborg. Hverken hun eller nogle hun kendte ville åbne noget der af frygt for politiet, fordi det var så kendt at de gjorde alt for at slippe af med dem ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der burde arbejdes efter bedre vilkår og mere ordenede forhold for pigerne. Alt det med at jagte dem ud gør kun situationen værre.
En skal at igen politikere tør tage kampen op for vores dejlige glædespiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 8 timer siden:



Lidt pudsigt så snakkede jeg fornyligt med en thailandsk "massør" om netop Silkeborg. Hverken hun eller nogle hun kendte ville åbne noget der af frygt for politiet, fordi det var så kendt at de gjorde alt for at slippe af med dem ...

Når man ser sager som denne:

http://www.anklagemyndigheden.dk/_layouts/Ankl.dk.SP.Vidensbase.Handler/VidensbaseDocumentHandler.ashx?VidensbaseDocumentName=http://www.anklagemyndigheden.dk/sites/vidensbase/Documents/AM20120822B5.pdf

kan jeg godt forstå myndighedernes opmærksomhed i det miljø.

Del dette indlæg


Link til indlæg
News skrev, for 3 timer siden:

Passer meget godt med, hvad jeg har hørt. De bliver inviteret herop formedels 100.000 baht / 20.000 kr. + flybillet. Stort set same-same som i anklageskriftet. Absolut god grund til at prøve at trævle den del af markedet op! Thaimiljøet er ikke så sympatisk som det ser ud til udefra. En af min ex's veninder blev snittet i brystet med en kniv fordi hun ikke kunne betale af på sin gæld :-o 

Heldigvis er der også en stor del, der ved, hvad de går ind til, når de flyver herop, og kommer flere gange på turistvisa. De piger betaler desuden kun flybilletten, og får en eller anden form for betaling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 16 timer siden:

Jeg kom en gang forbi Tersløsepigerne hvor der var to "reklamevogne" og en civilbil i indkørslen og i den ene "reklamevogn" sad en meget let påklædt pige til offentlig beskuelse fra den trafikerede vej og blev afhørt af en enlig betjent.

Ret vildt... Har jeg heldigvis aldrig selv været udsat for. 

Meget ubehagelig tanke, at dem der burde være der for at passe på pigerne i stedet "generer" dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 17 timer siden:

Jeg kom en gang forbi Tersløsepigerne hvor der var to "reklamevogne" og en civilbil i indkørslen og i den ene "reklamevogn" sad en meget let påklædt pige til offentlig beskuelse fra den trafikerede vej og blev afhørt af en enlig betjent.

Gad vide om du netop passerede stedet den 16. november 2011, da der var politirazzia, og rufferen blev anholdt, sigtet og senere dømt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Maria skrev, for 2 timer siden:

Ret vildt... Har jeg heldigvis aldrig selv været udsat for. 

Meget ubehagelig tanke, at dem der burde være der for at passe på pigerne i stedet "generer" dem

Hvis det var en østpige, som ikke kender sine rettigheder, det spillede politiet nok på eller af til....

Del dette indlæg


Link til indlæg
News skrev, for 8 timer siden:

Jeg er absolut ikke blind for at thaimiljøet kan være barskt, men der er forskel på at være opmærksomme og så at have de fornødne kendelser og aflægge stedet et besøg og så bare at chikanere pigerne. Og indsatsen burde vel være ensartet over hele landet. Her er tale om en "sherif" som bare har en kæphest som bliver redet hårdt. Det er jo ikke kun thaipigerne det er gået ud over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er naturligvis ikke i orden når myndighederne overskrider pigernes rettigheder. Det er blot svært at forestille sig, at man skulle ride anderledes end man har sadlet i branchen gennem mange år. Udbredelsen af Privat/Diskret konceptet, tror jeg ligeledes kan skyldes at man som aktiv pige nemmere kan holde sig under radaren i forhold til Told og Skat. Internettet har jo gjort det relativt nemt og følge en bestemt pige hvis hun udelukkende har vagter på klinik med offentlig vagtplan.

hvor går grænsen med hensyn til at overskride rettigheder..? Jeg ved det ikke, blot ville jeg ikke skænke det en tanke hvis det havde ført til anholdelse af en voldtægtsforbryder..?

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
News skrev, for 2 timer siden:

Gad vide om du netop passerede stedet den 16. november 2011, da der var politirazzia, og rufferen blev anholdt, sigtet og senere dømt?

Det kan ikke have været den dato da jeg ikke passerer stedet den ugedag. årstallet passer meget godt . han blev straffet for besiddelse af godt 70 gr. amfetamin, jeg husker ikke om der også indgik straf efter rufferiparagraffen men der har uden tvivl været en tiltale på det - han anses i øvrigt på egnen for at være en af dem man ikke bør lege med. 

Mener du at mandens adfærd på nogen måde undskylder eller forklarer den beskrevne behandling af pigen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 29 minutter siden:

Det kan ikke have været den dato da jeg ikke passerer stedet den ugedag. årstallet passer meget godt . han blev straffet for besiddelse af godt 70 gr. amfetamin, jeg husker ikke om der også indgik straf efter rufferiparagraffen men der har uden tvivl været en tiltale på det - han anses i øvrigt på egnen for at være en af dem man ikke bør lege med. 

Mener du at mandens adfærd på nogen måde undskylder eller forklarer den beskrevne behandling af pigen? 

Han fik 10 mdr og konfiskeret 150.000.

Nu kørte du forbi og aner ikke, formoder jeg, om pigen sad i bilen efter gensidig aftale. Jeg siger bare, at stedet ikke har været tip top og at der måske derfor var en god grund til, at pigen sad i vognen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ludvig skrev, for 17 timer siden:

Det er naturligvis ikke i orden når myndighederne overskrider pigernes rettigheder. Det er blot svært at forestille sig, at man skulle ride anderledes end man har sadlet i branchen gennem mange år. Udbredelsen af Privat/Diskret konceptet, tror jeg ligeledes kan skyldes at man som aktiv pige nemmere kan holde sig under radaren i forhold til Told og Skat. Internettet har jo gjort det relativt nemt og følge en bestemt pige hvis hun udelukkende har vagter på klinik med offentlig vagtplan.

hvor går grænsen med hensyn til at overskride rettigheder..? Jeg ved det ikke, blot ville jeg ikke skænke det en tanke hvis det havde ført til anholdelse af en voldtægtsforbryder..?

VH Ludvig.

Grænsen er da ret klar. Når politiet, eller Skat for den sags skyld, overskrider deres beføjelser, overtræder den lov de egentlig skal forestille at beskytte så er de gået over grænsen. Der er en grund til at vi har en politivedtægt. Det er for at vi ikke skal ende som en eller anden bananstat hvor politiet kan gøre som de vil. Noget andet er at beviser indsamlet ved en ulovlig ransagning faktisk kan blive forkastet af retten, da disse ikke er indsamlet på lovlig vis. Store sager kan falde fra hinanden pga. simple procedurefejl.

Nu du nævner det med Skat, som det jo hedder i dag, så involverer skatteforhold jo ikke politiet før end skat anmoder politiet om assistance. Og når politiet så assisterer i en skattesag så er det Skat, og kun Skat, der har beføjelser til at indsamle beviser. Politiet har ikke lov til at misbruge situationen til selv at foretage ransagning i den sammenhæng. De er udelukkende med som observatører og for at sikre at Skat kan få adgang og uhindret kan foretage deres arbejde på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 15/11/2015 21.20.12:

Jeg kan forestille mig at problemet er større i nogle politikredse end i andre. Jeg har set et interview med en politileder der direkte udtalte at de (underforstået ham selv og muligvis de lokale politikere) ikke ønskede prostitution i deres kreds og at de derfor gjorde hvad de kunne for at få pigerne til at fortrænge. Jeg har desværre også hørt at det ikke skulle være et enkeltstående tilfælde ...

Jeg har også hørt fra flere piger at politiet flere gange holdt udenfor deres klinik i længere tid af gangen, muligvis for at overvåge dem eller bare for at skræmme kunderne væk ... ligeledes at de har været udsat for jævnlige razziaer selv om der aldrig havde været noget at komme efter. Nogle gange havde politiet ikke engang de fornødne dommerkendelser til at foretage razziaerne, men tvang sig bare adgang til klinikken når døren blev åbnet og de ville heller ikke identificere sig selv overfor pigen (formentlig af frygt for klager) ... andre gange så har Skat været forbi og så har politiet sneget sig med og benyttet lejligheden til at ransage klinikken, selv om det stadig kræver at de har en kendelse, da de blot er med for at sikre at Skat kan få adgang.

 

tror faktisk politiet sal være med når Skat laver razziaer, men de har ingen ret til at blande sig i klinikernes forhold, medmindre der foregår noget kriminelt, dade kun er med for at beskytte Skat's medarbejdere .... Der har været nogle tråde på hedengangne Hedomax om emnet...Er selv blevet holdt tilbage af politi på en razzia i Herlev for en del år siden....  Desværre kan jeg ikke huske hvordan og hvorledes, men man skal spørge dem om en dommerkendelse, hvis de kommer, også sammen med Skat.... Der er sikkert andre her, som har en meget bedre ( Og mere opdateret viden ) Men ubehageligt var det da.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
hungerfucker skrev, den 16/11/2015 11.27.14:

Politi mænd er vel også kunder hos prostituerede ?  de har vel også et behov ligesom alle os andre ?

ja da, og mange af dem får da også et bj, hj eller lignende, når de kommer og flasher deres skilt hos pigerne......

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 17/11/2015 12.10.01:

Grænsen er da ret klar. Når politiet, eller Skat for den sags skyld, overskrider deres beføjelser, overtræder den lov de egentlig skal forestille at beskytte så er de gået over grænsen. Der er en grund til at vi har en politivedtægt. Det er for at vi ikke skal ende som en eller anden bananstat hvor politiet kan gøre som de vil. Noget andet er at beviser indsamlet ved en ulovlig ransagning faktisk kan blive forkastet af retten, da disse ikke er indsamlet på lovlig vis. Store sager kan falde fra hinanden pga. simple procedurefejl.

Nu du nævner det med Skat, som det jo hedder i dag, så involverer skatteforhold jo ikke politiet før end skat anmoder politiet om assistance. Og når politiet så assisterer i en skattesag så er det Skat, og kun Skat, der har beføjelser til at indsamle beviser. Politiet har ikke lov til at misbruge situationen til selv at foretage ransagning i den sammenhæng. De er udelukkende med som observatører og for at sikre at Skat kan få adgang og uhindret kan foretage deres arbejde på stedet.

ups...tror jeg forgreb begivenhedernes gang en smule..... jvf mit første indlæg...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Maria skrev, den 16/11/2015 14.04.12:

Ret vildt... Har jeg heldigvis aldrig selv været udsat for. 

Meget ubehagelig tanke, at dem der burde være der for at passe på pigerne i stedet "generer" dem

muligvis fordi du er dansker, og så er politiet, tror jeg, ofte mere forsigtige......  Kender en thai massør, hvor de har været forbi mange gange, nogle gange bare for at tjekke om tingene er ok, hvilket er fint ( service besøg), andre gange uden større forklaring og så har de kigget hendes ting igennem, uden at have dommerkendelse, hvilket ikke er helt lovligt.... også et par gange da de har været med Skat på kontrol besøg..( se Møgsvinet's indlæg..) Og skat har aldrig kunne finde noget, men alligevel er de kommet forbi en del gange..... ( Og ja, der er også masser af kontanter hos andre grupper, som ikke bliver undersøgt, eller i hvertfald meget sjældent..)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...