Gæst Skrevet 25. Oktober, 2015 I denne tråd kan man dele links til sjældne danske sange: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 25. Oktober, 2015 En sød lille sang Peter Malberg er skøn.Sangen starter 2.30 inde i videoen.Sød sang.God søndag.KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 25. Oktober, 2015 En gammel dansk sang med DIrch Passer og Daimi 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 25. Oktober, 2015 OG en endnu ældre . . Fra dengang, der var liv på havnen . . . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 25. Oktober, 2015 (edited) OG en endnu ældre . . Fra dengang, der var liv på havnen . . . Tak for et dejligt gensyn med Osvald Helmut Redigeret 25. Oktober, 2015 af Liv Stave 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 25. Oktober, 2015 Tak for et dejligt gensyn med Osvald Helmut Så skal du da også ha' en af de andre go'e gamle . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Oktober, 2015 (edited) ... på nær den sidste, så tror jeg, at jeg næsten kan teksterne udenad til de andre... uhm, A trip Down memory Lane til min barndom og min fars spolebåndoptager... (havde gamle forældre)' så jeg er vokset op med alskens ældre musik..., smiler Redigeret 25. Oktober, 2015 af Mizz Skov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 25. Oktober, 2015 ... på nær den sidste, så tror jeg, at jeg næsten kan teksterne udenad til de andre... uhm, Astrup Down memory Lane til min barndom og min fars spolebåndoptager... (havde gamle forældre)' så jeg er vokset op med alskens ældre musik..., smilerVi er nok nogle, der er vokset op med varm mad søndag kl. 12, husker ofte kalvefrikase, og giro 413 mens Far lå på sofaen . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Oktober, 2015 ... ligner ikke helt, meeeen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 25. Oktober, 2015 OG en endnu ældre . . Fra dengang, der var liv på havnen . . . Den har jeg haft et helt særligt forholdt til siden jeg var barn. Min barndomsdrøm var at blive sømand, men grundt dårligt syn kunne den ikke opfyldes. Jeg dog altid været tiltrukket af havet og havnemiljøer og det er et savn for mig at jeg grundet indhegninger og værdiløse terrorsikringer ikke mere kan komme tæt på skibene og drømme vemodigt om hvad mit liv kunne have været. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Oktober, 2015 ... den her holdt jeg nu også meget af▶ 3:18www.youtube.com/watch?v=84a3X68tJpk27. nov. 2011 - Uploadet af Baumann2618Mød mig på Cassiopeia 1951. ... Mød mig paa Cassiopeia (1951) - Musens sang (Bodil ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 25. Oktober, 2015 Grethe Klitgård - Æselsangen:Jeg ved ikke hvorfor, men den får det altid til at risle ned ad ryggen på mig - måske fordi jeg må have hørt den første gang, da jeg endnu lå i vuggen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Oktober, 2015 ... til Jernsvinet... personligt, så synes jeg bedre om versionen med 'Four Jacks' Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 25. Oktober, 2015 ... til Jernsvinet... personligt, så synes jeg bedre om versionen med 'Four Jacks' Ja, de var også gode:https://www.youtube.com/watch?v=TabaiVqKEMomen jeg synes Grethes stemme er så ren og klar og musikken så enkel, hvor jeg finder 4Jacks version mere "mudret". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 25. Oktober, 2015 De bliver desvære heller ikke spillet ret meget i radioen.https://www.youtube.com/watch?v=yFoijhIiQtc Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Oktober, 2015 De bliver desvære heller ikke spillet ret meget i radioen.https://www.youtube.com/watch?v=yFoijhIiQtcNej, det er ikke så tit, man hører det band på P3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 25. Oktober, 2015 Nej, det er ikke så tit, man hører det band på P3 Heldigvis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 26. Oktober, 2015 Heldigvis Hvad er der nu galt med sønderjysk metal??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 26. Oktober, 2015 Hvad er der nu galt med sønderjysk metal???Sang vil jeg nok ikke kalde det og så passer det jo ligesom ikke ind i tråden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 26. Oktober, 2015 Sang vil jeg nok ikke kalde det og så passer det jo ligesom ikke ind i tråden.Nu kan smag ikke diskuteres, så jeg vil undlade at kommentere på de andre "sange" der lægger i tråden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 26. Oktober, 2015 Vimmersvej sunget af Bamse, skal da også nævnes P. S. Bamse er fra Århus, så formoder det er der Vimmersvej ligger. Er der nogen der kan bekræfte om hun stadig "går rundt med numsen bar"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Oktober, 2015 ... nej, gerog, desværre. Er vokset op i Aarhus og har aldrig hørt om 'vimmersvej' - men skal da gerne Google det for dig ved lejlighed..., smiler - men sangen fejler sgu da ikke noget. Trist, at 'bamse' ikke er blandt os længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Oktober, 2015 Man kan vel ikke gøre for at man har charme En Claire klassiker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Oktober, 2015 Kom med et af Preben Kaas. Jeg har sgu altid synes det var en dejlig sang med lidt drengerøvs-charme-attetude.Kom med et bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg