Rejsenetværk 9604 Skrevet 17. Oktober, 2015 (edited) Sådan skærer du kagen - helt videnskabeligtFoto: DBTV.no Og så vil vi gerne slutte med et lille husråd, som sikrer dig mod, at flødeskumskagen tørrer ud, når du i bedste mening gemmer halvdelen til dagen efter. Det går ikke, fortæller eksperten Lise på norske Dagbladets tv-indslag og demonstrerer nærmest videnskabeligt, hvordan man gør. nogle gange er den rigtige løsning forbløffendehttp://www.jyllands-posten.dk/premium/briefing/ECE8115539/Er-det-her-USA-og-Kina-kan-finde-på-at-slås/Lise lærer deg å skjære kaken riktigHer viser Lise deg hvordan kaken kan skjæres på vitenskapelig vis. Video: Lars Eivind Bones / Dagbladethttp://www.dbtv.no/4555877902001?_ga=1.55521963.1472285573.1440047544#Lise_laerer_deg_a_skjaere_kaken_riktigVenlig hilsenRejsenetværk Redigeret 17. Oktober, 2015 af Rejsenetvaerk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 17. Oktober, 2015 Rejse,er det en indirekte invitation til kage hos dig, så vi kan se om du skærer den rigtigt? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 17. Oktober, 2015 Hej GerogJeg plejer at byde på kage til kaffen, dog ikke til rub og stub her fra EG, det har jeg ikke råd til, men du skal være velkommen Køber oftest enkelt styks, så der ikke skal skæres.Venlig hilsenRejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 17. Oktober, 2015 Fløde under 30% gir skod flødeskum! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 17. Oktober, 2015 (edited) Fløde under 30% gir skod flødeskum! Lige præcis. Jeg kan da huske, men det er jo også mange år siden, da den gamle arbejdede på gårdene og han skulle malke køerne, så det første der kom ud, blev hældt i en 5 L junge og bragt med hjem. HOLD DA KÆFT noget smør og flødeskum der blev ud af det. MUMS.Og ikke det tynde pis mejerierne leverer, skodprodukter. Redigeret 17. Oktober, 2015 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Oktober, 2015 Denne bagte jeg kollegaerne den anden dag. Det blev et meget lille stykke, jeg fik med hjem igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Oktober, 2015 ... kan jeg bestille sådan en kage hos dig, gummidreng - næste gang jeg skal gi' på mit job...? ser lækkert ud.. føler allerede, at den sætter sig på hofterne, griner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Oktober, 2015 ... til rejsevaerket... - friske hindbærsnitter er my all time favorite.... - gir du...? dog helst med the til. kan ikke li kaffe... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Oktober, 2015 ... kan jeg bestille sådan en kage hos dig, gummidreng - næste gang jeg skal gi' på mit job...? ser lækkert ud.. føler allerede, at den sætter sig på hofterne, grinerDet kan du! Det er sjovere at bage end at spise kage i midten er der nødder på - de skulle være sunde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage Skrevet 19. Oktober, 2015 Denne bagte jeg kollegaerne den anden dag. Det blev et meget lille stykke, jeg fik med hjem igen Jeg bagte disse til ungernes fødselsdage for nyligt. Stor begejstring og overraskelse i begge tilfælde, da første stykke blev skåret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Oktober, 2015 ...til gummidrengen... kage skal ikke være sundt - det skal være syndigt, snasket og så man får fedtede fingre, når man spiser det... det er en del af oplevelsen, uhm. ja tak... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Oktober, 2015 ...til gummidrengen... kage skal ikke være sundt - det skal være syndigt, snasket og så man får fedtede fingre, når man spiser det... det er en del af oplevelsen, uhm. ja tak...Enig. Selv ikke gulerodskage er sund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 19. Oktober, 2015 MizzSkov skrev"til rejsevaerket... - friske hindbærsnitter er my all time favorite.... - gir du...? dog helst med the til. kan ikke li kaffe..."Jeg giver helt bestemt - bare send en pm Venlig hilsenRejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kimora 314 Skrevet 19. Oktober, 2015 Jamen, hurra for dig og fødselaren :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg