Hop til indhold
thaieater

Yen Thai massage Koldingvej Vejle

Recommended Posts

Efter kun at have været læser , vil jeg da også gerne give lidt .

Var på besøg på Koldingvej  i Vejle . Blev modtaget af en dejlig thai ,som fulgte mig ind i rummet, og fik hurtig lavet en aftale.

En gang rigtig god massage , og derefter dejlig hygge .Hele pakken til en af de store

Efter vi var færdige , fik jeg en vand , og vi sludrede lidt. Hun fortalte at der i Weekenden kom en extra ung pige , så noget at se frem til

Alt i alt en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede det i onsdags. Blev mødt af langhåret, store bryster og god massage. Fik hele turen, var der i 5 kvarter. Efter god massage, besteg hun mig, blowede og vi fik en ridetur. Vand bagefter JA :) pust. Hun hed noget med P...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren
thaieater skrev, den 11/11/2015 15.37.13:

Efter kun at have været læser , vil jeg da også gerne give lidt .

Var på besøg på Koldingvej  i Vejle . Blev modtaget af en dejlig thai ,som fulgte mig ind i rummet, og fik hurtig lavet en aftale.

En gang rigtig god massage , og derefter dejlig hygge .Hele pakken til en af de store

Efter vi var færdige , fik jeg en vand , og vi sludrede lidt. Hun fortalte at der i Weekenden kom en extra ung pige , så noget at se frem til

Alt i alt en god oplevelse.

Jeg går ud fra, at thaieater, når han skriver at han gav en af de store, mener 1000 kr. I så fald, ikke en ublu pris...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det min tur til at kigge forbi. Har tidl haft god succes med pigerne der, så håbede på endnu en god en.

Pigen denne gang hed Phoi (eller noget i den retning), og var allerede klædt ud til sjov fra starten. En kort, stram kjole og fiskenets strømper. Så ingen tvivl om at der var mere end massage i vente... Hun var nok engang i 40'erne og omkring 165cm høj

Massage startede og der var de sædvenlige strejf af kuglerne. Nå men der blev masseret på ryggen i en 20-25 minutters tid inden at det var tid til vend rundt.

Efter kort tid kom spørgsmålet om jeg ønskede fuld pakke, hvilket kostede 1200kr eller alternativt den billigere body2body til 800kr. Der blev foretaget et valg, men nøj hvor var jeg godt nok skuffet. Altså resultatet udeblev ikke, men vejen derhen var ikke nogen fornøjelse, for magen til maskinsex...

Nå men der er som altid gode bademuligheder på stedet, så det trækker op på den samlede.

Men nøj, hvor var hun godt nok uinspirerende... så ingen fare for gentagelse hos hende, selvom massagen varrierede mellem blid og hård

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige hjemkommet fra Yen Massage er det så min tur til at debutere med et indlæg.

Det er nok den bedste oplevelse jeg til dato har haft ud i købe (massage)

Ankom til aftalt tid og blev modtaget med et stort smil og vist ind på rummet af den søde massør.

Vi aftalte hvordan massagen og afslutning skulle foregå og så var det bare med at komme i gang.

Pigen er virkelig sød og berøringsvillig så efter en virkelig god omgang massage nærmer vi os afslutning.

Og der er det så himlen falder ned og fuglene synger højt om forår.

For skam det er det bedste BJ jeg til dato har fået.

Har gennem tiden prøvet lidt af hvert men hende her slår de fleste, kan faktisk kun komme i tanke om en (fra den dominikanske republik) der er på højde, og hun fortjener sit eget indlæg.

Der ser desværre ud til at vi snart mister denne perle.

Til jer der vælger at tage en tur forbi, pas godt på hende det fortjener hun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv.

Jeg havde ellers tænkt mig at prøve dette sted.

Men disse mest ualmindeligt gode anmeldelser gør sikkert at der bliver kø langt hen af Koldingvej, hvorefter massøerne bliver overbelastede til skade for serviceniveauet.:?:?

Der må da være nogle flere der kan lave en lidt mere lunken anmeldelse.:grin::grin:

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaieater - Ved det ikke men tager en tur forbi i løbet af ugen for at finde ud af det, nemt at blive Thai afhængig !!

Steenborg - Smider mere ind, hvis jeg når forbi som planlagt inden Påske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sport skrev, for 17 timer siden:

Thaieater - Ved det ikke men tager en tur forbi i løbet af ugen for at finde ud af det, nemt at blive Thai afhængig !!

Steenborg - Smider mere ind, hvis jeg når forbi som planlagt inden Påske.

Tror jeg vil følge din idé og kigge forbi, afhængigheden har vist indfundet sig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at prøve Yen Thaimassage på Koldingvej i Vejle.

Jeg ankom til stedet og da jeg viste at man ikke skulle have massage af en ældre dame ved navn Ploi var jeg lidt obs på hvem der skulle massere mig men blev mere rolig da jeg fik at vide at Ploi ikke arbejdede der mere. 

Istedet for mødte jeg Wan en ung smuk meget smilende skønhed på ca 23 år med en slank figur hvilket jeg senere fandt ud af ikke var forkert :-) 

jeg startede med en gang massage de havde åbenbart tilbud for de oplyste at det kostede 250 for en times massage og så kan det da ikke gå helt galt vel. Hun masserede rigtigt godt og brugte også albuen hvilket jeg personligt godt kan lide men da hun efter ca 25 min nåede til ballerne skiftede hun til mere bløde og kælende bevægelser og selv stjernen blev ikke glemt hvilket er ok for mig ;-) 

vi blev ret hurtig enig om b2b og hun lagde sig ovenpå mig og brugte sine bryster og underliv til at massere mig med mens hun TUNGEKYSSEDE og jeg troede et øjeblik at hun havde ladet ham komme ind i varmen men istedet snurrede hun rundt i en 69'er og begyndte at sutte løs uden indpakning SUPER TEKNIK jeg har aldrig i mit liv prøvet en sådan teknik hun brugte tungen på en måde så det gav små dejlige STØD i gennem hele kroppe. Jeg var ved at komme flere gang men nåede at stoppe hende inden for jeg havde jo fået et close up af herlighederne og dem ville jeg gerne prøve hvilket jeg ikke fortrød flere stillinger sluttede med doggy og jeg måtte bide mig i læben for ikke at skige højt i fryd.

Bagefter bad i et dejligt stort badeværelse og vandet var dejligt varmt efterfølgende cola og det hele varede ca 1 time 15 min og jeg slap med en af de store hvilket jeg var glædelig overrasket over da det mindst var det dobbelte værd :-) 

Om jeg skal tilbage JA så snart pengepungen vil med ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk teknik - smiler stadig det er det hele værd. 

Steenborg - så er den vist skåret, go' tur ! skal der lyde herfra.

Hvem er den anden, der skulle arbejde to der for tiden

Redigeret af Sport

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larsens skrev, den 22. marts 2016 at 18:21:

Så blev det min tur til at prøve Yen Thaimassage på Koldingvej i Vejle.

Jeg ankom til stedet og da jeg viste at man ikke skulle have massage af en ældre dame ved navn Ploi var jeg lidt obs på hvem der skulle massere mig men blev mere rolig da jeg fik at vide at Ploi ikke arbejdede der mere.

Istedet for mødte jeg Wan en ung smuk meget smilende skønhed på ca 23 år med en slank figur hvilket jeg senere fandt ud af ikke var forkert :-)

jeg startede med en gang massage de havde åbenbart tilbud for de oplyste at det kostede 250 for en times massage og så kan det da ikke gå helt galt vel. Hun masserede rigtigt godt og brugte også albuen hvilket jeg personligt godt kan lide men da hun efter ca 25 min nåede til ballerne skiftede hun til mere bløde og kælende bevægelser og selv stjernen blev ikke glemt hvilket er ok for mig ;-)

vi blev ret hurtig enig om b2b og hun lagde sig ovenpå mig og brugte sine bryster og underliv til at massere mig med mens hun TUNGEKYSSEDE og jeg troede et øjeblik at hun havde ladet ham komme ind i varmen men istedet snurrede hun rundt i en 69'er og begyndte at sutte løs uden indpakning SUPER TEKNIK jeg har aldrig i mit liv prøvet en sådan teknik hun brugte tungen på en måde så det gav små dejlige STØD i gennem hele kroppe. Jeg var ved at komme flere gang men nåede at stoppe hende inden for jeg havde jo fået et close up af herlighederne og dem ville jeg gerne prøve hvilket jeg ikke fortrød flere stillinger sluttede med doggy og jeg måtte bide mig i læben for ikke at skige højt i fryd.

Bagefter bad i et dejligt stort badeværelse og vandet var dejligt varmt efterfølgende cola og det hele varede ca 1 time 15 min og jeg slap med en af de store hvilket jeg var glædelig overrasket over da det mindst var det dobbelte værd :-)

Om jeg skal tilbage JA så snart pengepungen vil med ;-)

 

Så har du dælme været heldig med sådan en behandling.

Har også været forbi Wan i denne her uge, og det var næsten lige stik modsat.

Nuvel, er hun en ung og flot pige med meget lækker krop. Men der var ikke ret meget antydning af strejf mens jeg var på bagsiden. Da jeg blev vendt rundt kom spørgsmålet med det samme, om hvad der så skulle ske. Et valg blev foretaget og hun smed tøjet. Men det meste af tiden gik med tihi og kiggen væk fra hendes side. Ikke ret meget nærvær og ikke så speciel sexet behandling.

Men efter nogle minutters behandling kom vi da til slutresultatet, og så var det ellers slut. Ikke nogen massage på forsiden overhovedet, andet end der blev foretaget med brysterne.

Da jeg kom ud kiggede jeg på klokken - der var kun gået 45 minutter fra jeg var trådt ind af døren, så det var ikke pga tidsmangel at der ikke blev behandlet på forsiden.

Så jeg var godt nok skuffet over hende, efter alle de andre positive anmeldelser som jeg har læst herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Denunge fra den "Gamle" ;-) 

Vi skal lige huske at pigerne jo ikke er robotter og at vi derfor alle bliver behandlet forskelligt. Derfor er det vigtigt at behandle dem godt og med respekt hvis man så samtidig er renlig/nyvasket får man efter min erfaring altid en god oplevelse hos disse dejlige piger :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej brodere

jeg har også besøgt Yen i alt ca 5 gange indenfor det sidste halve år og har prøvet 3 forskellige piger den unge som er der sammen med Yen selv nu og så en ældre der ikke er der mere også Yen selv jeg synes så absolut at Yen er rigtig dejlig at få massage af og både den fulde pakke samt HJ - BJ er også udført godt den unge har jeg kun fået HJ af kan kun varmt anbefale Yen 's thai massage og det gælder begge de to piger der er der nu og jeg har faktisk prøvet en del thai piger efter hånden og vil mene disse to piger ligger på et 8-9 tal på en 10 skala 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...