Hop til indhold
Onslow

Quiz om bordeller ud fra billeder

Recommended Posts

Ved du, hvad den forbrød sig imod?

Nej. der kom ikke nogen forklaring. Jeg GÆTTER på det skyldes et misforstået diskretionshensyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej. der kom ikke nogen forklaring. Jeg GÆTTER på det skyldes et misforstået diskretionshensyn.

Ok, tak for info. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller bare diskretionshensyn.

Alle oplysninger i tråden har været offentlig tilgængelige....Såååhhhh.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle oplysninger i tråden har været offentlig tilgængelige....Såååhhhh.....

Steder så tidligere var Bordeller synes jeg ikke skulle have været med. 

Tænk hvis dit hus dukkede op som tidligere bordel, og du ikke vidste det da du købte huset. :)  

Men ja, det er lidt svært at vide hvad man overtrådte når de rød / grønne ikke meldte noget ud. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det blev anset som en overtrædelse af den sidste del af § 3?

§ 3 Kritik vedr. massagepiger eller massageklinikker skal fremføres på saglig vis, og må naturligvis ikke være rene person angreb. Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser samt billeder der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo det var nok af diskretion hensyn at den blev slettet. 

Jernsvinet havde oprettet en tråd om dette under feedback, men fik aldrig svar. 

Redigeret af troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det blev anset som en overtrædelse af den sidste del af § 3?

§ 3 Kritik vedr. massagepiger eller massageklinikker skal fremføres på saglig vis, og må naturligvis ikke være rene person angreb. Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser samt billeder der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Men alle de steder fortalte åbent om deres adresse... Var jo kendte bordeller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men alle de steder fortalte åbent om deres adresse... Var jo kendte bordeller

Det handler nok mere om at reglerne er meget firkantede på EG. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Tænk hvis dit hus dukkede op som tidligere bordel, og du ikke vidste det da du købte huset. :) 

Så ville jeg da hellere end gerne ha det at vide, så jeg vidste det er derfor naboerne går og skumler i det skjulte, nu hvor de er sluppet for en rend af mænd i nabolaget, men der nu i stedet kommer piger på alle tider af døgnet B)

Og, så jeg kan sagsøge mægleren for mangelfuld information.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke det blev anset som en overtrædelse af den sidste del af § 3?

§ 3 Kritik vedr. massagepiger eller massageklinikker skal fremføres på saglig vis, og må naturligvis ikke være rene person angreb. Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser samt billeder der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.

Jeg troede faktisk, at de billeder gik på pigen. Bygningerne er jo frit tilgængelige på street view. Men i stedet for diverse gætterier var det vel nemmere, af Førerbunkeren gav en forklaring.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...