Hop til indhold
trille28

Mobil Pay ?

Recommended Posts

Mobil Pay

 

Hvordan afregner i andre evt transport forud hvis i har en længere tur?

og hvad med telefonsex

Jeg havde først tænkt mobilpay, men er ikke interesseret i at en evt kunde får mit rigtige og fulde navn

Gode ideer modtages gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal ringe til Danske bank erhverv og sige, du ønsker at oprette en MobilePay business konto, så får du en masse papirer sendt med posten, du skal udfylde og returnere, derefter åbner de din konto. Du downloader MobilePay  business på din telefon og kalder dig fx Trille.

Pengene går ind på en konto i Danske bank, så du skal selv ind på nettet og overføre til din egen konto. Det er ikke svært.

Jeg har valgt den mindste business-pakke, den koster pt ikke noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg nok være den slemme pige i klassen, og sige at det gør jeg ikke :-/

De smarte piger deler sedlerne med skattevæsenet, som får alle de lilla og orange sedler, mens pigen beholder de grønne, blå og dem med 3 nuller, fører et plausibelt regnskab og kan så også trække div. udgifter fra :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I taxibranchen var det tidligere ikke ualmindeligt, at der var en kørebog, der lå i bilen og blev ført, så den passede med taxameteret. Der var så en anden, der blev ført hjemme, og som passede med, hvad vognmanden syntes, Skat skulle vide. Når differencen mellem den bog og taxameteret blev for stor, fik vognmanden taksameteret efterset og nulstillet - hvilket blev noteret i bogen...

Det er nok et bogholderi i den stil, der hentydes til, men selvfølgelig skal vi alle være med til at betale til vores velfærdssamfund.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liv jeg vil hellere end gerne bidrage med skat osv, hvilket jeg gør i form af mit "alm arb" men dettecer en hel snak for sig selv. F.eks mener ikke der er den store forskel håndværker der laver noget ved siden af og så det jeg gør...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liv jeg vil hellere end gerne bidrage med skat osv, hvilket jeg gør i form af mit "alm arb" men dettecer en hel snak for sig selv. F.eks mener ikke der er den store forskel håndværker der laver noget ved siden af og så det jeg gør...

De bliver jo også knaldet - om end på en anden måde, end hvis de besøgte dig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Warmgun forstod jeg ikke lige? 

Jeg tror at det er bedst, hvis du bare lukker ned for computeren for i dag. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liv jeg vil hellere end gerne bidrage med skat osv, hvilket jeg gør i form af mit "alm arb" men dettecer en hel snak for sig selv. F.eks mener ikke der er den store forskel håndværker der laver noget ved siden af og så det jeg gør...

Tidligere i slutningen af 1800 tallet under tvangsprostitutionens dage, var det vist sådan, at hvis en pige kunne bevise at hun havde et almindeligt job, så måtte hun også gerne "tjene lidt ved siden af" - men jeg har ikke lige kunnet finde de helt nøjagtige bestemmelser/tilbage til hvor jeg har læst det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

så vidt jeg husker har jeg kun  besøgtadskillige af mine elskere.

At de så vælger og giver mig små gaver, er op til dem :-)

Jeg vil ikke moralisere, men bare gøre dig opmærksom på, at den forklaring ikke har en chance.

Warmgun forstod jeg ikke lige? 

"Blive knaldet" = får bøde for sort arbejde. "Blive knaldet" = besøge dig "som elsker medbringende små gaver"

Jernsvinet er evt godt dum, men den fatter jeg deme ikke

Jernsvinet antyder at føre et proforma-regnskab, hvor kun en lille del af din reelle omsætning fremgår. Dermed betaler du kun skat af en lille del af det du faktisk har i driftsoverskud. Det er for at få forretningen til at fremstå "hvid," ligesom en håndværker, der laver "måneskinsarbejde" (altså sort ved siden af det hvide).

 

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... det er jeg også... til trille28; det er nok ikke det klogeste i verden, du har gjort ved at oprette de to 'tråde' der til aften... i hvert fald ikke, når man tager dine egne kommentarer undervejs i betragtning...:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Selv får jeg ikke ondt i måsen, over at du ikke betaler skat - MEN pas på, selvfølgelig læser politiet, SKAT og andre af statens håndlangere med herinde, i en eller anden udstrækning, og det er bare et spørgsmål om tid, før de banker på din dør eller sender dig et brev med en indbydelse til torskegilde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troldmanden

så vidt jeg husker har jeg kun  besøgtadskillige af mine elskere.

At de så vælger og giver mig små gaver, er op til dem :-)

Gaver er også skattepligtige...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...