Hop til indhold
exostar

Intro til P-Club i FL

Recommended Posts

Muligvis er dette beskrevet tidligere, så bær over med mig..

Jeg går og overvejer at besøge clubben på en hverdag, flg spørgsmål kommer til mig:

Hvad har i med af euro i lommen? Entre? skal man købe noget? drikke/spise?

Fra åbningstid kl 13.00 og frem til 17.00 hvor mange piger er der da i snit? er det mest om aftenen/weekender at de pæne/yngre piger er der?

Beskriv hvordan man ankommer, kommer ind, stedets opbygning, hvordan det foregår derinde, mht kontakt med piger?

Bærer man sit eget tøj, eller er det en slags morgenkåbe? ;-)

Håber nogen kan besvare disse, måske lidt newbie spørgsmål - men er helt grøn på club området...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frisk melding fra i Lørdags........

En kammerart og jeg bestemte os for en smut tur til tyskland og et besøg i P-club. Dette var 1. gang vi besøgte klubben for både min kammerart og jeg. Ingen af os her rigtig været i FKK som sådan får, ud over en gentelemands klub i Berlin.

Vi ankom ved 19 tiden, og det er nemt at finde, selv om vi lige kørte forbi fordi vi var lidt opmærksomme. Parkerings forholden er finde og på grus, og uden synlighed fra hovedvejen.

Ved ankomst til døren ringede vi på og kort efter blev der åbnet op og vi blev budt velkommen på tysk. Vi talte engelsk til hende og hun slog strakt over i perfekt engelsk. Hun var asiatisk, vandvittig smuk og desværre "kun" Staff. Nå men vi fik præsenteret os og forklaret at det var første gang vi var der. Vi blev vist rundt på under etagen, og fik fortalt at på overetagen var værelserne.

man kommer ind i en stor gang/entre. I entreen er der en sofa man kan sidde i hvor efter pigerne kan komme ud og præsentere sig hvis man vil gå direkte på værelse. Til venstre går man ind i baren/lounge området og det er også der pigerne er inde. Derfra er der en dør ud til forhaven hvor der er udendørs spabad, som vi fik fortalt er opvarmet hele året rundt og gratis at benytte. Fra gangen/entren er der til højre en lille mellemgang, hvor der igen til højre er toiletter. For enden af den lille mellemgang er der en stor sauna med glasfront. Til højre for den går man op på værelserne. Til venstre for saunaen går man ud i baderummet. Tilbage i den store gang/ente er der nede for enden til højre hvor man går ind i omklædning og derfra vidre ind i baderummet, som du igen kan gå vidre til mellemgangen ved saunaen. Hvis du ikke kan finde rundt i en telefonboks, kan du godt fare vild, ellers er det nu meget nemt at finde rundt.

Det var lidt om indretningen . . håber det kunne bruges.

Ved rundvisningen fik vi fortalt at enreen var gratis, men at man skulle købe drikkevare for minimum 20 €. Man får et klippe kort til drikkevarene som man ikke skal smide væk, da det så koster 50€. Påklædninge var valgfri om man ville være der i sit alm. tøj, eller man ville klæde om til en "morgen"kåbe og bade sandaler. Går man det får man en nogle til sit skab, som man kan hænge rundt om halsen. Der skal ligges en form for depositum for denne nøgle, feks kørekort, pas eller penge. Vi afleverede bare vores kørekort.

Inde i baren er det nemt at komme i tale med pigerne hvis de, for vores vedkommende, kunne engelsk. Nogle er gode til det og andre mindre gode. Fik ikke testet deres tyske, da jeg ikke kan det.

Nå men vi kom i snak med en sød pige, som kom fra rumanien, og hun fortalte os lidt om priserne på pigerne. ½ time=80€ og 1 time=160€. Der ud over koster det 25€ hvis du vil slikke fisse. 25€ hvis du vil kysse. 25€ hvis du vil komme ud over kroppen, 50€ hvis du vil komme i munden og 25 eller 50€ hvis du vil komme i ansigtet. Det er ikke alle pigerne det tilbyder det hele, men altså tillæg for det meste. Blow uden kondom koster ikke ekstra, men det er heller ikke sikkkert alle tilbyder det. Man spørger ganske enkel pigerne om prisen og så får man ½ og 1 times prisen, og så spørger man om ektra? og så remser hun det om der er ekstra som hun tilbyder. er man i tvivl så spørg hende, så der er klare linjer inden man går op...... Man kan jo ikke bare forvente at fordi du betaler 25 for at slikke hende, så må du også stikke fingre op eller slikke hende i røven. Så ganske enkelt . . . er der noget du gerne vil så spørg hende, for så har du muligheden for at fra vælge hende og tage en anden.

 

Men hensyn til at man skal købe en ydelse, så tror jeg ikke det er tvang. selvfølgelig forventer og håber de på det, men har på fornemmelsen at man sagtens kan gå med uforettet sag, hvis der ikke er nogen der falder i ens smag. Dog er der jo de 20€ til baren.

Der kan købes en smugle mad der, men det var ikke noget vi gjorde.

Pigerne er ikke nærgående, men kommer gerne hen og snakker. Selvfølgelig forsøger de at lirre en op ved nussen og berøring i håb om du tage dem med op oven på, men jeg føler ikke der er nogen tvang i der hvis man afslår.

hvor mange piger der i på forskellige tidspunkter på dagen ved jeg ikke, men jeg fik at vide af en dansker vi mødte der nede at efter 21 om lørdagen, så er kommer der mange gæster, så hvis man vil sikre sig en pige er det en god ide at gøre det inden.

 

Med hensyn til vores oplevelse der nede var den rigtig god. Efter min kammerart og jeg havde fået en enkelt i baren og snakket med den søde pige som fortalte os alt om hvordan det forgik og priserne, så gik vi ud og klædte om. Her mødte vi så ham danskeren, og gu hjælpende om ikke der var Jernsvinet her inde fra Erogude, ham som jeg for læng tid siden har lavet en aftale med om en forlænget weekend om et par uger til FKK klubber hvor han ville vise mig rundt. Nå men vi fik hilst på hindanen og vi satte os ind i baren hvor han fortalte lidt om klubben og hvordan tingene forgik. I mens Kom den søde rumaner over og nussede om min kammerart, og inden længe stak det sku af. efter lidt tid havde jeg udset mig en pige og vi fik snakket lidt, og vi aftalte at gå oven på. Det var en flot ung model fra Bulgarien. Hvad der forgik oven på vil jeg ikke komme ind på, men kan da sige at efter lidt slikken, som hun nød, så var der i værtfald ikke brug for glidecreme, hun blev så liderlig at der løb ud af hende.

Nå men efter end hygge fik vi en kop kaffe med Jernsvinet inden vi sagde forvel og på gensyn, og vi ellers begav os nord på igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Randersmand for den fine beskrivelse af P-clubben.

Ja, det var noget af en overraskelse og hyggeligt at vi skulle mødes dernede, så jeg glæder mig endnu til vores fællestur om 14 dage, hvor vi skal gøre et par flatrate-clubber og FKK-Acapulco usikre:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/40820-rejsekammerat-søges/?do=findComment&comment=332353

Pigen som tog sig af din kammerat hedder Roxy/Roxanna:

http://en.the-pclub.de/files/thumbnail/Foto 12.05.15 17 19 26.jpg

Maura som både du og jeg havde fornøjelsen af, er der desværre ingen billeder af - men er man til piger med små bryster og en lækker fisse - så ....  Desværre kan man generelt ikke regne 100% med deres Anwesend-liste, men til gengæld er der ofte nye piger i klubben, som kan overraske og på forhånd havde jeg slet ikke haft øje for Luna fra Hamburg:

http://en.the-pclub.de/files/Foto 16.09.15 23 35 46.jpg

http://en.the-pclub.de/girls/page/1

Men jeg må da godt nok sige at du hun kom og lukkede mig ind, var det kærlighed ved første øjekast - og senere ovenpå skuffede hun heller ikke mht. at være rigtig fræk og engageret og jeg var lige ved at overveje at tage endnu en tur mere med hende senere, men jeg havde fået lidt lyst til en hyggestund med Nikole, som er en rigtig flot og slank pige, men desværre ikke den mest spændende at hygge sig med - ja, hun virkede lidt træt og da hun så jernet, virkede hun noget tvivlrådig og mente slet ikke det skulle kunne lade sig gøre, så det blev kun til et blow-job med gummi (uden gummi ville hun imodsætning til de andre piger have € 25,- ekstra for :roll: ) og lidt Handentspannung.

Lolita var kommet tilbage fra Rumænien, men havde desværre lagt sig noget ud, havde skiftet til en lysere hårfarve og der gik lang tid før hun smilede til mig - og jeg genkendte hende og jeg havde endda netop spurgt til hende, selvom hun lige havde siddet næsten lige ved siden af mig i baren - dog mest med ryggen til - men på hjemmesiden er og var hun ikke var markeret med grøn som Anwesend.

Men ellers havde jeg en hyggelig aften og det blev heldigvis ikke så overfyldt, som pigerne havde spået og man kunne sagtens få de ture med pigerne man gerne ville have - desværre er deres priser lidt i din dyre ende i forhold til andre steder i Tyskland og alt muligt ekstra udover Verkehr und Blasen koster, som Randersmand også har beskrevet det, som regel også ekstra - så har man tid, lyst og råd bør man drage længere ned i Tyskland - men jeg kan nu sagtens af og til nøjes med at hygge mig med de søde piger på på P-clubben - og så spare en lang og udmattende køretur :wink:

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...