Hop til indhold
dr3journalist

Sexkunder (M/K) - og sælgere (M) søges til DR3

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 46 minutter siden:

Så når en journalist render fra løftet så gør alle det, når en pige lyver så gør alle det, når en buschauffør er lugtende fedlasket, så er alle det, når en pædagog piller ved de små drenge, så gør alle når - når - når-  gud fader på pruhhest da. 

Helt ærligt Nyder Livet, det der er dig sgu ikke værdigt. Det ligner dig ikke, synes jeg. 

Kære Aarhuselsker :)

- jamen jeg går da ud fra, at du allerede har meldt din ankomst i : Sexkunder (M/K) - og sælgere (M) søges til DR3   -   hvis du ingen betænkeligheder har ved et så kontroversiel emne;) - - -  eller hvad.

Mange hilsner

Nyder livet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 4 minutter siden:

Kære Aarhuselsker :)

- jamen jeg går da ud fra, at du allerede har meldt din ankomst i : Sexkunder (M/K) - og sælgere (M) søges til DR3   -   hvis du ingen betænkeligheder har ved et så kontroversiel emne;) - - -  eller hvad.

Mange hilsner

Nyder livet 

Hvad?? Det er da Dav mand økseskaft du kommer med der :) 

Det er jo slet ikke det jeg forholder mig til. 

Jeg anholder dine generaliseringer. 

Og jeg melder mig ikke. Jeg har deltaget i noget sådant, og det kom der en fin og sober artikel ud af. Men jeg tror ikke på at nogen ændrer mening fordi de ser en udsendelse eller to, eller læser en artikel. Der skal meget mere massive kampagner til, før der sker et skred hen mod accept af disse forlystelser. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg deltog i sådan noget journalisthalløj for nogle år siden. Det var et temmelig langt interview, der imidlertid aldrig blev brug på grund af for få deltagere og dermed for lidt nuancering.

Men hvad jeg ville sige var: da jeg så spurgte journalisterne (der var to), om de så aldrig havde prøvet af være på massageklinik eller købe købesex på anden måde, sagde de, at det havde de ikke. Og videre adspurgt oplyste de om, at de heller ikke ville gøre det - ikke en gang for researchen's skyld.

Min reaktion var What???!!!

Altså - jeg synes, at det mindste sådan nogle researchinterviewjournalister kunne gøre, da var at prøve på egen krop, hvad det ville sige - så vidste de da i det mindste lidt om, hvad der var, det drejede sig om...

Ellers ka' jeg altså ikke ta' det alvorligt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dr3journalist skrev, for 5 timer siden:

Hvem er det, der betaler for sex? Det findes der mange fordomme om. Men på DR3 kunne vi godt tænke os at komme nogle af fordommen til livs ved at lære sex-kunder bedre at kende.

Ligesom vi også er nysgerrige på mandlig prostitution. For adskiller motivation og lyst sig fra kvinders prostitution? Og er der mon forskel på at sælge sex til til det modsatte køn og sit eget køn? Vi kunne godt kunne tænke os at blive klogere på mandlige prostituerede.

Er du sexkunde eller mandlig prostitueret, så hører jeg gerne fra dig! Skriv til mig på [email protected] - så kan vi tage en uforpligtende snak.

 

Arj, nu da ikke igen, for Fanden.

Nu gider jeg (vi?) snart ikke se fler af disse følere herinde på forum, vort lille afsondrede paradis, som kun er accepteret af få udenfor.

Hvorfor er vi og vor lille hobby så utrolig interessant, at der næsten hver måned vælter forespørgsler af din slags ind? Og alligevel pisser og skider I på os, når det færdige produkt kommer offentligt på tryk eller til billeder.

Hvor adskiller du dig fra de andre tryksværtemæssige lykkeriddere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 5 timer siden:

.

Jeg er træt af dumme journalister..

Jeg er træt af dumme kommentarer.Jeg ser intet galt i den efterlysning, ud over at den ikke udstråler det store forarbejde. Men så kritiser dog det, eller hvad det nu er,der trigger. Men brok er bare brok og svært at skelne fra støj.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, 1 time siden:

 

Altså - jeg synes, at det mindste sådan nogle researchinterviewjournalister kunne gøre, da var at prøve på egen krop, hvad det ville sige -

 

 

Tage heroin? Train surfe? Bolle en ko? Male racistisk grafitti i Gellerupparken?

Sjældent har jeg set noget så absurd, som et krav om at det man vil skildre skal man selv prøve.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Spider skrev, for 1 time siden:

Altså - jeg synes, at det mindste sådan nogle researchinterviewjournalister kunne gøre, da var at prøve på egen krop, hvad det ville sige - så vidste de da i det mindste lidt om, hvad der var, det drejede sig om...

Ellers ka' jeg altså ikke ta' det alvorligt.

Hvem siger at de IKKE allerede har prøvet det, Hr. Spider? 

Tilbage i 2006 besøgte journalister fra JP/Politikens hus prostituerede og anmeldte dem efterfølgende på sitet Side6.
Dette initiativ blev dog hurtigt droppet igen, da det ikke var godt for bladhusets image at blive associeret med sådan noget "snavs". 

Redigeret af troldmanden
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Findus skrev, for 19 timer siden:

Tja som du kan se af kommentarerne er vi ret skeptiske :) 

Det er da ikke fordi journalister i almindelighed og DR3 i særdeleshed ikke har udvist interesse for os og den her verden. Iår er det blevet til to DR3 udsendelser foreløbigt. En i POV-serien og en i "Spørg mig om alt" serien, og det er kun en måned siden den sidste DR3 journalist var på jagt efter stof på EG - link: https://www.eroguide.dk/forum/profile/24525-dr3pov/

Skal du have nogen seriøs respons herinde fra skal du komme med lidt flere oplysninger. Hvad er formålet med den "snak" du efterspørger? Hvordan vil DR3 bruge det materiale I indsamler, er det til baggrund eller publicering? - og hvad er tankerne om den endelige præsentation, som jeg går ud fra er på TV? 

 

Tak for jeres kommentarer allesammen! Det lader til at der hersker ligeså mange fordomme om os journalister, som om mennesker, der betaler for eller sælger sex. 

Det jeg søger er indtil videre til baggrund, men naturligvis med henblik på at finde personer, der har lyst til at stå frem (evt. anonymt) og fortælle på tv. Fordi vi tror på, at det er en måde vi kan forsøge at blive klogere på hinanden i dette samfund og forhåbentligt nedbryde nogle fordomme. Selv læste jeg for 1 års tid siden en artikel i Information om dette site, der åbnede mine øjne og gav mig en del at tænke over ift. min hidtil forestillinger om sexkunder og -sælgere. At det er så udbredt at købe og sælge sex gør det jo kun så meget desto mere relevant at have en åben dialog.

Når jeg ikke skriver flere detaljer her i dette forum, er det fordi vi tidligere har været ude for at castingopslag er blevet fordrejet og delt på sociale medier. Jeg har oplyst min mailadresse [email protected] med opfordring til at tale videre på mail. Al kommunikation er naturligvis fortrolig og uforpligtende indtil vi aftaler andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dr3journalist skrev, for 51 minutter siden:

 

Når jeg ikke skriver flere detaljer her i dette forum, er det fordi vi tidligere har været ude for at castingopslag er blevet fordrejet og delt på sociale medier. 

Ja netop- ha, ha,ha. Det er det samme vi ser, blot ikke udelukkende på sociale medier. Dit skriv er altså lidt komisk, set på baggrund af hvad denne lille gruppe oplever. 

Meget af det vi skriver herinde er også blevet fordrejet, klippet sønder og sammen og sat i forkerte sammenhænge. Det er åbenbart vilkårene, når man dykker ind i denne verden. DR3 burde dog som institution kunne kapere dette, hvorimod en stigmatiseret gruppe bestående af individer uden fysisk fællesskab, er mere sårbare. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dr3journalist skrev, 1 time siden:

Tak for jeres kommentarer allesammen! Det lader til at der hersker ligeså mange fordomme om os journalister, som om mennesker, der betaler for eller sælger sex. 

Det jeg søger er indtil videre til baggrund, men naturligvis med henblik på at finde personer, der har lyst til at stå frem (evt. anonymt) og fortælle på tv. Fordi vi tror på, at det er en måde vi kan forsøge at blive klogere på hinanden i dette samfund og forhåbentligt nedbryde nogle fordomme. Selv læste jeg for 1 års tid siden en artikel i Information om dette site, der åbnede mine øjne og gav mig en del at tænke over ift. min hidtil forestillinger om sexkunder og -sælgere. At det er så udbredt at købe og sælge sex gør det jo kun så meget desto mere relevant at have en åben dialog.

Når jeg ikke skriver flere detaljer her i dette forum, er det fordi vi tidligere har været ude for at castingopslag er blevet fordrejet og delt på sociale medier. Jeg har oplyst min mailadresse [email protected] med opfordring til at tale videre på mail. Al kommunikation er naturligvis fortrolig og uforpligtende indtil vi aftaler andet.

Den eneste måde i kan det, er ved at lade deltagerne optræde anonymt med forvrænget stemme på DIREKTE fjernsyn. Så man som seer ved i ikke har manipuleret med videoklippet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dr3journalist skrev, for 2 timer siden:

Når jeg ikke skriver flere detaljer her i dette forum, er det fordi vi tidligere har været ude for at castingopslag er blevet fordrejet og delt på sociale medier. Jeg har oplyst min mailadresse [email protected] med opfordring til at tale videre på mail. Al kommunikation er naturligvis fortrolig og uforpligtende indtil vi aftaler andet.

Du kan sende mig en PM hvis du er seriøs :)

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, den 11/5/2015, 5:55:15:

Slipper man for at betale liscens hvis man deltager?

Hvem fanden er dum nok til at betale licens? Med mindre du vil være kulturminister en dag så er der ingen ulempe ved at være "sort ser". Hvem kigger på dr anyway?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nille skrev, for 13 minutter siden:

Betaler du heller ikke skat og moms ?

Jo men de ydelser går jo også til de ting vi alle brugere. Jeg bruger ikke dr har ingen kanaler på mit tv. Har Netflix og andre internet ydelser. Jeg er sort ser, hvis man kan kalde det det når jeg slet ikke ser det, og jeg er stolt af det. Jeg anbefaler andre der ikke bruger DR's produkter til det samme.

 

Edit: forskel på skat og licens er at skat går til samfundet hvorimod licens går til DR. det er umoralsk ikke at betale skat. Det er ok ikke at betale licens.

Redigeret af Romeo

Del dette indlæg


Link til indlæg
troldmanden skrev, for 21 timer siden:

Hvem siger at de IKKE allerede har prøvet det, Hr. Spider? 

 

Nu refererede jeg jo til de to aktuelle journalister, som jeg nævnte i mit indlæg, at jeg havde talt med - og de sagde jo altså selv, at de ikke havde prøvet det, hr. Troldmand. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeo skrev, for 3 timer siden:

Jo men de ydelser går jo også til de ting vi alle brugere. Jeg bruger ikke dr har ingen kanaler på mit tv. Har Netflix og andre internet ydelser. Jeg er sort ser, hvis man kan kalde det det når jeg slet ikke ser det, og jeg er stolt af det. Jeg anbefaler andre der ikke bruger DR's produkter til det samme.

 

Edit: forskel på skat og licens er at skat går til samfundet hvorimod licens går til DR. det er umoralsk ikke at betale skat. Det er ok ikke at betale licens.

Tak for lektionen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 6 timer siden:

Den eneste måde i kan det, er ved at lade deltagerne optræde anonymt med forvrænget stemme på DIREKTE fjernsyn. Så man som seer ved i ikke har manipuleret med videoklippet.

- Kære gerog

- kort og godt skrevet :):) = Den eneste måde i kan det, er ved at lade deltagerne optræde anonymt med forvrænget stemme på DIREKTE fjernsyn. Så man som seer ved i ikke har manipuleret med videoklippet.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gerog skrev, for 6 timer siden:

Den eneste måde i kan det, er ved at lade deltagerne optræde anonymt med forvrænget stemme på DIREKTE fjernsyn. Så man som seer ved i ikke har manipuleret med videoklippet.

God pointe. :razz:

Den lukker nok for tv-muligheden mv, men nok ikke for journalister fra de skrevne medier, eller hvad det nu hedder, eller for free lance journalister, der måske stadig ser en mulighed. :???: 

Hvis sådanne stadig findes vil jeg anbefale dem, at spørger mere målrettet til enkelte medlemmer, som de har fulgt og tror kan bidrage. Den der med at efterlyse 'bredt' er totalt håbløs.

Redigeret af comeback

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Spider skrev, for 4 timer siden:

Nu refererede jeg jo til de to aktuelle journalister, som jeg nævnte i mit indlæg, at jeg havde talt med - og de sagde jo altså selv, at de ikke havde prøvet det, hr. Troldmand. ;-)

Okay jeg misforstod åbenbart dit indlæg.

Beklager, men tak for korrektionen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dr3journalist skrev, den 5/11/2015 16.07.36:

Hvem er det, der betaler for sex? Det findes der mange fordomme om. Men på DR3 kunne vi godt tænke os at komme nogle af fordommen til livs ved at lære sex-kunder bedre at kende.

Hvilke fordomme?

Det er ikke en joke eller et retorisk spørgsmål. Hvad er det for fordomme DR3 ser, og hvilke af dem ønsker I at bearbejde?

Hele oplægget forpligter indtil videre ikke mediet på noget som helst, og det lader til at jagten er gået ind på endnu en småfed, halvskaldet middelklasse 50+ mand som kan sidde og se bøvet ud i halvmørke med anonymiseret dyb tegnefilmsmonster stemme så vi SLET ikke er i tvivl om at det er et forkert og lyssky ærinde han er ude i. Hvis DR3 virkelig var ude efter at komme fordomme til livs, så droppede I det format og smed Kåre Quist på skærmen til at give sexkøberne en stemme og et blankpoleret ansigt at tale igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman and a Scholar skrev, den 7/11/2015 00.41.18:

Hvilke fordomme?

Det er ikke en joke eller et retorisk spørgsmål. Hvad er det for fordomme DR3 ser, og hvilke af dem ønsker I at bearbejde?

Hele oplægget forpligter indtil videre ikke mediet på noget som helst, og det lader til at jagten er gået ind på endnu en småfed, halvskaldet middelklasse 50+ mand som kan sidde og se bøvet ud i halvmørke med anonymiseret dyb tegnefilmsmonster stemme så vi SLET ikke er i tvivl om at det er et forkert og lyssky ærinde han er ude i. Hvis DR3 virkelig var ude efter at komme fordomme til livs, så droppede I det format og smed Kåre Quist på skærmen til at give sexkøberne en stemme og et blankpoleret ansigt at tale igennem.

Nej, du har ret, oplægget her forpligter ikke, det er en del af min research, ligesom at de henvendelser jeg får fra jer på mail heller ikke forpligter indtil vi har aftalt andet. Der er heller intet i mit oplæg, der peger på at vi ønsker "endnu en småfed, halvskaldet middelklasse 50+ mand", som du jo selv påpeger, netop er en af de fordomme der hersker om sexkunder. DR3s målgruppe er de 15-40-årige og det ville netop være nuancerende og fordomsnedbrydende, hvis den/de sex-kunder, vi får kontakt med er i den aldersgruppe (dog over 18 år) og med forskellig baggrund. Det kunne også være nuancerende for debatten med en kvindelige sexkunde. Hvis vi skal kunne diskutere købesex åbent og ærligt, mener jeg, at er det godt for diskussionen at flere forskellige typer kunder står frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 5/11/2015 22.46.38:

Tage heroin? Train surfe? Bolle en ko? Male racistisk grafitti i Gellerupparken?

Sjældent har jeg set noget så absurd, som et krav om at det man vil skildre skal man selv prøve.

Altså.. Nu er det jo hverken ulovligt eller farligt at købe sex. Derudover er det ikke engang så usædvanligt, er det ikke 15-20% af alle mænd der har prøvet det? Jeg synes ikke det er så langt ude at foreslå at journalisterne finder et par stykker på redaktionen de kan sende i byen og så interviewer hinanden :grin: Måske de kunne prøve at spørge Bubber? han plejer at være med på den værste :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
dr3journalist skrev, den ‎05‎-‎11‎-‎2015‎ ‎16‎:‎07‎:‎36:

Hvem er det, der betaler for sex? Det findes der mange fordomme om. Men på DR3 kunne vi godt tænke os at komme nogle af fordommen til livs ved at lære sex-kunder bedre at kende.

 

Egentligt tror jeg ikke det vil komme som den store overraskelse, at mænd gerne betaler for sex. Ser man på mænds prioritering af sex, og deres adfærd hvis deres seksuelle behov ikke dækkes, burde det stå rimeligt klart, at mænd benytter sig af de muligheder de har.

Jamen hvad gør så at mænd kan finde på at vælge en løsninger hvor der penge involveret, det er jo sikkert meget interessant og sikkert også forbundet med en masse fordomme. Men er det nu også det, når det kommer til stykket ?

Reelt tror jeg såmænd godt, at alle kender svaret som er lige til "lyst og mulighed for at få seksuel stimulans, sat i relation til ressource indsats".  Mænd der køber sex, afspejler hele samfundet og deres måde at tænke og prioritere på, adskiller sig næppe væsentligt fra andre metoder og valg når det handler om tilgang til sex.

En udsendelse baseret på en håndfuld mænd, vil næppe tegne et nuanceret billedet af hvorfor køber mænd sex, fordi årsagerne og valgene er ligeså mangfoldige som hvis man spurgte: "Hvorfor tror i, at der er så mange skilsmisser, eller hvad skal der til for at kærlighed og sex altid sker på betingelser hvor ingen såres".

Til gengæld er jeg da ikke i tvivl om, at stort set alle udsendelser der handler om sex, hvor forudsætningerne og betingelserne ikke sker i et ligeværdigt og skønt "til livet os skiller-forhold i evig troskab" vil være interessant, da det vil stimulere hele vores følelsesregister. Har man behov for at blive forarget, bliver man det. Har man behov for at få at vide, du er ikke den eneste der vælger anderledes, bliver man det osv.

Konklusionen omkring de generelle træk omkring lyst til at købe sex, lyst til at være utro, eller bare lyst til at dyrke sex, uden at man straks skal være gift, er ikke mere interessant end "Det prioriteres bare højt, på lige fod med alt andet, som måske ikke lige skaber jubel hvis det blev offentligt kendt".

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...