Hop til indhold
crazyt

GB i dag med Clara hos Sexclub

Recommended Posts

Jeg har lagt et link op et er det eneste jeg har på hende.

Det er i Købenavn (Sydhavn) jeg er nødt til at snart få en bekræftelse så det kan blive muligt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Drenge jeg er squ ked af det og tilbyd det jeg kunne for at dette kunne lade sig gøre, men da jeg ikke har nogen endelig bekræftelse fra nogen så er jeg desværre nødt til aflyse det da det er for for svært med 1 time tilbage og få det hel op at stå også af hensyn til pigen. Jeg vil ligge lægge mit til at brænde hende af..

 

Håber næste gang jeg er i kbh vi kan finde ud af noget.. Hyg jer

Del dette indlæg


Link til indlæg
crazyt skrev, for 2 timer siden:

Drenge jeg er squ ked af det og tilbyd det jeg kunne for at dette kunne lade sig gøre, men da jeg ikke har nogen endelig bekræftelse fra nogen så er jeg desværre nødt til aflyse det da det er for for svært med 1 time tilbage og få det hel op at stå også af hensyn til pigen. Jeg vil ligge lægge mit til at brænde hende af..

 

Håber næste gang jeg er i kbh vi kan finde ud af noget.. Hyg jer

Jeg have ikke fattet det var i aften det skulle ske...jeg var på arbejde, men skriv et oplæg eller en PM i god tid når du er i KBH næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...