Hop til indhold

vil i stadigvæk betale for fransk med gummi ?

Featured Replies

Skrevet

For lige at vende tilbage til udgangspunktet i tråden: "nu bliver GP'erne bare nødt til at tilbyde fransk uden gummi, øvbøv - fordi nu er der en masse små-amatører, der gerne vil sutte uden gummi, øvbøv" - så vil jeg lige indsparke, at jeg under ingen omstændigheder vil have fransk uden, p.g.a. smitterisiko. Så jeg føler mig betydeligt mere tryg ved en pige, der ikke giver fransk uden. Både fordi hun beskytter sig, men også fordi det signalerer, at hun er bevidst om hvad hun gør og bekymrer sig om sin egen og kundens ve og vel.

• 1 year later...
  • Svar 51
  • Visninger 7.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Et blowjob uden gummi er ikke nødvendigvis bedre end et blowjob med gummi. Det hele afhænger af hvor god pigen er til at sutte. Hvilket også ofte afhænger af hvor glad pigen er for at sutte. Der er an

• Ja, for jer er den minimal, men hvis man skal sutte 5+ pikkemænd pr dag 3-4 x ugl, så ser det lidt anderledes ud  Den der får noget i munden, har størst risiko....

• Særligt fra mine klinikvagter har jeg en ret klar fornemmelse af, at mine bekendtskaber generelt var/er glade for, at jeg ikke havde haft seks tissemænd i munden, inden jeg kysser dem goddag.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.