Hop til indhold
Gæst

Røvgevir - hvorfor det?

Recommended Posts

Hvis jeg ser en pige med tatoveringer er mit umiddelbare indtryk at enten er hun kriminel og har siddet i fængsel eller kommer fra en betonghetto og sikkert har en kamphund og er kæreste med en rocker. Så er det sagt.

Mister totalt lysten ved synet af en tatoo og alt over 50 øre er penge ud af vinduet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg ser en pige med tatoveringer er mit umiddelbare indtryk at enten er hun kriminel og har siddet i fængsel eller kommer fra en betonghetto og sikkert har en kamphund og er kæreste med en rocker. Så er det sagt.

Mister totalt lysten ved synet af en tatoo og alt over 50 øre er penge ud af vinduet.

 

 

De tanker gør jeg mig også fra tid til anden . det kommer dog meget an på karakteren af de tush'er . men render du ind i en blondine med store læber, brystforstørrelse OG en 'full sleeve' kan hendes kæreste sagtens være medlem af Bandidos :sad:.

Redigeret af Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg forstår ikke hvorfor nogen har behov for at beskrive  et medmenneskes valg af udsmykning med den slags nedgørende gloser.  Det er bare et smykke - valgt i inspiration af en modetrend der var gældende i en årrække - ligesom anden kropsudsmykning, et eksempel er  den halvskaldede, ølvommede mands tykke guldhalskæde i den opknappede lyserøde skjorte eller det pisse dyre Patek Philippe uhr, han har travlt med at flashe mens han prøver at gøre indtryk på vennerne eller pigen der uden han ser det sidder med himmelvendte øjne og småler ad ham. :D 

Forstår ikke hvorfor du skal nedgøre mig i dette sammenhæng? Er der noget fejl med mine hvide sko også?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...