Hop til indhold
Guest Borntofly

Sofie 20 år- wow wow wow

Recommended Posts

Guest Borntofly

Så fik jeg besøgt Sofie og må straks til tasterne:

https://annoncelight.dk/showad/196766

 

Tog en halv time til morges hos Sofie . Og sikke en måde at slutte ugen på;)

Sofie er en super køn lille nips med en skøn ungpige krop! Hun er meget smilende ,nærværende og snaksagelig . Naboens meget sexede datter kan man vel sige.

Der var intet tidspres og hun tog sig god tid. Sexen var indlevende og jeg kunne komme de gange jeg ville;)

Med fare for at afspore tråden vil jeg sige hun er en værdig aftager for den berømte Lea:)

Prisen synes jeg er helt fair taget i betragtning af hvor meget indlevelse og humør fra hendes side man får!

Jeg vil som sædvanlig opfordre til at denne tråd kommer til at handle om min oplevelse og ikke om hendes priser osv:)

Kan kun opfordre til at hive en hel time ud af kalenderen idag eller imorgen og besøge hende:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
suddenurge skrev, for 2 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. Er brysterne ægte?

Ja det er de:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skønt hvis Lea har fået en afløser...! Der bli'r kø :-)
Dejligt at brysterne er ægte - og de ser også store ud i forhold til kroppen. Er de også "faste ungpige" .. eller?

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Dressmann skrev, for 3 timer siden:

Skønt hvis Lea har fået en afløser...! Der bli'r kø :-)
Dejligt at brysterne er ægte - og de ser også store ud i forhold til kroppen. Er de også "faste ungpige" .. eller?

Dressmann

Ja de er dejligt faste og store:)

Ja, jeg var vist heldig at få en tid. Hun besøger kun København en gang imellem da hun er fra en anden del af Danmark;)

Desværre lider hun under enormt mange useriøse mænd som booker tid og aldrig dukker op. Det ødelægger det jo for de seriøse som vil til. Fatter ikke hvad de får ud af det:/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder fantastisk - har forsøgt at få en aftale i stand, men er svært!! - både at passe ind for hende og for mig.

Så må nok vente til næste gang hun besøger Kbh.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Borntofly skrev, for 11 timer siden:

Ja de er dejligt faste og store:)

Ja, jeg var vist heldig at få en tid. Hun besøger kun København en gang imellem da hun er fra en anden del af Danmark;)

Desværre lider hun under enormt mange useriøse mænd som booker tid og aldrig dukker op. Det ødelægger det jo for de seriøse som vil til. Fatter ikke hvad de får ud af det:/

Tak for en god anmeldelse !! hvordan er stedet i ballerup?

Ja det er mega surt folk ikke kan overholde en aftale....Tænk at sidde der og vente og tabe tid og penge

Jeg spekulere om der er nogen der gør det systematisk for at ødelægge branchen?

En fordel ved de useriøse er dog at man meget let kan få aftale en anden gang når man har vist man er den seriøse type :-))) - dettte er selvfølgeligt en form for joke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
anders Jensen skrev, for 1 time siden:

Tak for en god anmeldelse !! hvordan er stedet i ballerup?

Ja det er mega surt folk ikke kan overholde en aftale....Tænk at sidde der og vente og tabe tid og penge

Jeg spekulere om der er nogen der gør det systematisk for at ødelægge branchen?

En fordel ved de useriøse er dog at man meget let kan få aftale en anden gang når man har vist man er den seriøse type :-))) - dettte er selvfølgeligt en form for joke

Stedet er et hyggeligt og diskret sted. Man føler sig hjemme:)

Ja, de seriøse og faste for helt sikkert fortrinsret i fremtiden heldigvis ;)

Men ved ikke om det er nogen der bevidst prøver at ødelægge det. Måske ? Men tror mest det er nogen som tænder på mail skriveriet med en ung pige. Hvorfor forstår man ikke. Jeg er mest til irl oplevelser ;)

Det må ihvetfald være surt at sidde og vente . Samt bruge så meget tid på at skrive med dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, for 13 timer siden:

Desværre lider hun under enormt mange useriøse mænd som booker tid og aldrig dukker op. Det ødelægger det jo for de seriøse som vil til. Fatter ikke hvad de får ud af det:/

Det er for let at føle sig uforpligtet på mail. Har jeg tit tænkt ved de piger der kun bruger mail som kontakt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Bebop skrev, for 20 minutter siden:

Det er for let at føle sig uforpligtet på mail. Har jeg tit tænkt ved de piger der kun bruger mail som kontakt.

Om det er mail eller telefon så handler det jo om almindelig pli:/ 

Nå, nu kom jeg vidst selv til at afspore tråden ;) Den her diskussion hører vist til i generel debat :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det frister meget dette her

Har der været billeder på ?? - lyder sådan, men der er ikke på annoncen der linkes til..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
Norbert skrev, for 2 minutter siden:

Det frister meget dette her

Har der været billeder på ?? - lyder sådan, men der er ikke på annoncen der linkes til..

Ja det har der været før ihvetfald :/

Men ellers så tror jeg gerne hun sender:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Norbert skrev, for 8 timer siden:

Det frister meget dette her

Har der været billeder på ?? - lyder sådan, men der er ikke på annoncen der linkes til..

Ja, du skal bare klikke oppe i højre side, på "StudineKollektivet" (lige oppe over hendes mail adressen), så bliver du ledt hen på denne side

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, den 2015-11-13 11:12:38:

 

Med fare for at afspore tråden vil jeg sige hun er en værdig aftager for den berømte Lea:)

 

Det er nok første gang nogen er bange for at afspore tråden, allerede i trådstarten  :grin:

Tak for anmeldelsen. Er i øvrigt ligeså uforstående som dig over alle dem der aftaler tid og skider på det. Besøgte en pige igår, der var blevet brændt af fem gange - før kl15!!??

Det virker til at være en idiotisk folkesport blandt mange mænd at hygge sig på den  måden :x

Men nu skal vi ikke afspore tråden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey

Tak for info om billeder

Jeg vil lave en aftale med hende - OG HOLDE DEN - det er HELT sikkert... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 12 timer siden:

Ja, du skal bare klikke oppe i højre side, på "StudineKollektivet" (lige oppe over hendes mail adressen), så bliver du ledt hen på denne side

 

Norbert skrev, for 12 timer siden:

Tak for info om billeder

NB: De billeder er af ikke af Sofie, men af Sally (der åbenlyst jo ikke har en D-skål), jf:

https://annoncelight.dk/showad/196748

Der var billeder af Sofie. Henover de sidste par uger har hun varieret dem lidt, men alle sammen særdeles indbydende, hvis man er tiltrukket af en lav, slank, ung kvinde med store, velsiddende naturlige bryster og en røv, der er en latina værdig. :)

 

PS: Der ligger et billede på denne, annonce, men jeg er lidt i tvivl om, om det faktisk er af hende selv:

https://annoncelight.dk/showad/196750

Tror til gengæld det her er hende:

https://annoncelight.dk/showad/196425

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bemærk den tillægsydelse der er nævnt i den sidste annonce. Den risiko, det medfører, vil jeg og mange andre ikke løbe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

Det var så ikke lige det, jeg havde håbet kom.............

Det må jeg overveje en ekstra gang nu.... :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, 1 time siden:

Bemærk den tillægsydelse der er nævnt i den sidste annonce. Den risiko, det medfører, vil jeg og mange andre ikke løbe. 

Kunne det ikke være megafransk? Jeg tror næppe det er helt uden kondom. Til hendes i forvejen over gennemsnitlige priser, så virker 300 kroner for lavt hvis det virkelig var tilfældet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrT skrev, for 13 minutter siden:

Kunne det ikke være megafransk? Jeg tror næppe det er helt uden kondom. Til hendes i forvejen over gennemsnitlige priser, så virker 300 kroner for lavt hvis det virkelig var tilfældet. 

Det var sex uden kondom, der mentes. Jeg skrev med hende på den annonce og emnet kom op ... Det står ikke i de nyere annoncer.
Og drop nu please al yderligere diskussion af det emne i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borntofly skrev, den 13/11/2015 11.12.38:

Så fik jeg besøgt Sofie og må straks til tasterne:

https://annoncelight.dk/showad/196766

 

Tog en halv time til morges hos Sofie . Og sikke en måde at slutte ugen på;)

Sofie er en super køn lille nips med en skøn ungpige krop! Hun er meget smilende ,nærværende og snaksagelig . Naboens meget sexede datter kan man vel sige.

Der var intet tidspres og hun tog sig god tid. Sexen var indlevende og jeg kunne komme de gange jeg ville;)

Med fare for at afspore tråden vil jeg sige hun er en værdig aftager for den berømte Lea:)

Prisen synes jeg er helt fair taget i betragtning af hvor meget indlevelse og humør fra hendes side man får!

Jeg vil som sædvanlig opfordre til at denne tråd kommer til at handle om min oplevelse og ikke om hendes priser osv:)

Kan kun opfordre til at hive en hel time ud af kalenderen idag eller imorgen og besøge hende:)

Jeg kan KUN tilslutte mig denne beskrivelse, normalt går jeg uden om annoncer uden telefonnummer, men blev alligevel nødtil at prøve og lave en aftale med Sofie, hun svare umildbart hurtigt på mails (10-15 min.) 

En halv time går ALT for hurtigt, næste gang må jeg spare lidt mere op - hun er ALLE pengene værd - det er selvfølgeli smag og behag, men jeg følte på intet tidpunkt noget pres for at blive færdig, det var virkelig en GFE oplevelse - HER KOMME JEG GERNE IGEN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Borntofly
WorldTraveler skrev, for 25 minutter siden:

Kysser hun også?

Ja det gjorde hun ihvertfald da vi var sammen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...