Hop til indhold
gerog

Hvorfor blev hun smidt ud?

Recommended Posts

Jeg er nok ikke den eneste, der lagde mærke til Sandra fra Esbjerg blev smidt ud af EG igår.
 

Men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvorfor, da det ikke så ud til hun overtrådte nogen regler.

Var det fordi hun afsløret Ledvogter's private EG profil herinde?

Og hvorfor er hendes gamle indlæg blevet slettet? Brugere der bliver smidt ud eller forlader EG, der bliver indlæg stadig bevaret og brugernavn bliver erstattet med navnet Guest.

Hvorfor har en moderator været aktivt inde og slette hendes indlæg, hvor der står noget så uskyldigt som "Tak for besøget" på hendes anmeldelser?


Google fik opsnappet Sandra's version - men vil da gerne høre den anden version fortalt af en moderator:
http://web.archive.org/web/20151110154257/https://www.eroguide.dk/forum/profile/24542-misssandra/?tab=field_core_pfield_12

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Svaret er at hun og Daniella havde fået at vide at ville de være her skulle de holde deres interne konflikt væk fra Eroguide. På et tidspunkt var der krig mellem de to på både chat og indlæg.

Begge piger accepterede uden videre at de ikke ville føre deres krig mere på Eroguide og accepterede at det var et krav fra ledelsen hvis de skulle være her.

Men i går brød Sandra den aftale hun skriftlig havde indgået med ledelsen om det og startede krigen med Daniella her på Eroguide via hendes profilopdatering.

Derfor røg hun ud. Derudover havde hun advarsler i forvejen for dårligt sprogbrug og for hendes opførsel overfor Sisse.

Det har intet at gøre med at hun kommer med en påstand om hvem Ledvogter skulle være og en påstand om hvem det skulle have sagt det. Vi udtaler os ikke om hvem Ledvogter er uanset hvilke gæt folk kommer med men vi er blevet oplyst om at den kilde Sandra påstår at have ikke mener at have sagt det. Men også det blander vi os ikke i.

At alle Sandras indlæg er forsvundet var ikke meningen, det ødelægger jo tidligere debatter mv og det plejer vi ikke at gøre. Det var en fejl i vores trykken på knapper i den nye version at alle hendes indlæg blev slettet. 

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

Den mest nemmeste og enkelte måde er at holde sig udenfor al den drama der foregår, jeg hører så mange ting, og hvem taler egentlig sandt... 
Det er utroligt med alle de rygter, helt ærligt, hvad er pointen? Hvad får i ud af at det? Er eroguide det eneste i jeres liv? keder i jer virkelig så meget? 
Er det ideen med det her sites? 

Helt enkelt må det være at lade vær med at blande sig for meget, for det bider sig selv i *røven* .... 

Jeg har mistet utallige gæster fordi jeg har arbejdet hos Sandra, og samarbejdet med hende, er det egentlig fair det skal går ud over mig. Jeg har hele tiden holdt mig neutralt i det her, og ønsker ikke den her "krig" ..... 

Alligevel har jeg holdt modet oppe og ryster på hovedet af al den drama, som nogen herinde virkelig formår at skabe, det er træls, og skaber en dårlig stemning.

Hvorfor ikke bare opføre sig ordentlig og tale ordentlig til hinanden og om hinanden. 

Over and out 

Maria Din Gudinde

www.mariadingudinde.com

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo altid nogen, der ynder at yppe kiv og jeg synes det nemmeste måde at undgå at blive draget ind i det er ved at:

1. ignorere/undlade at svare på indlæg, der alligevel er glemt om 2 dage

2. rapportere til admin og lade dem om at tage affære - husk at de har måske tidligere rapporter liggende og kan hurtigt se, hvem det er, der altid prøver at lave røre i andedammen.

3. besøg en glædespige

4. hold 14 dages pause fra Eroguide, log ind og se om du er savnet :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 38 minutter siden:

...hold 14 dages pause fra Eroguide, log ind og se om du er savnet 

14 dage går såmænd nok, men hvis du en dag forsvinder fra EG, hvor skal vi så finde et nyt leksikon over jyske glædeshuse, hvilke gudinder der frekventerer dem, og ikke mindst deres blandingsbatteri status??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Der er jo altid nogen, der ynder at yppe kiv og jeg synes det nemmeste måde at undgå at blive draget ind i det er ved at:

1. ignorere/undlade at svare på indlæg, der alligevel er glemt om 2 dage

2. rapportere til admin og lade dem om at tage affære - husk at de har måske tidligere rapporter liggende og kan hurtigt se, hvem det er, der altid prøver at lave røre i andedammen.

3. besøg en glædespige

4. hold 14 dages pause fra Eroguide, log ind og se om du er savnet :wink:

 

Punkt 3: "besøge en glædes pige"

Det lyder da ellers som en kællinge kamp :D Så man skal vel hellere blive hjemme og tage en spiller. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maria Din Gudinde skrev, for 3 timer siden:

Den mest nemmeste og enkelte måde er at holde sig udenfor al den drama der foregår, jeg hører så mange ting, og hvem taler egentlig sandt... 
Det er utroligt med alle de rygter, helt ærligt, hvad er pointen? Hvad får i ud af at det? Er eroguide det eneste i jeres liv? keder i jer virkelig så meget? 
Er det ideen med det her sites? 

Helt enkelt må det være at lade vær med at blande sig for meget, for det bider sig selv i *røven* .... 

Jeg har mistet utallige gæster fordi jeg har arbejdet hos Sandra, og samarbejdet med hende, er det egentlig fair det skal går ud over mig. Jeg har hele tiden holdt mig neutralt i det her, og ønsker ikke den her "krig" ..... 

Alligevel har jeg holdt modet oppe og ryster på hovedet af al den drama, som nogen herinde virkelig formår at skabe, det er træls, og skaber en dårlig stemning.

Hvorfor ikke bare opføre sig ordentlig og tale ordentlig til hinanden og om hinanden. 

Over and out 

Maria Din Gudinde

www.mariadingudinde.com

Hej Maria 

Jeg tror at uro holder gæsterne væk, uanset hvem, hvad og hvor. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

 

4. hold 14 dages pause fra Eroguide, log ind og se om du er savnet :wink:

Haha, godt grin. Så sandt. 

Konflikter og fnidder kommer og går. Behovet for dette forum består. 

 

Som en viis mand engang sagde :"Kirkegården er fuld af uundværlige mænd".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde
holstebronx skrev, 1 time siden:

Hej Maria 

Jeg tror at uro holder gæsterne væk, uanset hvem, hvad og hvor. 

 

Lige præcis :) Har oplevet det en del gange nu, og ikke kun der... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maria Din Gudinde skrev, for 20 timer siden:

Lige præcis :) Har oplevet det en del gange nu, og ikke kun der... 

Lige for at præcisere, 

Jeg kender intet til sagen, andet end hvad de involverede har skrevet på forummet. 

Jeg sympatiserer ikke med nogen af dem, og når jeg ikke kender til sagen så holder jeg mig på afstand af alle dem som jeg kan læse, er involveret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo
Maria Din Gudinde skrev, den 11/11/2015 09.52.51:

Den mest nemmeste og enkelte måde er at holde sig udenfor al den drama der foregår, jeg hører så mange ting, og hvem taler egentlig sandt... 
Det er utroligt med alle de rygter, helt ærligt, hvad er pointen? Hvad får i ud af at det? Er eroguide det eneste i jeres liv? keder i jer virkelig så meget? 
Er det ideen med det her sites? 

Helt enkelt må det være at lade vær med at blande sig for meget, for det bider sig selv i *røven* .... 

Jeg har mistet utallige gæster fordi jeg har arbejdet hos Sandra, og samarbejdet med hende, er det egentlig fair det skal går ud over mig. Jeg har hele tiden holdt mig neutralt i det her, og ønsker ikke den her "krig" ..... 

Alligevel har jeg holdt modet oppe og ryster på hovedet af al den drama, som nogen herinde virkelig formår at skabe, det er træls, og skaber en dårlig stemning.

Hvorfor ikke bare opføre sig ordentlig og tale ordentlig til hinanden og om hinanden. 

Over and out 

Maria Din Gudinde

www.mariadingudinde.com

 

Jeg kender intet til den konkrete sag og har heller ikke behov for at vide noget. Jeg udtaler mig kun generelt om kommunikation og omgangstone.

 

Du skriver:  "Hvorfor ikke bare opføre sig ordentlig og tale ordentlig til hinanden og om hinanden."

Netop, det burde være indlysende.

 

Det skrevne har en tendens til at slå hårdere end det mundtlige. Dertil kommer at mange af en eller anden grund udtrykker sig grovere på skrift end de ville gøre face-to-face. 

 

******************

 

Jeg ønsker dig held og lykke fremover  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 9 timer siden:

Get a life det gælder både mænd og piger.

NEJ! 

Need.More.Info! Hvem sagde hvad til hvem, om hvem, hvornår, hvorfor? Hvad med mig? Snakker de og mig? mig mig mig mig

migmigmigmgmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmig!!!!! :-o

 

Drama. Min våde drøm.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Claire skrev, for 1 time siden:

NEJ! 

Need.More.Info! Hvem sagde hvad til hvem, om hvem, hvornår, hvorfor? Hvad med mig? Snakker de og mig? mig mig mig mig

migmigmigmgmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmig!!!!! :-o

 

Drama. Min våde drøm.

 

Alle taler om dig Clair.. bare rolig! :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 1 time siden:

NEJ! 

Need.More.Info! Hvem sagde hvad til hvem, om hvem, hvornår, hvorfor? Hvad med mig? Snakker de og mig? mig mig mig mig

migmigmigmgmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmigmig!!!!! :-o

 

Drama. Min våde drøm.

 

Drama og tidsspild, derfor kommer jeg ikke så meget på EG mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 1 minut siden:

Drama og tidsspild, derfor kommer jeg ikke så meget på EG mere.

ah Nille nille. Det er SÅ dramaqueen agtigt sagt dét der. :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 1 minut siden:

Nu er det ikke mig som laver drama her... men jo vi har nogle dramaqueens og deres medløbere herinde.

Ja.. Sådan noget useriøst pjat, er du slet ikke til! :o:P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

vil blot sige at jeg ikke er indblandet på nogen måde, og tager afstand til det der foregår.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er klart med på drama! jeg ved bare ikke rigtigt hvad der foregår.. Er der ikke en der vil sende en lang PM med aaalt hvad der foregår.. Så kaster jeg glædeligt noget mudder den anden vej :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at det er noget med at alle de voksne sad inde på grøn stue og fik en velfortjent morfar. 

Så tog Lise den stol Winnie lige havde siddet på, eller også var det omvendt. Det kunne Kaj, som er lidt lun på Lise ikke have, så han begyndte at skælde Ejner, som er brandvarm på Winnie, ud, hvorefter Winnie pandene Kaj en, eller var det Lise der slog Ejner, som så spyttede på stolen, så ingen ville sidde på den alligevel. Så begyndte de at kæmpe om sidde puden, men fandt ud af de kunne sidde på den alle sammen, undtagen Lise, som så blev mega tøsefornærmet, og derfor fortalte alle andre, som ikke anede en dyt om hvad der var sket i sidste uge, ude under legehuset, om det -  eller også..... nå pyt for en af de voksne på grøn stue vågnede og kaldte til orden. Efter lidt tumult og den der: Hun gjorde, og så sagde han, hvor jeg svarede og eeeeeeeeeeen lang "ked min røv i laser" klamamse. 

Men nu er der ro, alle spiser figenstang i køkkenet, undtagen Lise, hun er sendt ud i gården for at spise. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...