Hop til indhold
Borende X

Det lyder sgu' varmt

Recommended Posts

Jeg har undret mig over, at nogle strenge får et orange prædikat med betegnelsen "hot", der vistnok i denne forbindelse betyder "brændende".

Men hvornår får en streng dette prædikat?

Jeg mener at have observeret, at det sker ved et vist antal svar, men synes alligevel ikke, at den er vandtæt, fordi betegnelsen er blevet påført ved et forskelligt antal indlæg. Andre strenge kan køre videre i det uendelige uden denne betegnelse.

????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har undret mig over, at nogle strenge får et orange prædikat med betegnelsen "hot", der vistnok i denne forbindelse betyder "brændende".

Men hvornår får en streng dette prædikat?

Jeg mener at have observeret, at det sker ved et vist antal svar, men synes alligevel ikke, at den er vandtæt, fordi betegnelsen er blevet påført ved et forskelligt antal indlæg. Andre strenge kan køre videre i det uendelige uden denne betegnelse.

????

Jeg tror en tråd bliver "varm" når der er et bestemt antal indlæg inden for en kort tid.
De strenge der kører videre i det uendelige uden betegnelsen, er nok fordi der går længere tid imellem indlæggene.

Men det er kun mit gæt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror en tråd bliver "varm" når der er et bestemt antal indlæg inden for en kort tid.De strenge der kører videre i det uendelige uden betegnelsen, er nok fordi der går længere tid imellem indlæggene.

Men det er kun mit gæt ;)

Lyder rimeligt, men det kan være, at Admin kan svare på det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det vigtig ? man læser de tråde som man synes er interessante ikke fordi de er hotte eller kolde.

Vigtigt og vigtigt? Det er da altid rart at få en forklaring på noget, man ikke forstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange ting i verden vi ikke forstår... hvorfor eksisterer vi ? :lol:

Og det er altså dit begavede svar på, at man spørger til noget helt konkret, man ikke forstår?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og det er altså dit begavede svar på, at man spørger til noget helt konkret, man ikke forstår?

Svaret er givet, en hot tråd er når der kommer mange indlæg inden for kort tid af forskellige brugere !

vi kan ping ponge her, men det gør ikke tråden til en hot tråd.

Jeg troede du var begavet ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svaret er givet, en hot tråd er når der kommer mange indlæg inden for kort tid af forskellige brugere !

vi kan ping ponge her, men det gør ikke tråden til en hot tråd.

Jeg troede du var begavet ?

I forhold til dig er jeg overhovedet ikke begavet. Det kan jeg slet ikke forestille mig. Så derfor kan jeg ikke afkode, om et svar "er givet".

Men kunne du ikke have givet mig dette svar med det samme i stedet for at sende det i omsvøbsdepartementet? Det flugter jo fint med Gerogs tidligere svar!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svaret er givet, en hot tråd er når der kommer mange indlæg inden for kort tid af forskellige brugere !

vi kan ping ponge her, men det gør ikke tråden til en hot tråd.

Jeg troede du var begavet ?

Jeg er ikke admin :P

Derfor vil BX gerne have det bekræftet/afkræftet af Admin

Del dette indlæg


Link til indlæg

I forhold til dig er jeg overhovedet ikke begavet. Det kan jeg slet ikke forestille mig. Men kunne du ikke have givet mig dette svar med det samme i stedet for at sende det i omsvøbsdepartementet? Det flugter jo fint med Gerogs tidligere svar!

Det er fordi der er dig, får du ekstra service fra mig helt gratis :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fordi der er dig, får du ekstra service fra mig helt gratis :lol:

Så vil jeg ærlig talt hellere betale for den andetsteds og således få et kvalificeret svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vil jeg ærlig talt hellere betale for den andetsteds og således få et kvalificeret svar.

Jeg ved fra andre fora, som jeg er moderator hos. Kan man indstille kriteriet for varme tråde.

System Settings > Forums > Topics, Posts and Polls
Number of posts needed to make a 'hot topic'

Er det et svar nok eller skal vi dvæle mere ved det ?

Nogle kan virkelig koge suppe på flueknepperi. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved fra andre fora, som jeg er moderator hos. Kan man indstille kriteriet for varme tråde.

System Settings > Forums > Topics, Posts and Polls
Number of posts needed to make a 'hot topic'

Er det et svar nok eller skal vi dvæle mere ved det ?

Nogle kan virkelig koge suppe på flueknepperi. :lol:

Ja, og lalle en tråd ind i selvfedme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) Jeg ved fra andre fora, som jeg er moderator hos ...

2) Nogle kan virkelig koge suppe på flueknepperi. :lol:

ad 1) Kunne jeg afæske dig navnet på dette/disse fora? For så vil jeg da gøre alt for at undgå dem.

ad 2) Du har fuldstændig ret. Men hvem af os to er det, der er nærmest fluerne?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

ad 1) Kunne jeg afæske dig navnet på dette forum? For så vil jeg da gøre alt for at undgå det.

ad 2) Du har fuldstændig ret. Men hvem af os to er det, der er nærmest fluerne?

EG ? :lol:

Vi kan godt blive enig om at du har passeret din holdbarhedsdato, ikke ? Dermed er tættere på fluerne :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved fra andre fora, som jeg er moderator hos. Kan man indstille kriteriet for varme tråde.

System Settings > Forums > Topics, Posts and Polls
Number of posts needed to make a 'hot topic'

Er det et svar nok eller skal vi dvæle mere ved det ?

Og hvorfor skriver du ikke det med det samme i stedet for at spilde vor andres tid med pis og pjat?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

EG ? :lol:

Vi kan godt blive enig om at du har passeret din holdbarhedsdato, ikke ? Dermed er tættere på fluerne :lol:

Hvis det er kirkegården, du tænker på, så er det altså biller, der opererer nede hos kadaverne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke admin :P

Derfor vil BX gerne have det bekræftet/afkræftet af Admin

Nej du kan vel ikke både være admin og mod :D

 

Mon ikke at "hot", er en kombination af svar og visninger :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...