Hop til indhold
Fynsbo

WELLNESS VÆRTINDE

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Værtinden v. Nr. Nebel skrev, for 2 timer siden:

Det glæder mig, at du fandt den rette udbyder ;-) 

Vi er næsten 7 milliarder mennesker på kloden og der er IKKE to, der er ens. Jeg vil derfor ALDRIG være i stand til at vurdere, hvad der er godt for den enkelte. Jeg udøver desværre ikke Tantra, men afspænding og berøringsterapi. At slippe kontrollen er flere ting og betyder IKKE nødvendigvis, at man får en orgasme eller perfekt udløsning ved et første gangs besøg hos en eller anden udbyder.

Når jeg henviser til "at slippe kontrollen kommer af sig selv"... betyder det under besøg hos mig, at man oparbejder en tillid, så man kan slappe af og modtage nydelse.

 

Jep. Det er det det drejer sig om

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan læse en ganske interessant artikel om værtinden i lørdagens Randers Amtsavis, hvor hun fortæller om hendes baggrund for at blive prostitueret. Artiklen er dog låst, så den kun kan læses af abonnenter.

Det var den artikel, der gjorde at jeg lavede en søgning på hende herinde for jeg fik lyst til at besøge hende. Desværre kan jeg se at hun har forladt Silkeborg til fordel for Nr. Nebel. Det bliver vist for lang en tur for en østjyde.... Øv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...