Hop til indhold
Guest Pool

En ordentlig titel på vores indlæg

Recommended Posts

ZEUS skrev, for 2 timer siden:

Men jeg er modstander af at fordi en person skriver: om der er nogen der har prøvet hende her,- at det skal medføre alle de her fordømmelser..  Det er sgu hykleri....  

-

Nu er det jo ikke kun opfattelsen af ordet "prøvet", som trådstarter lægger ud med, men som debatten stort set kun handler om. Det handler også om den manglende brugervenlighed i vendingen "hende her". Det er lige så nemt at skrive et navn og en by (eller andet, der har relevans til efterlysningen). "Hende her" siger intet om noget som helst, og som det kan læses er der brugere, som bevidst springer disse tråde over. Hjælpen ville komme nemmere og hurtigere, hvis overskriften var relevant og derfor henvendte sig til nogle som kan/vil hjælpe. :)

 

BigDick skrev, 1 time siden:

Sådan er det allerede. Kommer der en negativ omtale af en pige så kommer hendes "riddere" på banen, og ve den arme stakkel der har skrevet noget negativt om vedkommende.

Tja, og det omvendte gør sig gældende for dig. Du er ret hurtig til at komme på banen med grove betegnelser og ukvemsord, selvom du kun har hørt én side af sagen - mandens. Og arme de stakler, som vover at komme med modstridende erfaringer.

Selv din signatur er et lettere skjult personangreb. ;)

Mvh,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 10 minutter siden:

Selv din signatur er et lettere skjult personangreb. ;)

Mvh, /Gina.

Men desværre sand.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 8 minutter siden:

-

Nu er det jo ikke kun opfattelsen af ordet "prøvet", som trådstarter lægger ud med, men som debatten stort set kun handler om. Det handler også om den manglende brugervenlighed i vendingen "hende her". Det er lige så nemt at skrive et navn og en by (eller andet, der har relevans til efterlysningen). "Hende her" siger intet om noget som helst, og som det kan læses er der brugere, som bevidst springer disse tråde over. Hjælpen ville komme nemmere og hurtigere, hvis overskriften var relevant og derfor henvendte sig til nogle som kan/vil hjælpe. :)

 

Tja, og det omvendte gør sig gældende for dig. Du er ret hurtig til at komme på banen med grove betegnelser og ukvemsord, selvom du kun har hørt én side af sagen - mandens. Og arme de stakler, som vover at komme med modstridende erfaringer.

Selv din signatur er et lettere skjult personangreb. ;)

Mvh,

/Gina.

og til lejligheden har du lige rettet din bruger betegnelse :):):) Det er Ginaalt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 13 minutter siden:

Men desværre sandt, ifølge ekstern kilde.

Jamen, at hun har en del af et navn, gør hende da ikke til en plat efterligning. Endda tilbyder hun noget helt andet end Ladyen. Jeg kan dog morsomt nok tilføje, at hendes profiltekst har jeg skrevet - til en helt anden pige... hehe. :lol: Så den er en efterligning - men hun er ikke nødvendigvis. Jeg gider dog ikke at gøre opmærksom på det i min signatur. ;)

 

Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden:

og til lejligheden har du lige rettet din bruger betegnelse :):):) Det er Ginaalt! 

Øh, hvad? :)

 

Edit: Undskylder min off topic.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 36 minutter siden:

Jamen, at hun har en del af et navn, gør hende da ikke til en plat efterligning. Endda tilbyder hun noget helt andet end Ladyen. Jeg kan dog morsomt nok tilføje, at hendes profiltekst har jeg skrevet - til en helt anden pige... hehe. :lol: Så den er en efterligning - men hun er ikke nødvendigvis. Jeg gider dog ikke at gøre opmærksom på det i min signatur. ;)

Nu er teksten så fuldstændig irrelevant i denne sammenhæng, det er slet ikke det, det drejer sig om. :lol::lol:

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gina Faith skrev, for 10 minutter siden:

 

 

Øh, hvad? :)

 

Edit: Undskylder min off topic.

Penis Terapeut :) Har jeg ikke bemærket  før. 

 

Nu skal også jeg nok stoppe med denne milde afsporing. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden:

Penis Terapeut :) Har jeg ikke bemærket  før. 

 

Nu skal også jeg nok stoppe med denne milde afsporing. 

Den har nu været der et godt stykke tid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...