Hop til indhold
Gæst

Urolige elementer

Recommended Posts

Ledvogter skrev, for 12 timer siden:

På det her fremskredne tidspunkt nytårsaften er jeg ikke helt klar over, hvad jeg skal tage stilling til.

-Ledvogter 

Når nu Onslow har "license to harass" her på dette forum, så forstår jeg godt forvirringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
News skrev, for 11 minutter siden:

Når nu Onslow har "license to harass" her på dette forum, så forstår jeg godt forvirringen.

Der er ingen licenser af nogen art. Jeg gider bare ikke tygge mig igennem en 100 pct. politisk tråd nytårsaften og morgen. Get a life.

-Ledvogter 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 13 timer siden:

Du har et seriøst problem, som du bør søge hjælp for! :( 

Det er såmen ikke så omfangsrigt og slet ikke politisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I stedet for en "one liner" burde jeg nok have skrevet, at man i mine øjne har et seriøst problem, når man i alenlange tirader kan få sig selv til at harcelere over fejl hos dem, man er uenige med, mens man behændigt lukker øjne og ører for tilsvarende i egen lejr.

Det er noget med at se splinten i næstens, men ej bjælken i eget øje.

Den slags "dem og os retorik" er den muldjord, hvor stammekrige og hooliganisme gror på, indrømmet, det er bedre at udkæmpe disse krige på tastaturet, men det ændrer ikke på årsagssammenhængen.

I øvrigt citerede jeg ingen, så der må jo være nogle, der føler sig truffet.

Godt nytår! :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

I stedet for en "one liner" burde jeg nok have skrevet, at man i mine øjne har et seriøst problem, når man i alenlange tirader kan få sig selv til at harcelere over fejl hos dem, man er uenige med, mens man behændigt lukker øjne og ører for tilsvarende i egen lejr.

Det er noget med at se splinten i næstens, men ej bjælken i eget øje.

Den slags "dem og os retorik" er den muldjord, hvor stammekrige og hooliganisme gror på, indrømmet, det er bedre at udkæmpe disse krige på tastaturet, men det ændrer ikke på årsagssammenhængen.

I øvrigt citerede jeg ingen, så der må jo være nogle, der føler sig truffet.

Godt nytår! :) 

Det er muligt du ikke citerer nogle, men du stiller dig som dommer med dette: " Du har et seriøst problem, som du bør søge hjælp for! :(  "

Redigeret af Vildmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 3 minutter siden:

Det er muligt du ikke citerer nogle, men du stiller dig som dommer med dette: " Du har et seriøst problem, som du bør søge hjælp for! :(  "

Du føler dig åbenbart også ramt, hvorfor egentlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 3 minutter siden:

Du føler dig åbenbart også ramt, hvorfor egentlig?

Jeg føler mig  ikke ramt, jeg synes bare ikke du skal have lov til at kalde folk ALT du lyster, jeg tænker mere over, hvorfor har du behov for, at kalde folk syge, for det er jo det du gør!!

 

OG

Nu lokker du med en personfnidder shitstorm igen - så jeg trækker mig - jeg risikerer at blive bannet, det gør du tilsyneladende ikke

Redigeret af Vildmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 6 minutter siden:

Jeg føler mig  ikke ramt, jeg synes bare ikke du skal have lov til at kalde folk ALT du lyster, jeg tænker mere over, hvorfor har du behov for, at kalde folk syge, for det er jo det du gør!!

 

OG

Nu lokker du med en personfnidder shitstorm igen - så jeg trækker mig - jeg risikerer at blive bannet, det gør du tilsyneladende ikke

Det undrer mig bare, at du ikke stiller dig tilfreds med min beklagelse af måden, jeg skrev på en nytårsaftensdag.

Du behøver såmænd ikke trække dig, nu, hvor debatten nærmer sig det normale toneleje, altså med mindre du ikke helmer, før jeg sidder i Blåtorn eller ligger på hjul og stejle. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Esben er en klovn, der aldrig burde have været minister. 

Inger gør derimod blot det, som et bredt flertal inklusiv S bakker op om. Men for nogle er det lettere eller mere bekvemt at kritisere Inger end S. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 7 timer siden:

I stedet for en "one liner" burde jeg nok have skrevet, at man i mine øjne har et seriøst problem, når man i alenlange tirader kan få sig selv til at harcelere over fejl hos dem, man er uenige med, mens man behændigt lukker øjne og ører for tilsvarende i egen lejr.

Der er da vist ikke nogen her i tråden, som har generet nogen ude fra din lejr Onslow. Mon ikke de blå hellere vil være fri for din beskyttelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 1 time siden:

Der er da vist ikke nogen her i tråden, som har generet nogen ude fra din lejr Onslow. Mon ikke de blå hellere vil være fri for din beskyttelse?

Du er vist ikke kompetent til at udtale dig om hverken min lejr eller ret meget andet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 10 timer siden:

Jeg har oven i købet sendt en kopi af hvad der menes, som en pm - men han har nok frit slag!

Eller måske vurderede moderatorene at det var under bagatelgrænsen? Jeg er da ofte blevet kaldt det der er værre, uden der sker noget af den årsag. Men kunne så heller ikke finde på at spilde moderatorenes tid, ved at anmelde nogen for den slags småting i personfnidder afdelingen, og da slet ikke på en nytårsaften. ;)

Konspirationsteorierne om Onslows påståede særstatus, som Ledvogter klart afkræftede, er vel i bedste fald lettere komiske?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 11 minutter siden:

Eller måske vurderede moderatorene at det var under bagatelgrænsen? Jeg er da ofte blevet kaldt det der er værre, uden der sker noget af den årsag. Men kunne så heller ikke finde på at spilde moderatorenes tid, ved at anmelde nogen for den slags småting i personfnidder afdelingen, og da slet ikke på en nytårsaften. ;)

Konspirationsteorierne om Onslows påståede særstatus, som Ledvogter klart afkræftede, er vel i bedste fald lettere komiske?

KF.

Der er et liv uden for eg, prøv det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 1 minut siden:

Der er et liv uden for eg, prøv det

Der regner, derude :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Du er vist ikke kompetent til at udtale dig om hverken min lejr eller ret meget andet!

Nu har du jo reklameret ret kraftig for dine eksteme standpunkter herinde Onslow.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...