Hop til indhold
thaieater

Yen Thai massage Koldingvej Vejle

Recommended Posts

Gæst

Hør her gutter møder i indehaveren ...... har i mødt den sødeste og mest charmerende og generte pige nogensinde.... Hun er lyttende og venlig ren og klar i hovedet. Hun er en der ved hvad manden vil have. Så snak pænt om hende og godtag det i betaler for...... for hun er så sød og ikke som andre... masser af tid. Jeg har været der mange gange...... :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 11. april 2016 at 22:12:

Hør her gutter møder i indehaveren ...... har i mødt den sødeste og mest charmerende og generte pige nogensinde.... Hun er lyttende og venlig ren og klar i hovedet. Hun er en der ved hvad manden vil have. Så snak pænt om hende og godtag det i betaler for...... for hun er så sød og ikke som andre... masser af tid. Jeg har været der mange gange...... :)

 

tak for reklamen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj Gutter.  Var egentlig gået fra thai klinikker,  da de fleste jeg har prøvet lidt over 40, slapne eller falske parter.  Men med de fine reviews skulle jeg da lige prøve.  Kom uanmeldt og var så heldig at få wan. Hun er virkelig en pæn og naturlig pige og så kneppede hun faktisk rigtig godt for en 1000kr. Hun har en sød lille numse og fine bryster.   Hun sagde til mig at hun var 29 og det skal nok passe.  Både BJ og sex fungerede og som tidligere nævnt laver hun nogle swip med tungen.  Når hun rider får den gas og det er næsten svær at lade være med at komme.  Alle positioner var muligt og da tiden var ved at løbe ud red hun mig til den store eksplosion.  Synes ikke det er mange kvinder der kan ride mig til jeg kommer,  men det kunne hun.  Hun var dog lidt på arbejde da jeg ikke ville give mig så let,  da jeg vil have fuld  valuta for skillingen.  Alt i alt lækkert sted.  Wan er helt klart de  bedste thai pige jeg har mødt.  

 

Hilsen sexhans 

Del dette indlæg


Link til indlæg

PælenKolding - diskret indgang NEJ men hva' betyder det vi ska' jo bare ha' massage. Det ligger i et blok område med en pizza bar i nærheden. Prøv at køre på vejen med Google. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

PælenKolding - diskret indgang NEJ men hva' betyder det vi ska' jo bare ha' massage. Det ligger i et blok område med en pizza bar i nærheden. Prøv at køre på vejen med Google. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...