Hop til indhold
Gæst

Hjælp sex mellem hvide mennesker

Recommended Posts

Gæst

Den her må jeg lige dele. Den er for sjov og vild. Jeg har nogle svenske venner som sendte mig den her artikel og de kunne kun grine og måbe og det kan jeg også :D:D:D

 http://www.lararnasnyheter.se/tidningen-gymnasiet/2015/10/22/varnar-kansligt-innehall

Der sidder nogle unge svenskere og ønsker at blive advaret hvis de skal læse litteratur hvor der er sex mellem to mennesker der er hvide i huden. :shock::shock::shock:

Hvorfor tænker du måske ? ? ?

Fordi disse unge svenskere mener at det er normforstærkende hvis to mennesker med lys hud har sex med hinanden. Så hvis de unge svenskere skulle læse en novelle eller roman hvor to mennesker der er hvide i huden har sex vil de advares, der skal være en mørkfarvet i forholdet med for at de ikke vil advares ! ! !  De vil ikke fastholdes i en tro om at når en hvid har sex er det med en anden hvid, så de skal advares om det. ! ! !

Men stop nu lidt :D:D:D

Hvad gør de hvis hudfarven i novellen eller romanen ikke oplyses ? Skal de så advares om at de muligvis kan være hvide i huden og deres forhold derfor er normforstærkende ? ? ? 

Hvornår er man mørkfarvet nok i huden til at de ikke skal advares ? Skal man være sort som en neger eller går en Syrier an som jo ikke er ret sort i huden  ? ? ?

Hvad med sydamerikaner ? ? ? 

Hvad hvis to sorte har sex med hinanden skal de så advares ? ? ? 

Vil de unge svenskere så også kræve at der på Eroguide skal advares hvis der omtales sex mellem to hvide mennesker ? ? ? 

:D:D:D

 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt sødt på nogen måde. Men jeg håber ingen tager det særligt alvorligt. 

I øvrigt tror jeg ikke teenagerne på Globala Gymnasiet i Stockholm læser Eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Nu är Sverige som kollektiv på väg åt ....

 

Hur söker jag asyl i Danmark?

 

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 23 minutter siden:

Nu är Sverige som kollektiv på väg åt ....

 

Hur söker jag asyl i Danmark?

 

Lille

Skärp dig Lillemand. Vi snackar om några elever på ett specialgymnasium med inriktning Hållbar utveckling. För att nyansera bilden, kan man eventuellt - om man orkar läsa något som inte enbart förstärker dumma fördomar om Sverige - ta del av rektorns förtydligande av vad som blåsts upp till just det som din asylansökan till Danmark är exempel på.

http://globalagymnasiet.stockholm.se/nyheter/2015/11/04/triggervarning-och-normkritik-pa-globala-gymnasiet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 7 timer siden:

 

I øvrigt tror jeg ikke teenagerne på Globala Gymnasiet i Stockholm læser Eroguide.

Nu er humor nok ikke din stærke side, mere småfornærmethed nok, men det var selvfølgelig ment som en humoristisk bemærkning og efterfulgt af tre :D:D:D

:D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 4 timer siden:

Nu er humor nok ikke din stærke side, mere småfornærmethed nok, men det var selvfølgelig ment som en humoristisk bemærkning og efterfulgt af tre :D:D:D

:D

 

 

Nej det er nok mangel på humor, der gør at jeg har svært at grine ad dine fremragende jokes. Havde du haft lidt flere værktøj i dit fordomsfulde danske hoved, havde du måske anet en lille ironi. Men nuancer er nu ikke din stærke side, mere selvfed overlegenhed,

Men du kender jo ægte  svenskere, så du har jo inside information nok at være overlegen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

Nej det er nok mangel på humor, der gør at jeg har svært at grine ad dine fremragende jokes. Havde du haft lidt flere værktøj i dit fordomsfulde danske hoved, havde du måske anet en lille ironi. Men nuancer er nu ikke din stærke side, mere selvfed overlegenhed,

Men du kender jo ægte  svenskere, så du har jo inside information nok at være overlegen.

Jeg har mere til latter og humor end dig i hvert fald og flere brikker at flytte rundt med end du har i dit simple 5 årige barnehovede hvis det er sådan du vil skrive.  Og ja kender svenskere men kender ingen - voksne svenskere - der både på den ene side sviner folk til som du gør og så på den anden side konstant bliver fornærmet over småting ! ! !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 25 minutter siden:

Jeg har mere til latter og humor end dig i hvert fald og flere brikker at flytte rundt med end du har i dit simple 5 årige barnehovede hvis det er sådan du vil skrive.  Og ja kender svenskere men kender ingen - voksne svenskere - der både på den ene side sviner folk til som du gør og så på den anden side konstant bliver fornærmet over småting ! ! !

Thank you sir Massa, Mig meget glad for den analys.

I picked dah cotton massa! May I get mah cornbread now massa?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har mere til latter og humor end dig i hvert fald og flere brikker at flytte rundt med end du har i dit simple 5 årige barnehovede hvis det er sådan du vil skrive.  Og ja kender svenskere men kender ingen - voksne svenskere - der både på den ene side sviner folk til som du gør og så på den anden side konstant bliver fornærmet over småting ! ! !

Sorry Massa! Forgot.

Hvem/hvilke er det jeg har svinet til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Thank you sir Massa, Mig meget glad for den analys.

I picked dah cotton massa! May I get mah cornbread now massa?

:D:D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 19 timer siden:

Nu är Sverige som kollektiv på väg åt ....

Hur söker jag asyl i Danmark?

Lille

Opnår du asyl skal du være så hjertelig velkommen på Tysklands Odde (Jylland)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Det är uppenbart att Banans och jag inte är på samma våglängd när det gäller humor :-)    

Jag försökte åskådliggöra att jag är hjärligt trött på all politisk korrekthet som krävs i Sverige, och på att allt vi kan debattera och diskutera just nu är flyktingar/migrater som kommer till Sverige och hur vi skall / inte skall ta hand om det i stället för att angripa de verkliga storpolitiska orsakerna som ligger bakom att stora minoriteter i sydösteuropa fördrivs med alla medel utom våld, och att stora delar av befolkningen i Irak och Syrien uppenbarligen skall fördrivas eller förintas med alla till buds stående medel och grymheter.

Sådant är ju ingenting att skämta om, och jag lovar att avhålla mig från det i framtiden.

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 4 minutter siden:

Det är uppenbart att Banans och jag inte är på samma våglängd när det gäller humor :-)    

Jag försökte åskådliggöra att jag är hjärligt trött på all politisk korrekthet som krävs i Sverige, och på att allt vi kan debattera och diskutera just nu är flyktingar/migrater som kommer till Sverige och hur vi skall / inte skall ta hand om det i stället för att angripa de verkliga storpolitiska orsakerna som ligger bakom att stora minoriteter i sydösteuropa fördrivs med alla medel utom våld, och att stora delar av befolkningen i Irak och Syrien uppenbarligen skall fördrivas eller förintas med alla till buds stående medel och grymheter.

Sådant är ju ingenting att skämta om, och jag lovar att avhålla mig från det i framtiden.

Lille

Ingen fara Lille. Och själv har jag ingen humor alls, så simma lugnt ;-)

Personligen tycker jag vi ska ta problematiken från ett annat håll. Plocka alla flyktingar som är på väg åt andra hållet: alla väldfärdsbolag och andra som smiter med 100-faldiga miljardbelopp. Så har vi löst flera problem på samma gång.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 23 timer siden:

Hur söker jag asyl i Danmark?

Hvis du er skåning, går det nok bra. Ellers lægger jeg et godt ord ind for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...