Hop til indhold
Romeo

Hvornår er man "Skandinavisk"?

Recommended Posts

Det er jo slående at mange piger kun ønsker Skandinaviske mænd.

Jeg har selv spurgt ind til det når jeg har besøgt disse piger. Og det svar jeg får går altid i retning af nogle af de ting der er nævnt her. Ankommer i grupper, støjer og larmer, taler til hinanden på deres eget sprog mens de kikker på pigen som var hun en ko på et marked, så begynder de at nedvurdere hende og prutte om prisen og for de meste går de igen uden faktisk at ville noget.

Det er simpelthen et spørgsmål om at det lykkes dem at bryde alle høflighedsregler på 30 sekunder.

Desværre er det en muslimsk / arabisk ting. Ifølge pigerne.

Man må gerne være mørk og f.eks. Spansk eller fra Brasilien eller USA.

Så er der de Polske piger....der må man nok tale om direkte racisme. Spørg dem om arabere og de holder ikke op med at skælde ud de næste 3 timer...... der kan man lige så godt gi op.

 

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror vil jeg klage til de 2 muslimelskende partier, de radikale og enhedslisten, om hvorfor de ikke har fremsat en lovforslag om at ikke at forskelsbehandle prostutionskunder i annoncerne.  Lidt sjovt at alle steder i samfundet,  f.eks i job og boligannoncer, ville der lyde et ramaskrig hvis der stod at man kun godtager skandinaviske  udseende ansøgere.

At skrive at man kun modtager skandivavisk udseende forstår jeg som om at man vil undgå arabere og dermed nogen som er opdraget i en kvindeundertrykkede kultur.

Vil tro de har mange sorte penge og penge tjent ved kriminalitet som pigerne går glip af. Men forstår godt pigerne sætter deres eget helbred over penge. Pisk og tortur er noget som jeg kunne forestille mig en kulturberiger vil udsætte en pige for. 

Er der i øvrigt nogen der ved om i hvor stor stil somaliere og andre afrikanere går på bordel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeo skrev, den 28/10/2015 at 10:43:

Hej EG!

Jeg er helt ny herinde og i dette miljø i det heletaget. Jeg prøver at finde en GP i midt område og har fundet en, men jeg fik øje på denne sætning "Kun Skandinaviske mænd". Jeg kiggede også på andre annoncer og støder på ting som "Kun skandinaviske udsende mænd" og "Kun mænd fra Skandinavien". Jeg kan jo selvfølgelig godt forstå at hvis man ikke tænder på dem der er mørke i huden og det er også i orden, men jeg undrer mig bare over hvor grænsen går.

Jeg er født i danmark min mor er dansker, min far er ikke. Så teknisk set er jeg jo "Skandinavisk" men ikke "Skandinavisk udsende" overhovedet. Jeg er opvokset i dansk kultur og er jo nærmest ærkedansker, bortset fra min hudfarve og navn. 

Jeg har læst nogle tråde her på EG og har fundet forskellige grunde til at pigerne skriver dette, nogle af dem er at de kun vil have folk der bor og er opvokset i Skandinavien og ikke gæstearbejdere osv. da de ikke kender kulturen. Der er også folk der er bruger denne linje fordi de ofte er blevet chikaneret af udlændinge og ja der er jo altid røvhuler der ødelægger det for alle andre.

Men ja det korte i det lange er, hvornår er man dansk nok til at kontakte disse piger? Skal man eventuelt medbringe sin stamtavle? :-P

Tak på forhånd :)

~Romeo

Man er skandinavisk når man har det blonde skadinaviske look med blå øjne som de indfødte i danmark, sverige,norge ,finland har ?  og hvis man har det blonde udseende er man skandinaver.  Den caucasikske race altså den hvide race ?   rusland har også den caucasiske race

Man er derimod ikke skandinaver hvis man er efterkommer af indvandrere og født i danmark, så regnes man ikke for skandinavisk fordi man har en anden hudfarve og ser fremmed ud ? ej heller hvis du er asiatisk eller inder er du heller ikke skandinaver.

Det er jo det pigerne er bange for og fremhæver i deres profiler  " KUN SKANDINAVISKE MÆND" det er jo de fyre der ikke se danske ud ?  de er farlige og behandler den skidt på bordellet ?

Hvis du ikke er hvid caucaser har du ikke mange chancer, også selvom du er en sød mørk fyr, har du helle ringen chancer, da pigen tænker, ham skal jeg ikke være sammen med da han sikkert vil behandle mig dårligt og tale nedladne til mig ?    Det gør hvide fyre ikke, de behandler altid pigerne som gudinder, det er derfor skandinaviske altid er et hit hos pigerne.

Mørk, sort og gul er bare ikke in her i skandinavien  det er hvid der er in

Den evige kamp mellem hvid og mørk

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man enten :

 - spiser Surströmming frivilligt, og med vellyst.

- holder en stor flok rensdyr, man kan leve af.

- ejer en trailer, man benytter til at køre syd for grænsen, for at købe billige dåseøl og dåseskinke.

 

Men allerhelst, opfylder kriterierne for et medlemskab, af Hitler-jugend.

eric-cartman-120.jpg.7054d782fd249faa4ad

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hungerfucker skrev, for 10 timer siden:

Man er skandinavisk når man har det blonde skadinaviske look med blå øjne som de indfødte i danmark, sverige,norge ,finland har ?  og hvis man har det blonde udseende er man skandinaver.  Den caucasikske race altså den hvide race ?   rusland har også den caucasiske race

Man er derimod ikke skandinaver hvis man er efterkommer af indvandrere og født i danmark, så regnes man ikke for skandinavisk fordi man har en anden hudfarve og ser fremmed ud ? ej heller hvis du er asiatisk eller inder er du heller ikke skandinaver.

Det er jo det pigerne er bange for og fremhæver i deres profiler  " KUN SKANDINAVISKE MÆND" det er jo de fyre der ikke se danske ud ?  de er farlige og behandler den skidt på bordellet ?

Hvis du ikke er hvid caucaser har du ikke mange chancer, også selvom du er en sød mørk fyr, har du helle ringen chancer, da pigen tænker, ham skal jeg ikke være sammen med da han sikkert vil behandle mig dårligt og tale nedladne til mig ?    Det gør hvide fyre ikke, de behandler altid pigerne som gudinder, det er derfor skandinaviske altid er et hit hos pigerne.

Mørk, sort og gul er bare ikke in her i skandinavien  det er hvid der er in

Den evige kamp mellem hvid og mørk

 

 

 

 

Meget racistisk og fordomsfuld indspark, jeg du har sikkert ret mht. til de racistiske piger - det er jo trods alt en bølge vi ser i hele EU.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Brutus skrev, for 4 timer siden:

BANG !!  Hørte du det, Jazz? Det var bunden. Du ramte bunden..

Og vupti, der kom du flyvende forbi .........

Overdrivelse fremmer oftest forståelsen ............

Hvis de prostituerede udelukkende ønsker sig  besøg af skandinaviske mænd, og dermed frabeder sig, asiater, afrikanere, arabere, etc etc, er der nok en overvejende sandsynlighed, at der er en snert af racisme inde over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oral skrev, for 9 timer siden:

Meget racistisk og fordomsfuld indspark, jeg du har sikkert ret mht. til de racistiske piger - det er jo trods alt en bølge vi ser i hele EU.

Jeg er ikke fordomsfuld ? ej heller racistisk ?   Pigerne har ret til at vælge hvem de vil være sammen med ??  jeg skrev bare i tråden og kom med mit indlæg på hvad det vil sige at være skandinavisk, og hvordan jeg oplever omverdens holdning til ikke skandinavere ?  altså du opfattes kun som hvid blondt skandinavisk hvis du har det hvide caucasiske udseende,  hvis du er mørk og selvom du taler dansk og er født i danmark vil du betragtes som anderledes og ikke skandinavisk ?

Hvide skandinavere er bange for alt hvad der er anderledes end dem selv, og det er jo også det pigerne fremhæver i deres profiler " KUN SKANDINAVISKE MÆND " ??   når de fremhæver det i deres annonce så tolker jeg det som en frygt for det som der er anderledes.
 

Jeg er sådan set ligeglad for jeg er hvid skandinaver

Del dette indlæg


Link til indlæg
hungerfucker skrev, for 1 time siden:

Jeg er ikke fordomsfuld ? ej heller racistisk ?   Pigerne har ret til at vælge hvem de vil være sammen med ??  jeg skrev bare i tråden og kom med mit indlæg på hvad det vil sige at være skandinavisk, og hvordan jeg oplever omverdens holdning til ikke skandinavere ?  altså du opfattes kun som hvid blondt skandinavisk hvis du har det hvide caucasiske udseende,  hvis du er mørk og selvom du taler dansk og er født i danmark vil du betragtes som anderledes og ikke skandinavisk ?

Hvide skandinavere er bange for alt hvad der er anderledes end dem selv, og det er jo også det pigerne fremhæver i deres profiler " KUN SKANDINAVISKE MÆND " ??   når de fremhæver det i deres annonce så tolker jeg det som en frygt for det som der er anderledes.
 

Jeg er sådan set ligeglad for jeg er hvid skandinaver

Du skrev det som om at det var din egen mening, det vil i givet fald være udtryk for både racisme og fordomsfuldhed.

Men fair nok, hvis det kun er en beskrive af hvad du tror pigerne mener, men så er de jo så bare racistisks og fordomsfulde.

Pigerne har ret til at vælge hvem de vil være sammen med og pigernes ret til annonce hvad de vil eller afvises fra et bordel, er ikke det samme. De er stadig underlagt dansk lov, dersom lovens anvendelse ikke frafalder prostitution.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oral skrev, for 1 time siden:

Du skrev det som om at det var din egen mening, det vil i givet fald være udtryk for både racisme og fordomsfuldhed.

Men fair nok, hvis det kun er en beskrive af hvad du tror pigerne mener, men så er de jo så bare racistisks og fordomsfulde.

Pigerne har ret til at vælge hvem de vil være sammen med og pigernes ret til annonce hvad de vil eller afvises fra et bordel, er ikke det samme. De er stadig underlagt dansk lov, dersom lovens anvendelse ikke frafalder prostitution.

Jeg svarede på indlægget ?  jeg har ikke startet tråden ??

Ja det kan være at pigerne er racistiske og fordomsfulde ?  om de er det ved jeg ikke ?  

Man må gå ud fra at når de fremhæver " KUN SKANDINAVISKE MÆND"  så er kan det for nogle tolkes som om pigerne er racistiske eller fordomsfulde overfor mænd me den anden etnicitet end dansk ?   men det ved jeg jo ikke om de er det ??  overvægtige mænd ønsker nogle piger heller ikke at modtage,   det må de da helt selv om jeg er da fuldstændig ligeglad ??  

De kunne så ligeså godt fremhæve.  Modtar ikke danske usogineret mænd der lugter og har dårlig mudhygiejne ??

Det er fordi pigerne specielt fremhæver i deres profiler/annoncer  " KUN SKANDINAVISKE MÆND"   og det kan jo godt undre nogle mennesker at pigerne fremhæver specielt det i deres profiler/annoncer  ??   nogle finder det provokerende andre synes det er godt at pigerne fremhæver det, og er ærlige ? så ved folk jo om de er velkommene eller ikke ??

Jeg skriver det som jeg oplever danskere taler om og mener om folk der bor i danmark med en anden etnicitet ??   ude i samfundet når jeg går rundt, ude på min arbejdsplads i frokost pausen, mine kollegaer tale om indvandrer og flygtninge, der er både mandelige såsom kvindelige kollegaer der udtaler sig om den generelle debat om danskere og folk med en anden etninctet end dansk,  der er både pæne holdninger, og meninger om disse mennesker, men der er også nogle ikke så pæne meninger, og nogle gange oplever jeg at disse mennesker med en anden etnicitet ikke bliver talt om som om de var mennesker ??

 

Jeg skrev sådan set bare i tråden for at være med i debatten ?    Jeg anklager ikke nogen, og er ikke ude på at gøre nogle sure ??

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hungerfucker skrev, for 44 minutter siden:

Jeg svarede på indlægget ?  jeg har ikke startet tråden ??

Ja det kan være at pigerne er racistiske og fordomsfulde ?  om de er det ved jeg ikke ?  

Man må gå ud fra at når de fremhæver " KUN SKANDINAVISKE MÆND"  så er kan det for nogle tolkes som om pigerne er racistiske eller fordomsfulde overfor mænd me den anden etnicitet end dansk ?   men det ved jeg jo ikke om de er det ??  overvægtige mænd ønsker nogle piger heller ikke at modtage,   det må de da helt selv om jeg er da fuldstændig ligeglad ??  

De kunne så ligeså godt fremhæve.  Modtar ikke danske usogineret mænd der lugter og har dårlig mudhygiejne ??

Det er fordi pigerne specielt fremhæver i deres profiler/annoncer  " KUN SKANDINAVISKE MÆND"   og det kan jo godt undre nogle mennesker at pigerne fremhæver specielt det i deres profiler/annoncer  ??   nogle finder det provokerende andre synes det er godt at pigerne fremhæver det, og er ærlige ? så ved folk jo om de er velkommene eller ikke ??

Jeg skriver det som jeg oplever danskere taler om og mener om folk der bor i danmark med en anden etnicitet ??   ude i samfundet når jeg går rundt, ude på min arbejdsplads i frokost pausen, mine kollegaer tale om indvandrer og flygtninge, der er både mandelige såsom kvindelige kollegaer der udtaler sig om den generelle debat om danskere og folk med en anden etninctet end dansk,  der er både pæne holdninger, og meninger om disse mennesker, men der er også nogle ikke så pæne meninger, og nogle gange oplever jeg at disse mennesker med en anden etnicitet ikke bliver talt om som om de var mennesker ??

 

Jeg skrev sådan set bare i tråden for at være med i debatten ?    Jeg anklager ikke nogen, og er ikke ude på at gøre nogle sure ??

 

 

 

 

 

Ja det har du ret i, det er samme oplevelse jeg har.

Jeg vil dog påstå at hvis man sagde usoigneret så høre det under adfærd, og HVIS pigerne virkelig menter at det var adfærden som var afgøre, så kunne de skrive det. Når de ikke gør det, så er det antageligt racisme idet at de i forvejen ikke vælger ud fra personlige præferencer om udseende og adfærd ikke nævnes, jamen så er det kun racisme tilbage.

Og som du selv siger, det oplever vi alle sammen i hverdagen. At pigerne er ærligt på dette ene punkt er uden betydning idet, at det kun er af selviske grunde de gør det. Afviser manden i døre kan han blive sur og lave ballade, derfor er det af rent af egen interesse at de gør det på forhånd.

Jeg synes personligt er det er fint at de skriver det, når det nu er sådan, men jeg synes på ingen måde at det er ok AT de har det sådan. Racisme er i min verden dårligt på alle moralske og etiske parametre, og ja er selv stor modstander af Islam, men Islam har jo intet at gøre med som man er skandinaver (hvilet nogle muslimer jo er nu, hvor de er blevet Danske).

Del dette indlæg


Link til indlæg

If I can add sth from me: if girl have a phone - she can hear/read if the man is ok or if he is not. (mostly) the 'not Scandinavian' usually start like: "ADRES?!" "u fuck?!" etc. and they dont speaks english. No "hello" "how are you". The true is, that not the skin color is the problem, but thing that the many of thoes "foreigns" are just rude, and have no manners.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...