Hop til indhold

GB i dag med Clara hos Sexclub

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Jeg har lagt et link op et er det eneste jeg har på hende.

Det er i Købenavn (Sydhavn) jeg er nødt til at snart få en bekræftelse så det kan blive muligt..

Skrevet
  • Author

Skal vi droppe det?? Inden for næste kort tid har jeg brug for en bekræftelse fra jer der vil komme

Skrevet
  • Author

Drenge jeg er squ ked af det og tilbyd det jeg kunne for at dette kunne lade sig gøre, men da jeg ikke har nogen endelig bekræftelse fra nogen så er jeg desværre nødt til aflyse det da det er for for svært med 1 time tilbage og få det hel op at stå også af hensyn til pigen. Jeg vil ligge lægge mit til at brænde hende af..

Håber næste gang jeg er i kbh vi kan finde ud af noget.. Hyg jer

Skrevet
crazyt skrev, for 2 timer siden:

Drenge jeg er squ ked af det og tilbyd det jeg kunne for at dette kunne lade sig gøre, men da jeg ikke har nogen endelig bekræftelse fra nogen så er jeg desværre nødt til aflyse det da det er for for svært med 1 time tilbage og få det hel op at stå også af hensyn til pigen. Jeg vil ligge lægge mit til at brænde hende af..

Håber næste gang jeg er i kbh vi kan finde ud af noget.. Hyg jer

Jeg have ikke fattet det var i aften det skulle ske...jeg var på arbejde, men skriv et oplæg eller en PM i god tid når du er i KBH næste gang.

Skrevet

@crazyt gik det som forventet - jeg er spændt på at høre hvordan det forløb...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.