Hop til indhold
gerog

Hvorfor blev hun smidt ud?

Recommended Posts

Gæst
Claire skrev, for 1 minut siden:

Jeg mente nu mere ankommer med høje vin og svingende pik og vakler derfra, 2 minutter senere.

HAha.. nej så kan du ikke huske mig :-P:-P:-P  (jeg vakler når jeg kommer, hviner undervejs, og svinger med pikken når jeg kommer!! :-D )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Claire skrev, for 9 minutter siden:

Nej det var ikke mig.. Jeg har også mindre hår oven på hovedet, er ikke så solbrændt og knaaaaabt så muskuløs.. men næsten! Men jeg tror at elegancen er den samme ;-)

Redigeret af Slemmert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Claire skrev, Lige nu:

Jaja.

benægt benægt benægt.

;)

Det siger Niller at man skal, og han ved noget om den slags..! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Slemmert skrev, Lige nu:

Det siger Niller at man skal, og han ved noget om den slags..! ;-) 

Niller er den lille dreng der står på taget og svinger pikken, mens han slår sig selv på brystet, og så kommer mor pludselig kørende ind af indkørslen og så springer nille ned, rød i hovedet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Claire skrev, for 2 minutter siden:

Niller er den lille dreng der står på taget og svinger pikken, mens han slår sig selv på brystet, og så kommer mor pludselig kørende ind af indkørslen og så springer nille ned, rød i hovedet. 

 

Det lyder ellers som en fest! Niller hvor er du! Det skal vi gøre.. Så skal Clair være klædt ud som din mor og straffe os bagefter.. Det bliver mega kinky!! (og lidt underligt)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 4 minutter siden:

Niller er den lille dreng der står på taget og svinger pikken, mens han slår sig selv på brystet, og så kommer mor pludselig kørende ind af indkørslen og så springer nille ned, rød i hovedet. 

Man skal ikke som barn læse Tarzan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maria Din Gudinde skrev, den 13/11/2015 11.51.27:

vil blot sige at jeg ikke er indblandet på nogen måde, og tager afstand til det der foregår.  

det er der vel forhåbentlig ingen der tror, fordi du gav din mening tilkende om dramaqueens i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, den 13/11/2015 14.23.53:

Slemmert er allerede en bitch det er ikke nok. Man skal også være en interessant og opmærksomheds søgende bitch. Som mig. Selvom jeg selvfølgelig ikke er en bitch. Jeg er ret sød. Jeg er Schweiz. Jeg producere bare chocolade og andre søde sager.

haha du er ikke en rigtig bitch, du er den lilla Milka ko :P

milka-cow.jpg.f9e348d8e2d5cabd76a28cabea

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, den 13/11/2015 14.59.19:

Niller er den lille dreng der står på taget og svinger pikken, mens han slår sig selv på brystet, og så kommer mor pludselig kørende ind af indkørslen og så springer nille ned, rød i hovedet. 

 

Jeg bliver nu ikke rød i hovedet, for mor kommer hjem med lille Ida, som Nille godt kan lide at pille ved og lave en sniger på :D:lol: jeg tror det er mere lille Ida som bliver rød i bæret. :lol: for Ida har været uartigt. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemmert skrev, den 13/11/2015 15.03.22:

Det lyder ellers som en fest! Niller hvor er du! Det skal vi gøre.. Så skal Clair være klædt ud som din mor og straffe os bagefter.. Det bliver mega kinky!! (og lidt underligt)

Beklager jeg først svarer nu, jeg har knaldet hele weekenden :P så havde ikke tid til at læse Eroguide :D

Vi kan godt lege med Claire og hvis du er til smæk er det fint. Jeg egner mig ikke til underkastning, men giver gerne give dig og Claire smæk hvis det er :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 3 timer siden:

Beklager jeg først svarer nu, jeg har knaldet hele weekenden :P så havde ikke tid til at læse Eroguide :D

Vi kan godt lege med Claire og hvis du er til smæk er det fint. Jeg egner mig ikke til underkastning, men giver gerne give dig og Claire smæk hvis det er :P

Ej det er sku bare ikke det samme at få smæk af en mand. Men må nok give dig ret.. Jeg tror heller ikke at Clair er i stand til det..

Findes der ikke en lille Milka kvie?? den tror jeg ville passe bedre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemmert skrev, for 5 minutter siden:

Ej det er sku bare ikke det samme at få smæk af en mand. Men må nok give dig ret.. Jeg tror heller ikke at Clair er i stand til det..

Findes der ikke en lille Milka kvie?? den tror jeg ville passe bedre ;-)

Jeg kan godt klæde mig ud som en domina hvis det hjælper,

Mon Claire har mælk i yverne :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det kan sku da være!!  Ellers kan hun vist få piller, så hun kan få det.. Men indtil da, så må hun være en kvie!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...