Hop til indhold
Nihil

Et motiv

Recommended Posts

Jeg er halvvejs.

Jeg er et fortidslevn i en sfære af ungdommelighed. Jeg er i realiteten urealiseret. Jeg er aftagende stamina og tiltagende hårvækst i næsen. Jeg er afviklende i et samfund med fokus på udvikling og mine fødder bliver grimmere dag for dag.

Jeg mangler en ny bil, måske tør man en motorcykel.

Jeg mangler en livsgivende hobby, måske bonsai.

Jeg mangler indhold, måske skrive en bog, eller keramik.

Jeg mangler en ny identitet med et helt nyt navn.

Jeg mangler at spejle mig i ungdommen, måske en glædespige.

Jeg vedstår mig min alder, men ikke dommen. Alt er godt…..Endnu engang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg bliver 132 er jeg også halvvejs.

Jeg mangler ikke noget!

Jeg mangler ikke indhold!

Jeg spejler mig ikke i ungdommen eller det jeg var!

Jeg nyder en dejlig glædespige som før

- måske med større taknemmelighed

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af deralte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derfor skrev jeg ET motiv og ikke motivet, og brugte jegform.

Synes bare det var en debat værdig, hvilke motiver vi bringer med os.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjo Krølle Bølle, kan man ikke kritisere, eller i det mindste forholde sig til indholdet, så kan man gå efter afsender. Det er også lettere.

Har i aldrig spurgt jer selv: Hvorfor er denne kvinde i denne branche og tillige lige så vigtigt spurgt jer selv: Hvorfor benytter jeg denne branche. For mig er dette relevant. For mig burde det være relevant for alle i dette univers. Ikke at man skulle stoppe, men ofte er det godt at stoppe op en gang imellem og sådan lige overveje ens egen gøren og laden.

Det er ikke et ufarligt emne, på et forum, hvor der er, efter min mening er blevet længere mellem de gode debatter. Jeg vedkender mig der er politiske debatter hist og her med en vis dybde, men om selve prostitution og den branche, er der lang mellem de gode diskussioner. 

Så summa summarum, ufarlige historier(Sorry Villy), og at holde dette emne usagt og på sin vis tabu, er normen her.  Okay,så fremover vil mit højre øje, om ikke glimte, så have trækninger, når jeg forsøger at passe ind. Fisse til folket – er det godtaget? Det lød dejligt påtaget macho.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...