Hop til indhold
Gæst

Gangbang med 23 årig blondine - den 5. november i Vejle - denne gang med "fluffer"

Recommended Posts

Gæst

Egentlig lidt ligegyldigt med hvordan den fluffer ser ud.... det er jo Josefine som er den primære - og hun ser da afgjort super lækker ud
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er selvfølgelig fair nok, at man er interesseret i hvordan flufferen ser ud, men man skal vel bare ikke tabe focus fra det der er det egentlige koncept - flufferen er som jeg ser det vel bare en ekstra "service" og hun kan vel vælges fra hvis hun ikke er ens type.

Helt overordnet, så synes jeg da bare det er god stil at Josefine har en fluffer med, så er der da mulighed for en lille ekstra oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

så skete det JEG FIK EN TANKE :-o og den tanke var om ikke hun kunne være med på en  bukakke ??? hvis der nu var andre fyre der kommer til GB hos hende og havde den sammen lyst til at prøve det ??? personligt syntes jeg det kunne være frækt at se hende på den måde og så kunne man jo høre om ikke det kunne være en del af det denne gang.

Men hvis jeg er den eneste der har lysten til det , er der jo ikke meget bukakke over det :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bakkely skrev, for 6 timer siden:

Det kunne godt virke sådan Trofast ??

det kan jo være der kan findes et par stykker mere på selve dagen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nille skrev, for 6 timer siden:

Nå for pokker så kan jeg måske nå det :D

det giver da en mulighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hermed en kort anmeldelse. Der var ikke den normale store søgning til arrangementet. Jeg talte 7 i den første time, hvor der normalt er 12-14. Josefine var blindfoldet som til tidligere arrangementer. Hun er meget glad for sex, og var godt våd i kussen fra start af. Det er svært at fake en våd kusse, så mon ikke at hun var godt liderlig. Josefine tager stort set i mod alt med god appetit: pik i halsen, pik i kussen og anal med stor iver. Der var gang i adskillige sandwich den første time. 

Denne gang var der så også en fluffer til stede. En stor pige, men som annonceret med et smukt ansigt. Der blev suttet pik til den store guldmedalje, og hun var dælme god til det. Der var fri adgang til et par store tunge bryster imens. Fedt koncept, at man kan blive suttet godt stiv, hvorefter man kan klare en tur mere med hovedpersonen. 

Jeg fik to gode udløsninger, hvoraf den sidste var i halsen på Josefine. Hun slugte ladningen uden videre, hvilket var ret frækt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...