Hop til indhold
Eventyrlige Alice

Juleposteg og juleknas og julefrokost og julesex.

Recommended Posts

Jeg smider lige en lille smule Jul ud. 

Nu pynter samfundet sig i juledress. Så kommer julefrokoster og juleknas og Julesex. Jeg smiler sødt til alle. 

Jeg glæder mig meget til at komme i de røde kjoler og de røde sko. 

Jeg syntes i denne mørke tid. Så er farven rød og grøn. Et friskt pust. 

Knus Alice 

Isabel-Alice-(98).jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrlige Alice skrev, for 1 minut siden:

Jeg glæder mig meget til at komme i de røde kjoler og de røde sko.

Og vi glæder os til at se dig i nissepigekostume :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha :) en af veninderne har sendt mig en fb besked om hvor let den kjole hun skal have på til den kommende julefrokost er at få af....... skal nok blive en interessant jule frokost :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 18 minutter siden:

Haha :) en af veninderne har sendt mig en fb besked om hvor let den kjole hun skal have på til den kommende julefrokost er at få af....... skal nok blive en interessant jule frokost :wub: 

Skal du selv deltage i den julefrokost? ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I henhold til overskriften vil jeg spørge, om det er dig, der er stegen? Jeg plejer nemlig at spise postej :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke noget om at svenskerne spiser glaseret skinke til jul ? Vi må lige finde ud af om Montezi kan levere svenskerne så.. helst uden hans glasur :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 21 minutter siden:

Er der ikke noget om at svenskerne spiser glaseret skinke til jul ? Vi må lige finde ud af om Montezi kan levere svenskerne så.. helst uden hans glasur :D

Jeg tror, at de altid spiser surstrøming. Lidt ekstra stærk til jul, måske? :-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 10 minutter siden:

Ingen passer vel ikke bedre til julen end "Eventyrlige" Alice;-)

Nok ikke. Så hvis hun har kanen, kommer der jo nok en eller anden julemand forbi :-D.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Nok ikke. Så hvis hun har kanen, kommer der jo nok en eller anden julemand forbi :-D.

Kan se hun også tilbyder bondage, så julemanden ikke lige falder ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Kan se hun også tilbyder bondage, så julemanden ikke lige falder ud :)

Godt spørgsmål. Her har jeg ingen erfaring.

Men på et tidspunkt mødte du op hos Line i Randers med julemandsantræk, og vi fik et par selfier, før dette ord blev moderne. Det gav stor moro. Jeg mener at have læst, at Line også har masser af tøjsnor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 2 timer siden:

Skal du selv deltage i den julefrokost? ;-)

 

Du vil måske også gerne med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, den ‎30‎-‎10‎-‎2015‎ ‎15‎:‎37‎:‎30:

Lyder fristende ja ;-) 

Det er et offentligt arrangement som ligger i en single gruppe på facebook - seek and you shall find :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... af nysgerrighed, så spørger jeg;

... har 'de herrer' herinde for vane at score til julefrokoster...? Ved godt, at det er lidt af en kliché, smiler... men som sagt er en nysgerrig sjæl... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 10 minutter siden:

... af nysgerrighed, så spørger jeg;

... har 'de herrer' herinde for vane at score til julefrokoster...? Ved godt, at det er lidt af en kliché, smiler... men som sagt er en nysgerrig sjæl... 

Næh, ikke særligt meget. Det kan da godt være, at man har udtænkt sig den lille trinde fra regnskabsafdelingen, men det plejer ikke at være mig, hun tager med hjem. For ikke så få år siden var jeg for ung, og nu er jeg pludselig og helt uvarslet blevet for gammel.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 8 minutter siden:

... af nysgerrighed, så spørger jeg;

... har 'de herrer' herinde for vane at score til julefrokoster...? Ved godt, at det er lidt af en kliché, smiler... men som sagt er en nysgerrig sjæl... 

Plejer og plejer. Det er sket. Af en eller anden grund er elastikken i trusserne løse den aften :) Det har nu altid været noget værre rod. Sex og sprut virker ikke ret godt sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... du har så meget ret, aarhuselskeren, sex og sprut er og bliver aldrig en befordrende kombination, smiler... derfor scorer jeg heller aldrig i byen... og til julefrokoster indtager jeg betragterens rolle med et smil på læben... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 5/11/2015 21.43.29:

... af nysgerrighed, så spørger jeg;

... har 'de herrer' herinde for vane at score til julefrokoster...? Ved godt, at det er lidt af en kliché, smiler... men som sagt er en nysgerrig sjæl... 

det er sket flere gange, at jeg har fået en kollega med hjem. sidst jeg scoret, der var det receptionisten - fræk tøs i øvrigt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...