gerog 9288 Skrevet 26. Oktober, 2015 I forbindelse med den kommende James Bond film, der kom jeg til at tænke på, at der godt nok har været mange dejlige Bond babes med i filmene gennem tiderne.Min favorit Bond babe må nok være Halle Berry - en rigtig frækkert... haps Hvem er din favorit Bond babe? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. Oktober, 2015 Barbara Bach (Anya Amazova). Men Ursula Andersen fra den første Bondfilm er heller ikke at foragte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Oktober, 2015 Halle !!!!!!!! og Jane Seymor tror jeg hun hed. Men Halle for hunna da. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 26. Oktober, 2015 Jinx Johnson hvor hun går i land i den der orange bikini ........... Halle.......lujah!!(Halle er iøvrigt også umådelig "talentfuld" i Swordfish)Ellers kommer den nye Bond Babe, Monica Belluchi nok til indtage førstepladsen på min liste så snart Spectre rammer de danske biografer! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 26. Oktober, 2015 (edited) Ellers kommer den nye Bond Babe, Monica Belluchi nok til indtage førstepladsen på min liste så snart Spectre rammer de danske biografer!Monica Bellucci - meget pæn pige Redigeret 26. Oktober, 2015 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 26. Oktober, 2015 Hvad med hende Teri Hatcher Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Oktober, 2015 Sophie Marceau er ikke ung længere men hun var smuk i sine unge dage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Oktober, 2015 (edited) http://jamesbonddatabase.blogspot.dk/2014/04/miss-moneypenny_7.html Redigeret 26. Oktober, 2015 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 26. Oktober, 2015 Bluejacket slog mig lige, men selvfølgelig Miss Money penny (Lois Maxwell) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Oktober, 2015 Med fare for at afspore tråden en smule..., så holder jeg sgu nok mest af M... hun var max cool... men ellers tænker jeg klare Halle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Oktober, 2015 ... skal se den seneste film til forpremiere torsdag aften - glæder mig SÅ vildt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. Oktober, 2015 (edited) Ursula Andress. Mega kønDanske Cecilie Thomsen. Redigeret 26. Oktober, 2015 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 26. Oktober, 2015 Bo Derek. Mega køn Bo Derek? Det er da Ursula Undress i Dr. No. Jeg mener ikke, at Bo Derek har været med i nogen Bond-film? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 26. Oktober, 2015 I forbindelse med den kommende James Bond film, der kom jeg til at tænke på, at der godt nok har været mange dejlige Bond babes med i filmene gennem tiderne.Min favorit Bond babe må nok være Halle Berry - en rigtig frækkert... haps Hvem er din favorit Bond babe? Halle er virkelig lækker.Men den film er SÅ ringe, at jeg bløder ud af ørene bare af at tænke på den... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 26. Oktober, 2015 Bo Derek? Det er da Ursula Undress i Dr. No. Jeg mener ikke, at Bo Derek har været med i nogen Bond-film?Du har ret BX my mistake ændre det nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 825 Skrevet 26. Oktober, 2015 Xenia Onatopp spillet af Famke Janssenhttp://jamesbond.wikia.com/wiki/Xenia_Onatopp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Oktober, 2015 Hvorfor er der ikke nogen Starwars babes ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 26. Oktober, 2015 Hvorfor er der ikke nogen Starwars babes ? Kig på trådens titel, og du finder svaret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 26. Oktober, 2015 Halle er virkelig lækker.Men den film er SÅ ringe, at jeg bløder ud af ørene bare af at tænke på den...ja ja......men den scene hvor hun går op på stranden !!#forhundenda! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 26. Oktober, 2015 Eva Green. Vesper Lynd......hendes øjne er Ja og så tabte man lige kæben da hun tog den dér kjole på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Oktober, 2015 (edited) Kig på trådens titel, og du finder svaret Jeg snakker generelt om Starwars filmene, glæder mig til den 17. dec.Halle Berry Redigeret 26. Oktober, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 26. Oktober, 2015 (edited) ja ja......men den scene hvor hun går op på stranden !!#forhundenda!Værsgo https://youtu.be/ctgf5uxBQW8 Redigeret 26. Oktober, 2015 af gerog Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 26. Oktober, 2015 Jeg snakker generelt om Starwars filmene, glæder mig til den 17. dec.Det jo også smart at snakke om Star Wars i en tråd der omhandler Bond babes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 26. Oktober, 2015 (edited) Det jo også smart at snakke om Star Wars i en tråd der omhandler Bond babes Er det ikke politisk korrekt at snakke om Starwars ? Er dette her ikke hyggesnak, Starwars er højaktuelt. Redigeret 26. Oktober, 2015 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg