Hop til indhold
morsdreng

Mistet kontakt med min pik.

Recommended Posts

Hej,

Jeg er en forholdvis ung mand start 30'erne som har mistet forbindelse til min pik.

Har massere af piger som kunne få dyret, men min usikkerhed gør at jeg ikke får det gjort.
Har aldrig haft problemer med det før, men har efter en brud med en eks holdt mig fra sex i snart to år.
Og det tror jeg er problemet.

Jeg vil høre om i har en erfaring med en klinik, som udfører tantra behandlinger hvor man kommer tættere på sit lem.
Altså som man kan tale med om sit problem, og så kan de på den ene eller anden måde hjælpe, udløsning er kun en bonus ikke en nødvendighed.

Har kigget lidt på www.trantrazone.dk og http://www.sensualhealingdk.com/

Hvad siger i, kan i ikke hjælpe en trist mand med et godt råd?

Ved ikke om jeg har lagt mit indlæg rigtigt, beklager hvis det er lagt forkert. (Første indlæg)

På forhånd tak.

Morsdreng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
morsdreng skrev, for 6 minutter siden:

Hej,

Jeg er en forholdvis ung mand start 30'erne som har mistet forbindelse til min pik.

Har massere af piger som kunne få dyret, men min usikkerhed gør at jeg ikke får det gjort.
Har aldrig haft problemer med det før, men har efter en brud med en eks holdt mig fra sex i snart to år.
Og det tror jeg er problemet.

Jeg vil høre om i har en erfaring med en klinik, som udfører tantra behandlinger hvor man kommer tættere på sit lem.
Altså som man kan tale med om sit problem, og så kan de på den ene eller anden måde hjælpe, udløsning er kun en bonus ikke en nødvendighed.

Har kigget lidt på www.trantrazone.dk og http://www.sensualhealingdk.com/

Hvad siger i, kan i ikke hjælpe en trist mand med et godt råd?

Ved ikke om jeg har lagt mit indlæg rigtigt, beklager hvis det er lagt forkert. (Første indlæg)

På forhånd tak.

Morsdreng.

Hjertelig velkommen hertil.

Nej det har du ikke, men ingen kritik af den grund, og ja al begyndelse er svær. 

Har rapporteret indlægget og bedt om at det bliver flyttet til Generel debat.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har du overvejet en sexolog? :) 

Jeg er desuden glad for at komme i Tantra Templet i Valby, det er massage og der er altså ikke fokus på hverken penis eller udløsning. Men det er umådelig rart, bare at komme i kontakt med sig selv og mærke sin krop, helt uden at skulle præstere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 47 minutter siden:

Har du overvejet en sexolog? :) 

Jeg er desuden glad for at komme i Tantra Templet i Valby, det er massage og der er altså ikke fokus på hverken penis eller udløsning. Men det er umådelig rart, bare at komme i kontakt med sig selv og mærke sin krop, helt uden at skulle præstere.

Du skal aldrig præsterer i tantra. Du kommer til en massage der er meget intim, men der forventes intet af dig, og du kan ikke forvente noget af din massør. Alt opstår i legen og bevægelsen. Hos de fleste tantra massører masseres dit køn også, men ikke for at du skal få udløsning, men for at du skal komme i kontakt med det. Men det kan godt være du får udløsning, og det er også helt  i orden. Opleve glæden ved berøring uden krav. 

Som mand er Tantra Templet det dårligtste sted du kan henvende dig. De berører ikke dit lem, og derved inducerer du blot skam i forhold din krop. Der er kun et område de ikke rører, og hvorfor lige det? Er der noget skamfuld ved et erigeret lem, der viser lyst? 

 

I øvrigt er de dyre. Jeg kan varmt anbefale dig at besøge http://spirituel-tantra.dk/, nu du tilsybeladende bor på Sjælland.

Du kan læse om tantra her

http://www.mahamudrainstitut.com/

Der er mange retninger indenfor tantra, men Mahamudra focuserer meget på det fysiske. Det at undersøge sig selv, og det er det massøren hjælper dig til. Intet er forbudt, dog skal du ikke regne med samleje :) 

De fleste andre tantra retninger focuserer meget mere på det spirituelle, energi liner osv. Det er også en del af det, men det er ikke focus, i mine øjne. 

Man dyrker tantra, for at få det godt med sin krop, og derved sit hele. 

 

Massagen foregår ved at i starter med en kort samtale. Det er for at bryde isen, og for at massøren kan finde ud af hvor du er henne i din seksualitet. Dernæst mediterer i nogle minutter, for at få pulsen ned, og lukke verden ude. Så starter massagen stille og roligt. I er begge nøgne. Hvordan det i detaljer foregår er forskelligt fra gang til gang, og naturligvis fra massør til massør. En normal seance varer 2´3 timer alt incl. Pris fra 1500 til 2000, men det står på de respektive hjemmesider. 

Du er velkommen til at sprørge yderligere - gerne pm hvis det passer dig bedre. 

 

Redigeret af Aarhuselsker
ET par stavefejl rettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
morsdreng skrev, for 7 minutter siden:

Vildmand:

Hvordan forgår sådan en tantra massage ?

Jeg kan anbefale dig Spirituel Tantra, der ligger forholdsvis tæt på Nørreport station og det er nogen søde piger der arbejder der.

Du kan læse om hvad tantra massage til mænd er, her: http://spirituel-tantra.dk/tantra/tantramassage_til_maend/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Du skal aldrig præsterer i tantra. Du kommer til en massage der er meget intim, men der forventes intet af dig, og du kan ikke forvente noget af din massør. Alt opstår i legen og bevægelsen. Hos de fleste tantra massører masseres dit køn også, men ikke for at du skal få udløsning, men for at du skal komme i kontakt med det. Opleve glæden ved berøring uden krav. 

Som mand er Tantra Templet det dårligtste sted du kan henvende dig. De berører ikke dit lem, og derved inducerer du blot skal i forhold din krop. Der er kun et område ikke rører, og hvorfor lige det? Er der noget skamfuld ved et erigeret lem, der viser lyst? 

Gider du ikke, bare sådan for engang skyld, at lade være med at læse noget ind i det jeg har skrevet, som ikke står der? Jeg bliver sgu helt træt! 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Gider du ikke, bare sådan for engang skyld, at lade være med at læse noget i det jeg har skrevet, som ikke står der? Jeg bliver sgu helt træt! 

Æhhh Maud, nu er det altså ikke dig jeg svarer - men trådstarter. 

Jeg så godt du skrev det, og jeg synes det er noget af det vigtigste i denne sammenhæng. Derfor gentog jeg det. Der er forudsætningen for at læse resten af mit skriv i rette ånd. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
morsdreng skrev, for 2 timer siden:

Jeg er en forholdvis ung mand start 30'erne som har mistet forbindelse til min pik.

Har massere af piger som kunne få dyret, men min usikkerhed gør at jeg ikke får det gjort.
Har aldrig haft problemer med det før, men har efter en brud med en eks holdt mig fra sex i snart to år.
Og det tror jeg er problemet.

Det lyder som om "din pik" er metafor for noget andet. Så hvad er det du savner:

Lyst?

Erektion?

Udløsning/orgasme?

Noget andet?

Altså har du lyst, men kan ikke få den op? Eller kan du få den op, men har ikke lyst? Du har lyst og kan få den op, men kan ikke komme? Eller du kan godt få det til at fungere alene ved onani, men alt går i baglås når der er en kvinde i nærheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Har du overvejet en sexolog? :) 

Jeg er desuden glad for at komme i Tantra Templet i Valby, det er massage og der er altså ikke fokus på hverken penis eller udløsning. Men det er umådelig rart, bare at komme i kontakt med sig selv og mærke sin krop, helt uden at skulle præstere.

...helt enig. Der er vel to ting du kan gøre. 1. gå til en sexolog og tal om hvad det er der sker i dig, når du har det som du beskriver. 2. lære din sexualitet og krop bedre at kende. f.eks. gennem tantra. Tantra templet i Valby er et rigtigt godt sted at starte. De har det rigtige udgangspunkt, og her handler det ikke om lidt olie og et håndjob...

En god bog iøvrigt er "The way of the superior Man" af David Deida. 

Redigeret af mannings

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
morsdreng skrev, for 9 timer siden:

Hej,

Jeg er en forholdvis ung mand start 30'erne som har mistet forbindelse til min pik

Synes måske nok, at du skal overveje en profpige for at få tingene til at fungere igen, så prøv evt at kontakte https://www.eroguide.dk/forum/profile/9993-gina-faith/?tab=field_core_pfield_12 hun kan nok oprette forbindelsen. :lol:, hun kalder sig jo penis terapeut indtil for nylig.

Good luck.

k

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 14 timer siden:

Følger lige med her

Men du vil være bedre hjulpet hvis du klikker på knappen "Følg dette"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 36 minutter siden:

Men du vil være bedre hjulpet, hvis du klikker på knappen "Følg dette"

Og ikke forstyrre tråden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke læse ud af ovenstående om problemet er at du ikke går ud og finder kvinder du kan dyrke sex med etc fordi du mangler lyst til sex osv, eller om du, når du har fundet en, og har fået hende med i seng, mangler lyst/evne? Jeg får måske mest indtrykket af det første, men under alle omstændigheder mener jeg at der er væsentlig forskel på løsningen.

Hvis det reelt er manglende lyst når du ligger der på sengen med hende, så kan jeg sagtens følge forslagene ovenfor vedr. Tantra og måske sexolog. Men hvis problemet "kun" er at du ikke føler lyst til sex eller er usikker og derfor ikke kommer ud og finder en partner, kunne du i første omgang prøve f.eks. 1 time med en sød forstående GP, det kunne da sagtens være at der kommer lidt liv i de ædlere dele, når du først ligger der på sengen med en dejlig GP, krop mod krop, og så ved du i det mindste at det hele fungere.

mvh

Dr X

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
morsdreng skrev, den 2/11/2015 13.49.46:

Hej,

Jeg er en forholdvis ung mand start 30'erne som har mistet forbindelse til min pik.

Har massere af piger som kunne få dyret, men min usikkerhed gør at jeg ikke får det gjort.
Har aldrig haft problemer med det før, men har efter en brud med en eks holdt mig fra sex i snart to år.
Og det tror jeg er problemet.

Jeg vil høre om i har en erfaring med en klinik, som udfører tantra behandlinger hvor man kommer tættere på sit lem.
Altså som man kan tale med om sit problem, og så kan de på den ene eller anden måde hjælpe, udløsning er kun en bonus ikke en nødvendighed.

Har kigget lidt på www.trantrazone.dk og http://www.sensualhealingdk.com/

Hvad siger i, kan i ikke hjælpe en trist mand med et godt råd?

Ved ikke om jeg har lagt mit indlæg rigtigt, beklager hvis det er lagt forkert. (Første indlæg)

På forhånd tak.

Morsdreng.

Hvordan har du det med vrede? Får du udtrykt den?

Er du god til at sætte grænser? Eller lader du andre vade henover dig?

Er du en mors dreng? Er du for "pæn"?

Udtrykker du dine følelser i dine relationer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SanseForskeren
comeback skrev, den 2. november 2015 kl. 23.46.41:

Synes måske nok, at du skal overveje en profpige for at få tingene til at fungere igen, så prøv evt at kontakte https://www.eroguide.dk/forum/profile/9993-gina-faith/?tab=field_core_pfield_12 hun kan nok oprette forbindelsen. :lol:, hun kalder sig jo penis terapeut indtil for nylig.

Good luck.

k

Det gør hun vist stadigvæk :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SanseForskeren skrev, for 46 minutter siden:

Det gør hun vist stadigvæk :-D

Nej, det gør hun igen.:razz:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gina Faith skrev, for 40 minutter siden:

Nej. Stadigvæk - præcis som SanseForskeren skriver.

Nå, så min hukommelse ha' svigtet mig. Det beklager jeg meget, det skal ikke ske igen, :shock: forhåbentlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr X skrev, den 4/11/2015 05.00.06:

Jeg kan ikke læse ud af ovenstående om problemet er at du ikke går ud og finder kvinder du kan dyrke sex med etc fordi du mangler lyst til sex osv, eller om du, når du har fundet en, og har fået hende med i seng, mangler lyst/evne? Jeg får måske mest indtrykket af det første, men under alle omstændigheder mener jeg at der er væsentlig forskel på løsningen.

Hvis det reelt er manglende lyst når du ligger der på sengen med hende, så kan jeg sagtens følge forslagene ovenfor vedr. Tantra og måske sexolog. Men hvis problemet "kun" er at du ikke føler lyst til sex eller er usikker og derfor ikke kommer ud og finder en partner, kunne du i første omgang prøve f.eks. 1 time med en sød forstående GP, det kunne da sagtens være at der kommer lidt liv i de ædlere dele, når du først ligger der på sengen med en dejlig GP, krop mod krop, og så ved du i det mindste at det hele fungere.

mvh

Dr X

 

Mit problem er manglende lyst til sex, og derfor afviser jeg pigerne inden det når til sex.
Så kunne godt være man skulle prøve en glædes pige i en time.
Er der nogen der kan anbefale nogen som kunne være gode for mig, nu hvor i kender mit problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...