Hop til indhold
crazyt

GB i dag med Clara hos Sexclub

Recommended Posts

Er der nogle der er klar på en lille Gb med Clara hos Sexyclub i dag? Efter jeg tidligere har læst en anmeldse med hende har jeg haft meget lyst til at prøve det.

Kan se hun er på fra 16-24 og hun tager op til 5 fyr..

Skriv hvis nogen der er friske

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @kva og @R-M.. jeg har tjeket og Clara er ikke på arbejde i dag. Men hvis I og andre er klar så vil jeg meget gerne se om vi kan finde en pige der kan. Og jeg vil også gerne betale en del af jeres pris for at det kan lade sig. Jeg er åbnet for at tage på bodel eller vil jeg også gerne stille mit lejlighed til rådighed. Alle er velkommen og jeg vil gerne betale noget prisen for jer andre hvis det ikke helt passer med budgettet. Og som bonus hvis vi kan finde en pige der kan give mig og jer en god oplevelse så vil jeg også gerne give et rejsegavekort på 10.000 kr som BONUS udover den pris vi aftaler.. Så kom piger og drenge, nu har jeg lagt et godt tilbud frem og så hopper jeg i vil hjælpe mig og vi sammen kan få en god oplevelse.

PS. Jeg kan fra kl.20.00 da jeg er optaget af møder indtil da.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer, jeg er helt frisk på en GB med Clara og vil gerne arrangere det på tirsdag den 10.11. kl. 16.00.

Dem der er friske; send mig en mail på: [email protected] så laver jeg en aftale på vegne af de første fem tilmeldte. Vi tager en time. Hvis det bliver godt, er jeg frisk på at udvide næste tirsdag til flere timer.

Lad mig høre fra jer

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej crazyt, jeg ville helvedes gerne lave noget i dag, men har allerede en fræk date i aften, så må hellere spare på kræfterne:-) Og den date er kun til en mand...:-) Desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har snakket med Line pigen https://annoncelight.dk/showad/188485 og hun vil gerne være med til at hygge med os i aften. Det hele er med gummi men er klar på Sandwich.

Den pris jeg kunne blive enig om er 3 timer for 7000 Kr. og vi kan være 4 fyr.. 

Så hvis der er nogle der har interesse så skriv endeligt og gerne hurtigst muligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej crazyt, pokkers jeg har date i aften. Kunne have været fedt. Har lige tilmeldt mig GB hos Miss Hell i Kbh på lørdag kl 14-17. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Zonk har du ikke nogle muligheder for at rykke om på dit aftale? Hvis hende date kan lide dig godt nok så er jeg sikker på at i kan finde en ny aftale. :D:D

Jeg vil også meget gerne til Miss Hell, men har desværre ikke haft muligheden endnu. Og jeg har sprugt Miss Hell om hun i dag, men det kunne hun desværre ikke :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej crazyt, det er desværre en super gammel aftale, så det går ikke at rykke på den. Hvornår er næste gang du har en mulighed? Hvis ikke tirsdag, hvornår så? Bare ikke i dag:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille er du 100% klar og har du en eller 2 ven der er 100% klar? hvis vi er 3 i alt gøre vi det også bare selvom det er bedre med flere.. Men jeg vil squ lige gerne have den oplevelse med inden jeg smutter fra Kbh..:D Evt skriv til min mobil  så kan vi lige hurtigt tage det fordi jeg skal også have bekræftet over pigen hurtigst muligt.. Jeg sender mit nummer i dit Indbox

Del dette indlæg


Link til indlæg

@R-M kan du ikke skrive til min mobil på 50380479 hurtigst muligt så vi lige kan blive enig jeg kan give pigen besked.. Hun kan jo ikke vendte hele dagen på os. Nille er også klar og han har og så en med tror jeg nok som jeg forstod på ham. Så nu er vi 4 hvis du er klar. Hvis du vil lige skrive til min mobil jeg bliver vi lige enig jeg bekræfter over pigen og jeg sender jer min adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nille og @R-M jeg har bestilt den søde pige og hun er her kl. 21.00 så tænkte på om i kunne være her lidt før og gerne senest kl.20.30 så vi lige kan få hilset på hinanden og få et glas vin.. Hensyn til øknomien så finder vi ud af det, hvis det går over jeres buddget, men forventer selvfølig at i også smider nogle penge. Som udgangspunkt vil jeg gerne ligge 3000 selv og håber i 3 kan deles om de sidste 4000 der vi skal betale 7000 i alt. og hvis der er nogle problemer med så finder vi ud af det, men regner også med at i respektere mig og ikke prøver at udnyte at jeg skal betale det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...