Onslow 15847 Skrevet 27. Oktober, 2015 Hvor blev den tråd af? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 27. Oktober, 2015 Den blev slettet af administrator. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 27. Oktober, 2015 Den blev slettet af administrator.Ved du, hvad den forbrød sig imod? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 27. Oktober, 2015 Ved du, hvad den forbrød sig imod?Nej. der kom ikke nogen forklaring. Jeg GÆTTER på det skyldes et misforstået diskretionshensyn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 27. Oktober, 2015 Nej. der kom ikke nogen forklaring. Jeg GÆTTER på det skyldes et misforstået diskretionshensyn.Ok, tak for info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 832 Skrevet 27. Oktober, 2015 Eller bare diskretionshensyn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 27. Oktober, 2015 Eller bare diskretionshensyn.Alle oplysninger i tråden har været offentlig tilgængelige....Såååhhhh..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Oktober, 2015 Alle oplysninger i tråden har været offentlig tilgængelige....Såååhhhh.....Steder så tidligere var Bordeller synes jeg ikke skulle have været med. Tænk hvis dit hus dukkede op som tidligere bordel, og du ikke vidste det da du købte huset. Men ja, det er lidt svært at vide hvad man overtrådte når de rød / grønne ikke meldte noget ud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8087 Skrevet 27. Oktober, 2015 Mon ikke det blev anset som en overtrædelse af den sidste del af § 3?§ 3 Kritik vedr. massagepiger eller massageklinikker skal fremføres på saglig vis, og må naturligvis ikke være rene person angreb. Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser samt billeder der ikke i forvejen fremgår af annonceringen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Oktober, 2015 (edited) Jo det var nok af diskretion hensyn at den blev slettet. Jernsvinet havde oprettet en tråd om dette under feedback, men fik aldrig svar. Redigeret 27. Oktober, 2015 af troldmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 27. Oktober, 2015 Mon ikke det blev anset som en overtrædelse af den sidste del af § 3?§ 3 Kritik vedr. massagepiger eller massageklinikker skal fremføres på saglig vis, og må naturligvis ikke være rene person angreb. Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser samt billeder der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.Men alle de steder fortalte åbent om deres adresse... Var jo kendte bordeller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Oktober, 2015 Men alle de steder fortalte åbent om deres adresse... Var jo kendte bordellerDet handler nok mere om at reglerne er meget firkantede på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 27. Oktober, 2015 ...Tænk hvis dit hus dukkede op som tidligere bordel, og du ikke vidste det da du købte huset. Så ville jeg da hellere end gerne ha det at vide, så jeg vidste det er derfor naboerne går og skumler i det skjulte, nu hvor de er sluppet for en rend af mænd i nabolaget, men der nu i stedet kommer piger på alle tider af døgnet Og, så jeg kan sagsøge mægleren for mangelfuld information. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 27. Oktober, 2015 (edited) Mon ikke det blev anset som en overtrædelse af den sidste del af § 3?§ 3 Kritik vedr. massagepiger eller massageklinikker skal fremføres på saglig vis, og må naturligvis ikke være rene person angreb. Det er ikke tilladt at offentliggøre adresser eller konkrete stedangivelser samt billeder der ikke i forvejen fremgår af annonceringen.Jeg troede faktisk, at de billeder gik på pigen. Bygningerne er jo frit tilgængelige på street view. Men i stedet for diverse gætterier var det vel nemmere, af Førerbunkeren gav en forklaring. Redigeret 27. Oktober, 2015 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg