Hop til indhold
Rejsenetværk

Nyttig kage viden

Recommended Posts

Sådan skærer du kagen - helt videnskabeligt

Foto: DBTV.no

Foto: DBTV.no 

Og så vil vi gerne slutte med et lille husråd, som sikrer dig mod, at flødeskumskagen tørrer ud, når du i bedste mening gemmer halvdelen til dagen efter. Det går ikke, fortæller eksperten Lise på norske Dagbladets tv-indslag og demonstrerer nærmest videnskabeligt, hvordan man gør. nogle gange er den rigtige løsning forbløffende

http://www.jyllands-posten.dk/premium/briefing/ECE8115539/Er-det-her-USA-og-Kina-kan-finde-på-at-slås/

Lise lærer deg å skjære kaken riktig
Her viser Lise deg hvordan kaken kan skjæres på vitenskapelig vis. Video: Lars Eivind Bones / Dagbladet

http://www.dbtv.no/4555877902001?_ga=1.55521963.1472285573.1440047544#Lise_laerer_deg_a_skjaere_kaken_riktig

Venlig hilsen

Rejsenetværk
 

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gerog

Jeg plejer at byde på kage til kaffen, dog ikke til rub og stub her fra EG, det har jeg ikke råd til,  men du skal være velkommen :)

Køber oftest enkelt styks, så der ikke skal skæres.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fløde under 30% gir skod flødeskum! 

Lige præcis. Jeg kan da huske, men det er jo også mange år siden, da den gamle arbejdede på gårdene og han skulle malke køerne, så det første der kom ud, blev hældt i en 5 L junge og bragt med hjem. HOLD DA KÆFT noget smør og flødeskum der blev ud af det. MUMS.

Og ikke det tynde pis mejerierne leverer, skodprodukter.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Denne bagte jeg kollegaerne den anden dag. Det blev et meget lille stykke, jeg fik med hjem igen :-D 

IMAG1856.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... kan jeg bestille sådan en kage hos dig, gummidreng - næste gang jeg skal gi' på mit job...? ser lækkert ud.. føler allerede, at den sætter sig på hofterne, griner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... til rejsevaerket... - friske hindbærsnitter er my all time favorite.... - gir du...? dog helst med the til. kan ikke li kaffe...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... kan jeg bestille sådan en kage hos dig, gummidreng - næste gang jeg skal gi' på mit job...? ser lækkert ud.. føler allerede, at den sætter sig på hofterne, griner

Det kan du! Det er sjovere at bage end at spise kage :-D i midten er der nødder på - de skulle være sunde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

Denne bagte jeg kollegaerne den anden dag. Det blev et meget lille stykke, jeg fik med hjem igen :-D 

Jeg bagte disse til ungernes fødselsdage for nyligt. Stor begejstring og overraskelse i begge tilfælde, da første stykke blev skåret :) 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

...til gummidrengen... kage skal ikke være sundt  - det skal være syndigt, snasket og så man får fedtede fingre, når man spiser det... det er en del af oplevelsen, uhm. ja tak...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

...til gummidrengen... kage skal ikke være sundt  - det skal være syndigt, snasket og så man får fedtede fingre, når man spiser det... det er en del af oplevelsen, uhm. ja tak...

Enig. Selv ikke gulerodskage er sund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

MizzSkov skrev

"til rejsevaerket... - friske hindbærsnitter er my all time favorite.... - gir du...? dog helst med the til. kan ikke li kaffe..."

Jeg giver helt bestemt - bare send en pm :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...