Hop til indhold
Borende X

Det lyder sgu' varmt

Recommended Posts

Gæst

Jeg tror en tråd bliver "varm" når der er et bestemt antal indlæg inden for en kort tid.De strenge der kører videre i det uendelige uden betegnelsen, er nok fordi der går længere tid imellem indlæggene.

Men det er kun mit gæt ;)

Jeg gætter også, og gætter på Gerog har ret. Der er sikkert nogle settings for forummet som helst præcist bestemmer det, men jeg har ikke adgang til dem, men har lagt mærke til at når en streng oprettes og der hurtigt komme en masse svar bliver den hot. Indtil vores travle Admin evt. svarer må I nøjes med dette svar. :)

Derudover er det helt fair at Borende X spørger, men enkelte af de svar han fik var nok ikke helt fair at give som respons på hans forespørgsel. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gætter også, og gætter på Gerog har ret. Der er sikkert nogle settings for forummet som helst præcist bestemmer det, men jeg har ikke adgang til dem, men har lagt mærke til at når en streng oprettes og der hurtigt komme en masse svar bliver den hot. Indtil vores travle Admin evt. svarer må I nøjes med dette svar. :)

Derudover er det helt fair at Borende X spørger, men enkelte af de svar han fik var nok ikke helt fair at give som respons på hans forespørgsel. :)

Fantastisk at få Moderator til at skrive jeg har ret :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...