Hop til indhold
Jingle Balls

FRÆK DANSK LUDERTØZ I RANDERS

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/196071

 

Personligt er jeg ret sikker på hun er fake!

Til en start undrede jeg mig over at man har behov for at skrive at annoncen er seriøs.

Derefter, hvem kalder sig sådan her?   [email protected]

 

Nå men skrev til "hende" og fik hurtigt 3 frække billeder. Jeg bad så om et af ansigt og fik et nyt.

Der var så nogle ting ved dette billede som virkede fake, så jeg skrev til hende at det billede var fake

Hendes svar " er jeg så ikke men det er ikke mig sender ikke foto af mit ansigt never"

Så mon ikke det er endnu en fake annonce på annoncelight, synes der er mange af unge piger der stinker af fake!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hohoho skrev, for 5 timer siden:

Er overbevist om at det er Randers Skøgen.. 

Billederne er de samme som Randersskøgen. Det kan så godt være at andre har nuppet dem fra tidligere annoncer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 247ole

Tror den er fake desværre. 

Da hun var på eroguide.  Var hun 28 år. Og hun skriver 24 år nu på AL... Hmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øv for dén da! Så er det jo derfor alle brænder mig af:( ja det er mig. Havde ikke tænkt mig at lade alle vide jeg var startet op igen så oprettede under andet navn (dvs. Det var ikke mig der oprettede) men nej alderen passer ikke men billederne gør. Så ja drenge kom nu lige ind i kampen. Det kan godt være det virkede useriøst, men fandme ikke lige så useriøs som alle dem der har lavet utal af aftaler for bare at brænde mig af. Men ja, det er jo jeres tab, det ved i;) god aften drenge håber at høre fra jer. Hvis i er seriøse! Og i får stadig ingen ansigtsbilleder! Kys til jer 

 

-RS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men har aldrig været 28! Bliver jeg sq først i december Ole! Hold nu op hvor i tøser kan piske en stemning op :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ang. Hvem der kalder sig det. Så er det en mand der har fundet på navnet på mailen, men det siger vel sig selv. Iiih de ting i skriver herinde kan da ødelægge meget. Måske jeg bare skal holde mig til de gamle faste, de ved da hvad jeg er værd;):P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det ER Randersskøgen.. Men nu med mellemmand :D

Så kan i få en aftale i stand, så lade være med at snyde jer for den oplevelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 247ole

Hej Randersskøgen ;-)Jeg vil da lige sende dig en undskyldning.

Alle kan jo tag felj :(

Vh Ole

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JK1 skrev, for 2 timer siden:

Hvor i landet kan man møde dig?

Randersskøgen?!? Haha.. 

Ej der er jo et fuldstændigt rimeligt spørgsmål..   øøh Randers er svaret!   :-D (det er i Jylland, sådan lidt nord for midten)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Slemmert skrev, for 40 minutter siden:

Randersskøgen?!? Haha.. 

Ej der er jo et fuldstændigt rimeligt spørgsmål..   øøh Randers er svaret!   :-D (det er i Jylland, sådan lidt nord for midten)

Da hun har droppet "Randers" i sit navn, kunne det jo være hun var flyttet, og hun har tidligere været at træffe andre steder.

Så lige at hun faktisk stadig har "i Randers" med i sit brugernavn, så mon ikke hun stadig holder til i Randers...

Redigeret af JK1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da muligt at det er hende og hun ikke er fake. Men det er sateme ikke særligt seriøst at sende et fake billede!!!

At hun så bagefter sender mig en mail og bl a kalder mig skovl, må jo betyde at hun mener at det er mig der har begået en fejl.

I mine øjne virker hun som en afsporet tøs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske det er nok fordi det er hendes mellemmads wannabe pimp.. Men fang da hende herinde eller på hendes gamle mail:[email protected] eller telefon nr. hvis du har det.. Det ligner hende ikke at tale sådan til folk, med mindre at man har pisset hende godt af...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Slemmert skrev, for 23 minutter siden:

Måske det er nok fordi det er hendes mellemmads wannabe pimp.. Men fang da hende herinde eller på hendes gamle mail:[email protected] eller telefon nr. hvis du har det.. Det ligner hende ikke at tale sådan til folk, med mindre at man har pisset hende godt af...

Mellemmads pimp? Spiser hun ham? 

Sorry men det var en af de sjovere fra auto korrekturen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, for 53 minutter siden:

Det er da muligt at det er hende og hun ikke er fake. Men det er sateme ikke særligt seriøst at sende et fake billede!!!

At hun så bagefter sender mig en mail og bl a kalder mig skovl, må jo betyde at hun mener at det er mig der har begået en fejl.

I mine øjne virker hun som en afsporet tøs

Det er ALTID mændenes fejl, aldrig pigernes.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JK1 skrev, for 11 timer siden:

Hvor i landet kan man møde dig?

Randers holder jeg til søde men kan da lokkes lidt udenfor. Har måske snart mulighed for sted i Århus osse:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
liderlige morten skrev, for 7 minutter siden:

UUUHM.

Det er Randerskøgen der markedsførte sig som "luderline", og nej hun er vist 27 år, men kunne sagtens gå for at være 24 :-).

Hun er fræk meget fræk. Hun skal BARE OPLEVES WAUW !!!

 

 

 

 

Uha da frække, det er jeg da glad for du synes. Jeg havde bestemt osse en frækkert oplevelse med dig, det må vi gøre igen :)

Kys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
liderlige morten skrev, for 12 minutter siden:

UUUHM.

Det er Randerskøgen der markedsførte sig som "luderline", og nej hun er vist 27 år, men kunne sagtens gå for at være 24 :-).

Hun er fræk meget fræk. Hun skal BARE OPLEVES WAUW !!!

 

 

 

 

Uha da frække, det er jeg da glad for du synes. Jeg havde bestemt osse en frækkert oplevelse med dig, det må vi gøre igen :)

Kys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Slemmert skrev, for 12 timer siden:

Det ER Randersskøgen.. Men nu med mellemmand :D

Så kan i få en aftale i stand, så lade være med at snyde jer for den oplevelse!

Tak til dig, min gamle pimp/mellemmand :-P ♥

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
247ole skrev, for 12 timer siden:

Hej Randersskøgen ;-)Jeg vil da lige sende dig en undskyldning.

Alle kan jo tag felj :(

Vh Ole

 

Hej Ole :-) tak for det, du er osse tilgivet ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og så vil jeg lige sige til sidst. Tak til jer alle for ris og ikke mindst ros, det gør det SÅ dejligt at være tilbage :-) glæder mig til masser af våde og frækkert oplevelser med jer ♥ ☆ :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...