Hop til indhold
Guest Borntofly

Sofie 20 år- wow wow wow

Recommended Posts

Guest Borntofly
WorldTraveler skrev, for 1 minut siden:

Passer alderen også sådan nogenlunde med de 20 år?

Ja det gør det uden tvivl. Hun virker ikke som pigen der ville lyve sig yngre;) Og hun ligner også en på 20:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra et par af de billeder der ligger i hendes profil så er der tale om Dirty Diana der arbejdede sammen med Louise i Kerteminde og som i Aarhus kalder sig Rebacca Aarhus S og i København åbenbart Sofie 20.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL
JerryT skrev, for 18 timer siden:

Ud fra et par af de billeder der ligger i hendes profil så er der tale om Dirty Diana der arbejdede sammen med Louise i Kerteminde og som i Aarhus kalder sig Rebacca Aarhus S og i København åbenbart Sofie 20.

Det er godt observeret Jerry. Har besøgt både Diana i Kerteminde og Sofie Ballerup og kiggede lidt da jeg kunne konstatere at det er samme pige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RasmusL skrev, for 2 timer siden:

Det er godt observeret Jerry. Har besøgt både Diana i Kerteminde og Sofie Ballerup og kiggede lidt da jeg kunne konstatere at det er samme pige :) 

 

RasmusL skrev, for 2 timer siden:

Det er godt observeret Jerry. Har besøgt både Diana i Kerteminde og Sofie Ballerup og kiggede lidt da jeg kunne konstatere at det er samme pige :) 

Undrer mig lidt over at man bruger 3 forskellige navne. Er hun værd at besøge `??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
JerryT skrev, for 4 timer siden:

 

Undrer mig lidt over at man bruger 3 forskellige navne. Er hun værd at besøge `??

 

Om hun har skiftet navn gennem sin "karriere" er jeg ret ligeglad med. Jeg synes bestemt hun er et besøg værd som min oprindelige anmeldelse også viser.

Desværre går det meget amatør detektiv i den som sædvanlig herinde. Hvis så bare det drejede sig om at Sofie havde udgivet sig for at være helt ny eller andet . Men det er ikke tilfældet. Ja, hun har sikkert skiftet navn undervejs og hvad har det af reel betydning ? Men det er desværre kotyme herinde at man bruger mere tid på at tale om egne opdagelser end om reelle anmeldelser !

Del dette indlæg


Link til indlæg
JerryT skrev, for 16 timer siden:

Undrer mig lidt over at man bruger 3 forskellige navne. 

Hvis man bliver "afsløret" som GP så begrænser det indtrykket af hvor meget man har arbejdet som GP, hvis man skifter navn med tiden/lokaliteten ... Det er én blandt 100 mulige "legitime" grunde til at sløre sin identitet så meget som muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende forleden dag og jeg må tilslutte mig jublekoret. Hun er da den sprødeste 20 årige nips man kan tænke sig. Det er lige før jeg kunne komme i tvivl om hun virkelig er 20 år!! Sød og dejlig, og vi gik meget hurtigt i gang, jeg nåede ikke engang at få tøjet af før hun bød sig og sine superdejlige velproportionerede bryster til. Hun er ikke høj, så det forgik med mig siddende på sengen fuld påklædt mens jeg langsomt smagte mig frem over hendes ultra dejlige krop og tog hendes sparsomme klæder af. Hendes reaktion var udpræget nydende, hun stønnede af vellyst og fik gåsehud over hele kroppen da jeg gik i gang med den lækreste glatbarberede fisse jeg længe har set (og det er mange). Dejligt når man får tid til at slikke pigerne grundigt...intet bedre end en kvinde der vrider sig vellystig under tungens leg med hendes fisse. 

Hun fik til sidst lov til at lukke min kampklare ven ud i friheden, og mens jeg selv kæmpede mig ud af resten af tøjet, fik jeg et 5-stjernet blow af hende. Ingen berøringsangst her, hele vejen ned og dybt blow. jaaaahhhh....god tid og dejligt varieret.

Nåmen....jeg ville jo også gerne fylde hendes stramme fisse ud, og jeg skal love for at der skulle lirkes for at få plads. Gosh hun var stram og lækker at knalde. Hun fik den forfra, bagfra, oppefra, nedefra...alle de retninger jeg kan komme i tanke om. Til sidst tog hun gummiet af og kørte mig det sidste stykke til himlen med sin dejlige, frække, uskyldige mund.

ikke noget hastvæk - jeg havde booket en time og kom ud fem kvarter senere.

Gentaglse - hell yes!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, den 15/11/2015 at 12:13:

Bemærk den tillægsydelse der er nævnt i den sidste annonce. Den risiko, det medfører, vil jeg og mange andre ikke løbe. 

Præcist hvad jeg lige tænke da jeg så det, I am out.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly

Man kan jo bare vælge sex med kondom. Så er risikoen vel ikke større end hos andre GP??? Dem ved du jo heller ikke om de beskytter sig både arbejdsmæssigt og privat. Så jeg kan ikke rigtig se hvordan det kak være et problem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL
Borntofly skrev, for 2 timer siden:

Man kan jo bare vælge sex med kondom. Så er risikoen vel ikke større end hos andre GP??? Dem ved du jo heller ikke om de beskytter sig både arbejdsmæssigt og privat. Så jeg kan ikke rigtig se hvordan det kak være et problem ?

Selvfølgelig kan man vælge med. Men sex med kondom er jo ikke 100% sikkert det kan springe eller man kan give hende finger og derefter få rørt ved sig selv.

En pige som tilbyder sex uden har vel væsentlig større risiko for at have en kønssydom, end som ikke tilbyder sex uden kondom. Siger det ikke sig selv???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL
Borntofly skrev, den 19. dec. 2015 at 00:57:

Om hun har skiftet navn gennem sin "karriere" er jeg ret ligeglad med. Jeg synes bestemt hun er et besøg værd som min oprindelige anmeldelse også viser.

Desværre går det meget amatør detektiv i den som sædvanlig herinde. Hvis så bare det drejede sig om at Sofie havde udgivet sig for at være helt ny eller andet . Men det er ikke tilfældet. Ja, hun har sikkert skiftet navn undervejs og hvad har det af reel betydning ? Men det er desværre kotyme herinde at man bruger mere tid på at tale om egne opdagelser end om reelle anmeldelser !

Jeg konstatere bare at det er samme pige. Så folk kan se det og ikke besøger pigen hvis de nu ikke vil bruge penge på samme pige 2 gange eller ikke var tilfreds første gang og derfor ikke vil gentage.

 

da jeg besøgte hende i Ballerup og sagde at jeg havde mødt hende før på Fyn. Der benægtede hun at det var hende jeg havde mødt på Fyn. Også selv om at jeg sagde hun så måtte have en tvillinger søster med den samme krop og hendes kende tegn. 

 

Må indrømme at hun er en sød og charmerende pige, som giver en dejlig omgang sex. men havde jeg vidst på forhånd at det var samme pige, så havde jeg ikke besøgt hende i Ballerup i hvert fald slet ikke til den højre pris end hvad 30 mon normalt koster :) 

Redigeret af RasmusL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
RasmusL skrev, for 15 minutter siden:

Jeg konstatere bare at det er samme pige. Så folk kan se det og ikke besøger pigen hvis de nu ikke vil bruge penge på samme pige 2 gange eller ikke var tilfreds første gang og derfor ikke vil gentage.

 

da jeg besøgte hende i Ballerup og sagde at jeg havde mødt hende før på Fyn. Der benægtede hun at det var hende jeg havde mødt på Fyn. Også selv om at jeg sagde hun så måtte have en tvillinger søster med den samme krop og hendes kende tegn. 

 

Må indrømme at hun er en sød og charmerende pige, som giver en dejlig omgang sex. men havde jeg vidst på forhånd at det var samme pige, så havde jeg ikke besøgt hende i Ballerup i hvert fald slet ikke til den højre pris end hvad 30 mon normalt koster :) 

Hvorfor vendte du dig ikke bare om og sagde pænt nej tak så??

Der er jo normalt ingen tvang involveret ;)

Jeg har ikke besøgt hende på Fyn eller andre steder end Ballerup og København hvor hun for fremtiden vil være . Har været yderst tilfreds og mener hun er den bedste af "amatør" pigerne fra AL. Men hver sin smag selvfølgelig . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bananas skrev, den 14. nov. 2015 at 23:45:

Det er nok første gang nogen er bange for at afspore tråden, allerede i trådstarten  :grin:

Tak for anmeldelsen. Er i øvrigt ligeså uforstående som dig over alle dem der aftaler tid og skider på det. Besøgte en pige igår, der var blevet brændt af fem gange - før kl15!!??

Det virker til at være en idiotisk folkesport blandt mange mænd at hygge sig på den  måden :x

Men nu skal vi ikke afspore tråden.

 

Øv - altså at folk brænder en seriøs kvinde af fem gange!!! Latterligt dårlig stil 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Dast74 skrev, for 9 timer siden:

Någon som vet när hon är tillbaka i Köpenhamn ?

4-5-6 januar skrev hun til mig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, den 14/11/2015 at 10:39:

Tak for en god anmeldelse !! hvordan er stedet i ballerup?

Ja det er mega surt folk ikke kan overholde en aftale....Tænk at sidde der og vente og tabe tid og penge

Jeg spekulere om der er nogen der gør det systematisk for at ødelægge branchen?

En fordel ved de useriøse er dog at man meget let kan få aftale en anden gang når man har vist man er den seriøse type :-))) - dettte er selvfølgeligt en form for joke

Min teori er at halvdelen af dem der laver aftaler hvor de ikke møder op, bare synes at det er fnis-fnis-tihi frækt at skrive til en glædespige når man gemmer sig bag en skærm.

Den anden halvdel tør ikke møde op.

Jeg har intet at ha' det i, det er blot en teori jeg har.

 

Jul god! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...