Hop til indhold
DJX

Karina / Miss Lillly -

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/193901
 

Faldt over denne annonce og syntes at billederne så ægte og skønne ud.
Havde lige tid til lidt middagshalløj, og lavede en aftale. Drog til Århus og blev ledt til en privat og meget diskret lejlighed i midtbyen. Bliver modtaget af en meget slank og trænet kvinde der taler ok engelsk med østeuropæisk accent. Hun er pæn og jeg vil gætte på omkring de 30. Iklædt frækt sort undertøj og og stiletter. Begyndte at glæde mig, så vi aftalte tid og der blev betalt. Blev kommanderet til at smide tøjet imens hun ville friske sig op. Og jeg havde hverken bedt om eller betalt for at blive domineret, men hun var meget bestemt. Fik 2-3 minutters fransk, det var ok, men der blev hurtigt sat fart på og endte med ret meget hånd der høvlede løs imens hendes lyshårede paryk væltede rundt i hovedet af hende. Og så ikke mere sutteri!

I hendes annonce lover hun "We can meet in my Discreet Appartment where I can offer you sweet kisses, uniforms, soft domination, spanking, whipping (for you), French, * No superfrench * ,sex in different positions, oil massage, foot fetish, golden shower and teasing, always with a smile upon my face!"

Diskret lejlighed - godkendt.
Søde kys - ikke det der ligner. Ikke så meget som et tantekys.
Uniform - ikke hvad jeg så af.
Blød dominans - det havde jeg slet ikke bestilt
Fransk, ingen superfransk - 2-3 minutter blev det da til. Men man må ikke gengælde den fornøjelse. Ingen slik eller pillen på hende. Øv.
Sex i forskellige stillinger - Cowgirl, Doggy og missionær. Og i den rækkefølge. Der var ikke nogen valgmuligheder og forslag til ændringer blev ikke godtaget.
Fod fetish - det var åbentbart noget man skulle aftale på forhånd i telefonen, så ikke noget af det. Øv.
Altid et smil - Nej, det var ikke helt det jeg oplevede.

Havde bestilt en halv time, og da jeg hverken måtte slikke fisse eller kysse fødder, tog jeg god tid til at kneppe i et roligt tempo så jeg i det mindste kunne nyde hendes flotte og slanke krop. Normalt vil jeg helst starte med at varme min partner op og nyde hendes krop, før fokus bliver rettet på min krop. Men det var der ikke noget af. Da vi havde været igang en 10 minutter begyndte hun at sige "come on, come fast, come soon". Øh tænkte jeg, vi er da lige begyndt. Men ok, hun havde sikkert mere styr på tiden end jeg. Så jeg satte tempoet op og det var skønt og oppe over. Da jeg så venligt spurgte om hvor jeg måtte aflevere, var svaret snerrende "in the fucking condom".... Den attitude og det svar kom bag på mig. Men fint, så var det sådan det var. Hvis jeg kunne have stoppet der og fået halvdelen af pengene igen, havde jeg gjort det.

20 min efter sad jeg i bilen på vej hjem. Bevares at hun var pæn, slank og utrolig fit. Men den attitude, den bestemthed der ikke gav tid og lov til at lege eksperimentere og nyde uden stress. Jeg føler ikke at jeg fik det jeg betalte for. Hun burde kun tilbyde 15min quickies, for det er vist reelt hendes game. Spild af penge.

Gentagelsesfaktoren er ligeså stor som ønsket om at blive losset i bolcheposen af en tyk mand i blå kansasdragt iført Crocs. Nej Tak!

 

Redigeret af Administrator
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

@DJX Min dybeste medfølelse for den lort oplevelse, men desværre er der jo det mange af de udenlandske piger gør i, men så sandelig også adskillige danske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, 1 time siden:

@DJX Min dybeste medfølelse for den lort oplevelse, men desværre er der jo det mange af de udenlandske piger gør i, men så sandelig også adskillige danske. 

Hold da på hvor du hader kvinder. De er snydere næsten hele bundet, ikke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Hold da på hvor du hader kvinder. De er snydere næsten hele bundet, ikke? 

Overhovedet ikke, du kan jo da læse de beretninger med dårlige oplevelser og advarsler som skrives herinde. Det taler vist for sig selv- Sååhhhh..

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 9 minutter siden:

Overhovedet ikke, du kan jo da læse de beretninger med dårlige oplevelser og advarsler som skrives herinde. Det taler vist for sig selv- Sååhhhh..

Jamen jeg synes da også det er træls for DJX at besøget var som det var. 

Det jeg prøver at sige er at hver gang der er en negativ anmeldelse af en pige, så kommer du med den samme svade. 

Hvorfor ser vi næsten aldrig en tilsvarende standard frasering fra dig, når brugere beskriver deres positive oplevelser.? 

Nu skal jeg nok stoppe, for egentlig er dette vist en afsporing. 

Undskyldssss DJX :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har anmeldt hende tidligere under Fyn med nogenlunde samme resultat. Efter min anmeldelse skiftede hun straks navn og billeder i sin annonce. Jeg var også lige ved at falde for hendes nye annonce, da hun havde skiftet hårfarve siden sidst og derfor var svær at genkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har før anmeldt Karina positivt. Søg efter Karina eller Lilly herinde, så er der meget forskellige oplevelser. Er man til blød dominans er hun fantastisk... Og så er hun også vildt lækker (i mine øjne). Jeg har aldrig ellers været sammen med en så trimmet og veltrænet pige.

Men tror hun deler vandene. Hvis ikke man er til en pige der har evnen på øverste etage til at svare igen, er hun sikkert ikke sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også skrevet at hun var køn, fit og veltrænet.

Denne oplevelse havde bjælke at gøre med om hun havde evnen til at svare igen. Det har med attitude, manglende service, tidspres og oversminket annoncering af ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Er det hende med et par tatoveringer på bl.a højre skulder?

I så fald vil jeg se om jeg kan fange hende igen.. Synes vi havde en rigtig god kemi for et år siden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

A slave brought to My attention that there is a hater out there saying that this lady here, Karina and Me are the same person.

Haters gonna hate.

So I saw Myself in the position to straighten things up!

I am an experienced Goddess and an expert practitioner of BDSM. There is nothing more that I enjoy than to session with gentlemen who live to appreciate My special style of sexual domination. I do Not offer sex, but the fullfilement of your darkest dreams and fantasies.

Have a lovely dark day!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Im sure that you are an excelent BDSM domina. And a beautifull one also.
But denying that you at some point in your past wasen't Karina / Miss Lilly, there are just a couple of people here that disagree.
And you have pictures of your pretty face and amazing body on your website as proof.

This isn't hate.
Its just a statement that "homie dosent swing that way"

Best of luck as domina, I have no doubt about you being good at that. :)
Have a lovely dark night

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...