Hop til indhold
Pelle

Naughty Lilly in Aalborg

Recommended Posts

Jeg har besøgt Naughty Lilly: https://annoncelight.dk/showad/191535

Billederne er ægte – de er taget i lejligheden, hvor Lilly modtager sine kunder. Pigen ser godt ud og det hele sidder som det skal.

Men der er mange regler bl.a. må man ikke tale, men skal hviske. En overgang tænkte jeg på at forlade stedet før min halve time var overstået.

Jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

hvor bor hun cirka ? der står på hendes profil at det er toftevej i Nørresundby

Del dette indlæg


Link til indlæg

worst rip-off. EVER

Totalt lækker pige, meeen der er alt alt for mange regler. Fik intet(!) ud af det - troede ellers det var umuligt med så kropsligt sexet en tøs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er en privat lejlighed i Nørresundby. Lilly er en modsætningsfyldt pige, så da jeg skrev min anmeldelse, så var jeg ikke helt sikker på, om det bare var med mig, det ikke ”svingede”. Det er lidt svært at beskrive oplevelsen, som var både god, men i mit tilfælde mest dårligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har besøgt hende tidligere, og fandt hende meget "underlig". 

Hun var skiftevis sur og glad, tændt og ligeglad. Det ene øjeblik stønnede hun "fuck me hard" for så næste sekund at spørge om jeg ikke snart var færdig. Og så havde en masse mærkelige regler. Og selvom det var sommer og varmt, mente hun mine hænder var for kolde til at jeg måtte røre hende.

Det endte med at jeg tog mit tøj og skred uden at få noget ud af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne ligner Karina der også var her i foråret. Dengang fik hun meget blandede anmeldelser!

Jeg besøgte hende over et par gange og skrev efterfølgende også med hende. Min oplevelse er at hun har regler, at hun er til at det er hende der dominerer. Derudover oplever jeg hende som en, der har noget mellem ørene. 

Jeg accepterede hende og reglerne og fik nogle fantastiske oplevelser. En tynd stram lækker pige, der dominerede mig - kvitterede mig med nogle blide lussinger  fræk snak og super oplevelse.

Er det hende skal jeg helt sikkert møde hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft samme oplevelse som krede. Jeg lod bare hende styre showet, og fik en pæn fræk omgang god sex. Hun virkede ikke underlige på mig, var let at snakke med bagefter, virkede til at have noget mellem ørene. Er rimelig sikker på det er Karina der var her i foråret, der nu går under andet navn. Såvidt jeg kunne læse, så fik hun også gode anmeldeser i kbh. Men man bliver da lidt nervøs for om hun er faldet af på den, for så skal jeg da ikke spilde mine penge der..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...