Grøn-Kbh 0 Skrevet 21. Oktober, 2015 Hej. Jeg har i længere tid ønsket at besøge et sted som Sexyxlub, Cassiopeia Stars eller lignende sted. Jeg har ikke før købt mig til sådanne ydelser, så jeg er helt grøn og lidt i vildrede. Jeg har læst flere steder at det er bedre at besøge etablerede steder som ovennævnte i stedet for at besøge en pige privat, så derfor har jeg netop kigget på se steder. Pigerne der er flotte og jeg tænker at jeg ville forsøge først med 30 minutter og så se hvor det hele bar hen. Men jeg er 49 år, er ikke fed men heller ikke trænet - bare sådan nærmest meget almindelig. Og pigerne der er alle i starten af 20'erne. Det er noget af en aldersforskel, så vil stedet tage i mod en kunde på min alder ? Håber at nogen her kan hjælpe mig med mit spørgsmål, og er der andre gode råd eller anbefalinger, så kom endelig med dem På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrlige Alice 162 Skrevet 21. Oktober, 2015 Du kan roligt besøge en pige i den alder du synes. Pigen vil altid tage pænt imod dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 21. Oktober, 2015 Det er også min opfattelse. Alder spiller ingen rolle. Nogle piger foretrækker endda ældre mænd, da de føler sig bedre behandlet af dem.M.h.t. stedet skal du bare kaste dig ud i projektet. Jeg har besøgt piger både på klub og privat, og er lige tryg ved begge dele. Held og lykke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Oktober, 2015 (edited) Vægt og alder kan godt have betydning.Det er altid pigen, som bestemmer hvem hun ønsker at modtage. Derfor er mit råd at du kontakter pigen og høre om det er et problem. Redigeret 21. Oktober, 2015 af troldmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. Oktober, 2015 Hej. Jeg har i længere tid ønsket at besøge et sted som Sexyxlub, Cassiopeia Stars eller lignende sted. Jeg har ikke før købt mig til sådanne ydelser, så jeg er helt grøn og lidt i vildrede. Jeg har læst flere steder at det er bedre at besøge etablerede steder som ovennævnte i stedet for at besøge en pige privat, så derfor har jeg netop kigget på se steder. Pigerne der er flotte og jeg tænker at jeg ville forsøge først med 30 minutter og så se hvor det hele bar hen. Men jeg er 49 år, er ikke fed men heller ikke trænet - bare sådan nærmest meget almindelig. Og pigerne der er alle i starten af 20'erne. Det er noget af en aldersforskel, så vil stedet tage i mod en kunde på min alder ? Håber at nogen her kan hjælpe mig med mit spørgsmål, og er der andre gode råd eller anbefalinger, så kom endelig med dem På forhånd tak Mener du privat / diskret, eller en kvinde som kan besøges hjemme i hendes private bolig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grøn-Kbh 0 Skrevet 21. Oktober, 2015 Privat er lidt misvisende. Jeg har bare læst at de mere etablerede steder skulle være bedre lidt bedre - men også lidt dyrere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 21. Oktober, 2015 Du skal gøre hvad du føler bedst for 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 21. Oktober, 2015 Det kan ikke gøres op i penge, men kun hvad du føler er bedst for dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 21. Oktober, 2015 jeg tænker at jeg ville forsøge først med 30 minutter og så se hvor det hele bar hen.Hvis du mindst bestiller 30 min. er jeg næsten sikker på du vil få en god oplevelse, men hvis du er lidt usikker på hvordan du skal agere, når du er sammen med pigen vil jeg anbefale dig min. 30 min med pirringsbondage (evt. uden blindfold) - så overlader du det nemlig hovedsagelig til pigen at styre forløbet - men pas på, for nogen af pigerne f.eks Chantal http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?cmd=menu&id=321 har det så med udnytte dig og selv få noget ud af det PS. Chantal er noget ældre, men dermed også mere erfaren end de 34 år hun angiver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 21. Oktober, 2015 Jeg er så ca. 20 år ældre end du er, har en lille "kuffert", men er ellers rimeligt i form. Jeg har min favorit hos Cassiopeia - Claudia http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=719hun har altid været sød, dejlig og imødekommende overfor mig. Hun er italiener, men taler et udmærket engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 21. Oktober, 2015 (edited) Hej. Jeg har i længere tid ønsket at besøge et sted som Sexyxlub, Cassiopeia Stars eller lignende sted. Jeg har ikke før købt mig til sådanne ydelser, så jeg er helt grøn og lidt i vildrede. Jeg har læst flere steder at det er bedre at besøge etablerede steder som ovennævnte i stedet for at besøge en pige privat, så derfor har jeg netop kigget på se steder. Pigerne der er flotte og jeg tænker at jeg ville forsøge først med 30 minutter og så se hvor det hele bar hen. Men jeg er 49 år, er ikke fed men heller ikke trænet - bare sådan nærmest meget almindelig. Og pigerne der er alle i starten af 20'erne. Det er noget af en aldersforskel, så vil stedet tage i mod en kunde på min alder ? Håber at nogen her kan hjælpe mig med mit spørgsmål, og er der andre gode råd eller anbefalinger, så kom endelig med demPå forhånd tak Vil foreslå dig at besøge en dansk pige, så præmisserne for besøget fastlægges. Adskillige af de udenlandske, og også nogle danske, kan du godt forvente at ville tage røven på dig, bare læs anmeldelserne herinde af disse huslere. Jeg har kun de bedste erfaringer mht. at frekventere privat piger. Redigeret 21. Oktober, 2015 af BigDick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 21. Oktober, 2015 Hej. Jeg har i længere tid ønsket at besøge et sted som Sexyxlub, Cassiopeia Stars eller lignende sted. Jeg har ikke før købt mig til sådanne ydelser, så jeg er helt grøn og lidt i vildrede. Jeg har læst flere steder at det er bedre at besøge etablerede steder som ovennævnte i stedet for at besøge en pige privat, så derfor har jeg netop kigget på se steder. Pigerne der er flotte og jeg tænker at jeg ville forsøge først med 30 minutter og så se hvor det hele bar hen. Men jeg er 49 år, er ikke fed men heller ikke trænet - bare sådan nærmest meget almindelig. Og pigerne der er alle i starten af 20'erne. Det er noget af en aldersforskel, så vil stedet tage i mod en kunde på min alder ? Håber at nogen her kan hjælpe mig med mit spørgsmål, og er der andre gode råd eller anbefalinger, så kom endelig med dem På forhånd tak Hej GrønDu skal bare kaste dig ud i det...min anbefaling er at du køber feks 30 min på Cassiopeja, du skal ikke starte med pirringsbondage, når det er første gang, du skal lige have lov til at finde ud af hvordan det er at købe sex, uden at være bundet (GISP.....BUNDET PÅ EN SEXKLINIK) men Chantall er bestemt et godt valg!Måske er priserne lidt højere på en af de bedste klinikker, men du får også om muligt en bedre oplevelse, hvor renlighed osv er i top.I tilfælde af dine ønsker så sidenhen efter et forhåbentlig godt besøg, går i retning af, hun skal være: tynd....tyk....pels på missen, ...jeg er til smæk.....noget i nummeren...osvDet er finpusning af dine ønsker og fremtidige udvælgelse af dine besøgGo for it!Ps. husk i denne branche er vi alle i starten af tyverne....når man ikke er 103 år som mig, hvorfor underdrive, når man kan overdrive? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 21. Oktober, 2015 Jeg er over 60, bestiller ikke mindre end en time når jeg besøger en pige første gang, klinik eller PD, spørger jeg altid om det er OK for hende og mig, så har jeg givet hende en mulighed for pænt at sige nej - det er ikke sket endnu . 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kaya 40 Skrevet 21. Oktober, 2015 Der er ikke noget i vejen for at besøge PD, der bliver du også behandles pænt . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 21. Oktober, 2015 (edited) Hej GrønDu skal bare kaste dig ud i det...min anbefaling er at du køber feks 30 min på Cassiopeja, du skal ikke starte med pirringsbondage, når det er første gang, du skal lige have lov til at finde ud af hvordan det er at købe sex, uden at være bundet (GISP.....BUNDET PÅ EN SEXKLINIK) men Chantall er bestemt et godt valg!Nu er det jo ikke alle, der strammer garnet så hårdt, som du gør Lady Cherie og man kan også bare lege at man er bundet, uden egentlig at være det ved f.eks bare at ligge håndjernene henover. Jeg har engang prøvet at ligge Line i håndjern - bagefter viste det sig så at hun bare kunne trække sine små pigehænder ud - den snyder https://www.eroguide.dk/forum/topic/16456-liderlige-line-overraskes-af-julemanden-bindes-og-udnyttes-i-liderstræde/?do=findComment&comment=116244 Redigeret 21. Oktober, 2015 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 21. Oktober, 2015 Kære Grøn. Hvis du er til purunge piger, så skal du da bare kaste dig ud i det. Men det kan måske være en god idé at start med en tæt på de 30, som har lidt mere erfaring. Det er ved at være længe siden, at jeg selv kom på klinik, og jeg handler primært i udlandet, så jeg kan ikke give dig de vildeste tip. Du kan være heldig, når du kaster dig ud i en privatpige, men du sikkert også brænde pølsen (der er jo et hav af anmeldelser herinde, hvor du kan læse om den slags). At det er på klinik og man taler samme sprog giver nok lidt ekstra tryghed. Held og lykke med det! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 21. Oktober, 2015 Hej Grøn.Jeg kunne næsten være din far. Jeg besøger både piger først i 20érne og dem der er noget ældre. Jeg har aldrig været ude for, at blive afvist eller føle, at jeg ikke var velkommen.Så gå du bare i gang.Husk at være sød ved pigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Oktober, 2015 Ps. husk i denne branche er vi alle i starten af tyverne....når man ikke er 103 år som mig, hvorfor underdrive, når man kan overdrive? Du var også 103 år sidste år og sidste år igen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 21. Oktober, 2015 Du var også 103 år sidste år og sidste år igen Så er det da kun godt hun ikke bliver ældre med alderen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 22. Oktober, 2015 Med risiko for at gentage nogen af brødrene, vi mindes sikkert alle vores første besøg hos en GP, når spørgsmål som dine komme op.Du skal først og fremmest gøre det du er tryg ved, det er grænseoverskridende nok i sig selv at besøge en GP første gang. Og så er det en god ide at bestille tid, så din "udkårne" ikke er optaget til anden side nå du ankommer.Hvis du læser anmeldelserne her på EG, så får du et meget godt indtryk af hvem der kunne være interessant for dig så du ikke får en dårlig oplevelse. Med hensyn til alder, så er der nogle ganske få der annoncerer med en øvre aldersgrænse og lidt flere der har en nedre. De få jeg har set der har en aldersgrænse i den ene eller anden ende, har været private, læs hele annoncen grundigt igennem. Jeg er selv omkring de 60 og har aldrig været ude for afvisning. GP'er er som kvinder er flest, så det vigtigste, uanset om man som kunde er 20 eller 90 så man bør være ren, velsoigneret, høflig og rar, ankomme præcist osv. (Det hjælper selvfølgelig ikke hos Lady Cherie, der får man med den grovfil man har bestilt )Hvad enten det er en klinik eller privat så ville jeg, når det nu er første gang, gå efter en GP der bor og arbejder her permanent (Dansk eller Dansktalende), og nok også gå efter en der er lidt ældre, men det er jo en smagssag og som nævnt ovenfor så skal momsen oftest lægges til 1-2 gange før man finder den rigtige alder.En af brødrene nævner det med at lade pigen tag initiativet, en mulighed kunne være at gå efter en der kombinerer massage og sex (Dalya f.eks.), så kan man ligge og slappe af og komme i stemning under kyndige hænder inden selve akten.Håber du får en god oplevelse.mvhDr X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 22. Oktober, 2015 Jeg er så ca. 20 år ældre end du er, har en lille "kuffert", men er ellers rimeligt i form. Jeg har min favorit hos Cassiopeia - Claudia http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=719hun har altid været sød, dejlig og imødekommende overfor mig. Hun er italiener, men taler et udmærket engelsk.og så kom jeg lige til at gøre mig selv ti år for gammel. Sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3274 Skrevet 22. Oktober, 2015 Hvis du mindst bestiller 30 min. er jeg næsten sikker på du vil få en god oplevelse, men hvis du er lidt usikker på hvordan du skal agere, når du er sammen med pigen vil jeg anbefale dig min. 30 min med pirringsbondage (evt. uden blindfold) - så overlader du det nemlig hovedsagelig til pigen at styre forløbet - men pas på, for nogen af pigerne f.eks Chantal http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?cmd=menu&id=321 har det så med udnytte dig og selv få noget ud af det PS. Chantal er noget ældre, men dermed også mere erfaren end de 34 år hun angiver.HejKan også anbefale Chantal, selv om hun ikke helt står ved sin aldre, besøgte hende første gang for 15 år siden i det lille grønne hus på Langelinie i Vejle, da var hun 32 år God fornøjelsePite 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jadukada 120 Skrevet 22. Oktober, 2015 HejKan også anbefale Chantal, selv om hun ikke helt står ved sin aldre, besøgte hende første gang for 15 år siden i det lille grønne hus på Langelinie i Vejle, da var hun 32 år God fornøjelsePite Hun har vel fødselsdag den 29 feb. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9510 Skrevet 22. Oktober, 2015 Og pigerne der er alle i starten af 20'erne. Det er noget af en aldersforskel, så vil stedet tage i mod en kunde på min alder ?Når der står "21" kan de typisk være 18-25. Derefter begynder det at blive tåget. Enkelte opgiver deres rigtige alder, men "klinik-alder" er et særligt fænomen fra den del af universet, hvor enhjørninge og tandfeen kommer fra.Som jævnaldrende med dig vil jeg sige: Jeg har haft gode og mindre gode oplevelser med købesex fra kvinder i alderen 18+ Der har intet system været imellem alder og om oplevelsen var god. Det handler langt mere om det der kaldes "kemi," som i praksis bare går ud på, om man selv møder op med en attitude, som pigen/kvinden kan forholde sig til, og hvordan hendes dagsform er, når man møder op (samt selvfølgelig om der er gensidige turn off's/skuffelser/turn on's osv.). Lad fx være med at prøve at skjule nervøsitet - sig hvis du er det. Sig det allerede når du ringer, at du er "jomfru," så ved telefonpigen måske om den pige du har udset dig bryder sig om det eller ej. Opfør dig ellers som ved alle andre møder med nye mennesker, pænt og høfligt - så skal det nok gå godt.Hvis du ellers vil have "råd," så skal du nok sige noget om, hvorfor du vil kaste dig ud i sexkøb 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 24. Oktober, 2015 Hej. Jeg har i længere tid ønsket at besøge et sted som Sexyxlub, Cassiopeia Stars eller lignende sted. Jeg har ikke før købt mig til sådanne ydelser, så jeg er helt grøn og lidt i vildrede. Jeg har læst flere steder at det er bedre at besøge etablerede steder som ovennævnte i stedet for at besøge en pige privat, så derfor har jeg netop kigget på se steder. Pigerne der er flotte og jeg tænker at jeg ville forsøge først med 30 minutter og så se hvor det hele bar hen. Men jeg er 49 år, er ikke fed men heller ikke trænet - bare sådan nærmest meget almindelig. Og pigerne der er alle i starten af 20'erne. Det er noget af en aldersforskel, så vil stedet tage i mod en kunde på min alder ? Håber at nogen her kan hjælpe mig med mit spørgsmål, og er der andre gode råd eller anbefalinger, så kom endelig med dem På forhånd tak Du skal huske altid, at alderen skal være plus moms Alderen på de fleste klinikker er eksklusiv moms. Fordi de skriver de er 24, så kan de sagtens være 34 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg