Hop til indhold

flensborg / kruså??

Featured Replies

Skrevet

hej

jeg skal ned mod flensborg / kruså i morgen og vil meget gerne besøge en pige, når jeg alligevel er der nede, har bare ikke lige set nogle annoncer der fra som frister og virker pålidelig med billeder, er der nogen i evt kan anbefale, ???

mvh

Skrevet
hornyBOY22 skrev, for 45 minutter siden:

hej
jeg skal ned mod flensborg / kruså i morgen og vil meget gerne besøge en pige, når jeg alligevel er der nede, har bare ikke lige set nogle annoncer der fra som frister og virker pålidelig med billeder, er der nogen i evt kan anbefale, ???
mvh

Du bliver nok nødt til at fortælle hvad du specifikt efterspørger. h x b x alder samt godstykkelse.

Skrevet
hornyBOY22 skrev, for 55 minutter siden:

Hvis du har tid og lyst, kunne du jo besøge P-clubben:

http://en.the-pclub.de/girls

hvor der er flere piger, jeg gerne vil anbefale, men du kan jo selv få en forestilling eller tage et forfriskende bad først og sætte dig ind i baren og se pigerne an.

Kender du ikke klubben eller konceptet kan du f.eks. læse mere her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/43535-intro-til-p-club-i-fl/#comment-350667

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Hej

Du kan kigge lidt på mulighederne her

Der er også denne mulighed

Pite

Skrevet
  • Author

Tak for alle de gode muligheder, det kunne da godt være jeg skulle med min kammerat forbi p huset det lyder da spændende nok med anderledes koncept, og de andre links kan helt klart også bruges :)

Skrevet
  • Author

Hvordan forgår det der p club går man bare ind og i baren og finder en pige som man vil hygge med eller har jeg forstået det forkert

Skrevet
hornyBOY22 skrev, for 2 timer siden:

Hvordan forgår det der p club går man bare ind og i baren og finder en pige som man vil hygge med eller har jeg forstået det forkert

Der er flere måder:

1. du kan vælge at nøjes med "ein Vorstellung", hvor pigerne en efter en kommer og hilser på og du vælger så hende du synes bedst om/kan huske navnet på, inden du går i bad eller evt. direkte ovenpå, hvis du er rimelig nyvasket.

2. du får udleveret håndklæde, badekåbe og badetøfler + en nøgle, som du f.eks skal aflevere dine bilnøgler for at få. Herefter kan du tage et bad før du entrer baren og hygge dig lidt inden du evt. vælger en pige/hun vælger dig :wink:

3. nogle entrer også baren uden bad eller omklædning - som regel dem, der ønsker at føre sig frem, bliver fulde, sidder og sover eller belemrer pigerne på forskellig vis.

Ved 2 og 3 skal du min. forbruge for € 20,- på dit klippekort, men så har du også fri adgang til bad, sauna, jacuzzi mm. og opholde dig hele dagen på clubben og kan i princippet nøjes med kun at måtte slippe med € 20,- når du går :)

Redigeret af Jernsvinet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.