Hop til indhold
Gæst

Gangbang med 23 årig blondine - den 5. november i Vejle - denne gang med "fluffer"

Recommended Posts

Gæst

Der er godt nok mange GBs i luften for tiden, hvem skal man vælge ???? ælle bælle mig fortælle ....  :lol:

med lidt snilde - kan de alle nåes - man skal bare planlægge ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Det er så desværre på en dag hvor det er umuligt for mig at få fri. POKKERS for Josefine er sgu en nymfomanisk lille vildkat :-P

God fornøjelse til dem der er heldige, at kunne deltage - I kommer til at få en konge fræk oplevelse ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er så desværre på en dag hvor det er umuligt for mig at få fri. POKKERS for Josefine er sgu en nymfomanisk lille vildkat :-P

God fornøjelse til dem der er heldige, at kunne deltage - I kommer til at få en konge fræk oplevelse ....

Jeg håber godt nok heller ikke at jeg bliver forhindret denne gang ligesom sidst - det er bare for surt

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Peters mail bliver flufferen omtalt som en meget køn pige, der af sin Herre har fået ordre på at udføre en bestemt opgave.

Jeg er sgu meget nysgerrig på hvad den opgave går ud på. Mon det er muligt at løfte en lille smule af sløret for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I Peters mail bliver flufferen omtalt som en meget køn pige, der af sin Herre har fået ordre på at udføre en bestemt opgave.

Jeg er sgu meget nysgerrig på hvad den opgave går ud på. Mon det er muligt at løfte en lille smule af sløret for det?

Det er ikke så spændende, og det var ikke min mening at få det til at være et mysterium - opgaven er ganske enkelt at sutte pik på deltagerne, kort sagt at være fluffer. hvilket måske nok ikke er spektakulært for deltagerne, men faktisk noget af en udfordring for en "tøs" der ikke har prøvet den slags før - på sin herres befaling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke så spændende, og det var ikke min mening at få det til at være et mysterium - opgaven er ganske enkelt at sutte pik på deltagerne, kort sagt at være fluffer. hvilket måske nok ikke er spektakulært for deltagerne, men faktisk noget af en udfordring for en "tøs" der ikke har prøvet den slags før - på sin herres befaling

Det må være ret grænseoverskridende for hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Eller 10! :grin:

 

tja - det er nok som man ser det - personligt tror jeg der er en væsentlig forskel på om man selv vælger at sutte pik på sin  elsker eller kæreste m.v. eller om man bliver sendt ind i et rum hvor de tilstedeværrende fyre skal suttes efter deres velbefindende

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja - det er nok som man ser det - personligt tror jeg der er en væsentlig forskel på om man selv vælger at sutte pik på sin  elsker eller kæreste m.v. eller om man bliver sendt ind i et rum hvor de tilstedeværrende fyre skal suttes efter deres velbefindende

Taler du af erfaring?! :-P ....gas, selvfølgelig er der det, det er forskellige ting. :smile: . Men vi skal jo også ha lidt sjov og ballade har i forummet.

Gad sgu godt være med til dette her arrangement! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja - det er nok som man ser det - personligt tror jeg der er en væsentlig forskel på om man selv vælger at sutte pik på sin  elsker eller kæreste m.v. eller om man bliver sendt ind i et rum hvor de tilstedeværrende fyre skal suttes efter deres velbefindende

Det er det en fluffer gør, hun sutter pikkene stive så de er knaldeklar.

En fluffer knalder ikke, giver kun BJs, det er definitionen på en fluffer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber meget jeg kan få fri fra arbejde " måske jeg kunne gå hen og blive syg , øøøøhh hej chef jeg har det ikke godt i dag " :-D:-D  jeg vil i hvert fald meget gerne prøve hende igen :-P super skøn og fræk / flot pige der virkelig nyde at have mange mænd omkring sig og at der er en fluffer med denne gang syntes jeg bare gør det endnu mere frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Taler du af erfaring?! :-P ....gas, selvfølgelig er der det, det er forskellige ting. :smile: . Men vi skal jo også ha lidt sjov og ballade har i forummet.

Gad sgu godt være med til dette her arrangement! :-P

så kom da ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg håber meget jeg kan få fri fra arbejde " måske jeg kunne gå hen og blive syg , øøøøhh hej chef jeg har det ikke godt i dag " :-D:-D  jeg vil i hvert fald meget gerne prøve hende igen :-P super skøn og fræk / flot pige der virkelig nyde at have mange mænd omkring sig og at der er en fluffer med denne gang syntes jeg bare gør det endnu mere frækt.

ja - de GB's koster nok lidt sygefravær rundt omkring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør de uden tvivl :-D og hvis ikke jeg kan få fri , kunne det godt ende med det for mit vedkommende for jeg bliver nødt til at prøve hende igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Peters mail bliver flufferen omtalt som en meget køn pige, der af sin Herre har fået ordre på at udføre en bestemt opgave.

Jeg er sgu meget nysgerrig på hvad den opgave går ud på. Mon det er muligt at løfte en lille smule af sløret for det?

hvilken mail om flufferen ?. Kan man mon se billede eller få mere info (Alder og diverse data)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hvilken mail om flufferen ?. Kan man mon se billede eller få mere info (Alder og diverse data)

jeg tror du skal være på maillisten for at få den omtalte mail

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...