Hop til indhold
Gæst

Sprøde mænd...

Recommended Posts

Gæst

... har ikke lige styr på hvor mange kvinder, der har en profil herinde, men mænd er nok i overtal, tænker jeg... - og jeg har absolut intet imod at kigge på unge, ældre, oldgamle nøgne kvinder... , men nogle gange kan man godt have brug for at få lidt modvægt, og nogle gange er det altså bare mere sexet, at en smule er overladt til fantasien... griner...

uhm... Nice... 

... og jeg ved godt, at det er en anelse kitsch og kliché, men anyways... - så dejlige piger, kvinder... kom ind i kampen og kast et foto ind på denne tråd. knus H

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... jamen god aften Rubert... må vist bare erkende at jeg er totalt, komplet anti-fotogen, griner...  min personlighed skal opleves

Del dette indlæg


Link til indlæg

... jamen god aften Rubert... må vist bare erkende at jeg er totalt, komplet anti-fotogen, griner...  min personlighed skal opleves

Dine billeder ville da også være det omsatte af, hvad du erterlyser... :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

... jamen god aften Rubert... må vist bare erkende at jeg er totalt, komplet anti-fotogen, griner...  min personlighed skal opleves

Ah hold nu op, du er garanteret mega sprød :-)

Vis nu os kære mænd lidt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nu har jeg jo ikke startet denne tråd for at genere nogen af de dejlige mænd, som med sikkerhed frekventerer dette site, men blot fordi det blev lidt ensidigt - touche - set fra min side med alle de nøgne kvinder...

og ja... hovedparten af de fotos, som postes herinde er her, fordi de repræsenterer en eller anden form for 'fantasi' og ikke, fordi de er et udtryk for hvordan virkeligheden ser ud, men det er sgu da dejligt at ha noget smukt at kigge på...

.. og til Warmgun - jeg er sgu nok lige så dejlig, fræk og sexet som så mange andre helt almindelige kvinder... men mit selvværd fejler ikke noget, og derfor kan jeg godt tåle sammenligningen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

... haha bananas, er du så lige så sprød nu..? for så må du da godt lige droppe et foto, så jeg kan nyde synet, oh yes..., smiler stort...

Del dette indlæg


Link til indlæg

f6938fed6f4565a1d286c7ac055ff014.jpglarge.jpg

Ååååårrr..... Fik vist lige en lille orgasme der... :P

Shiiit. Godt jeg ikke er bøsse, så havde jeg også fået en orgasme der. Sådan skal jeg se ud i mit næste liv. You hear me God!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Shiiit. Godt jeg ikke er bøsse, så havde jeg også fået en orgasme der. Sådan skal jeg se ud i mit næste liv. You hear me God!!

Bananas.. så får du en dobbeltgænger.. for jeg har allerede lagt billet ind, for at komme til at se sådan ud i mit næste liv... hvis jeg blir mand ;)

Uhmm.. har altid ønsket mig så langt hår :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bananas.. så får du en dobbeltgænger.. for jeg har allerede lagt billet ind, for at komme til at se sådan ud i mit næste liv... hvis jeg blir mand ;)

Uhmm.. har altid ønsket mig så langt hår :P

Så bliver jeg måske kvinde i næste liv, og så skal jeg se ud som dig. Hvor henne lægger man ind sin ansøgning?

 I øvrigt har jeg allerede så langt hår, på trods af at jeg er 60. Men lidt gråere...:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så bliver jeg måske kvinde i næste liv, og så skal jeg se ud som dig. Hvor henne lægger man ind sin ansøgning?

 I øvrigt har jeg allerede så langt hår, på trods af at jeg er 60. Men lidt gråere...:wink:

Ohh tak Bananas for dit søde kompliment ;-)

Bare læg din ansøgning hos mig... jeg har kontakter.. hi..hi..

Iøvrigt har jeg en enorm svaghed for langhårede mænd... så du kommer snart.. ikk ? :-D :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ohh tak Bananas for dit søde kompliment ;-)

Bare læg din ansøgning hos mig... jeg har kontakter.. hi..hi..

Iøvrigt har jeg en enorm svaghed for langhårede mænd... så du kommer snart.. ikk ? :-D :P

Enorm svaghed? Lyder håbefuldt. Selv om de er 60? Så skal jeg straks komme. Knus på dig, sukkertop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enorm svaghed? Lyder håbefuldt. Selv om de er 60? Så skal jeg straks komme. Knus på dig, sukkertop.

Ja Bananas.

Jeg går egentlig ikke så meget op i alder.. bare man ikke er for ung. Selv er jeg en kvinde i et af sine bedste aldre.. 43 år :)

Jeg værdsætter i meget højere grad en god & sund personlighed. Et åbent sind, et dejligt & frækt humør & et smil eller to ;)

* Et knus til dig også *

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Bananas.

Jeg går egentlig ikke så meget op i alder.. bare man ikke er for ung. Selv er jeg en kvinde i et af sine bedste aldre.. 43 år :)

Jeg værdsætter i meget højere grad en god & sund personlighed. Et åbent sind, et dejligt & frækt humør & et smil eller to ;)

* Et knus til dig også *

God & sund personlighed. Et åbent sind, et dejligt & frækt humør & et smil eller to. OG langt hår.

Lige mig. Og det bedste af alt. Jeg er ikke for ung. Alt andet end for ung ;-)

En gang var jeg også 43, men helt ærligt - det var alt for ungt for at være mig. Nu er jeg i min rette alder.

Vi ses nok en aften eller to.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...