Hop til indhold
Fynsbo

WELLNESS VÆRTINDE

Recommended Posts

Du kan ikke bruge min kommmentar til ret meget, men du har en god smag :)

Hun virker meget indtagende og er meget højt på min ønskeliste men geografisk langt væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes også at hun virker meget indbydende og jeg kunne da godt tænke mig og lave en aftale med hende med hun tager ik folk under 40 år måske 38 men der er jeg også lige et par år fra i nu.. ;) 

men hun lyder ellers til og kan nogle gode tricks :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes også at hun virker meget indbydende og jeg kunne da godt tænke mig og lave en aftale med hende med hun tager ik folk under 40 år måske 38 men der er jeg også lige et par år fra i nu.. ;) 

men hun lyder ellers til og kan nogle gode tricks :) 

I din situation ville jeg s'gu lyve mig ældre - de fleste piger lyver sig 5 til 15 år yngre, så lidt fiflerier med alderen er der forståelse for :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I din situation ville jeg s'gu lyve mig ældre - de fleste piger lyver sig 5 til 15 år yngre, så lidt fiflerier med alderen er der forståelse for :wink:

bundstokken hehe ;) 

ja det var da en god ide og gører det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg synes hun virker ganske utiltalende og sandsynligvis med  psykiske problemer.

Bemærk brugen af ord som "reflektant" og "koncept" i tide og utide.  Men hvis man leder efter problemer så er hun selvfølgelig en mulighed

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg synes hun virker ganske utiltalende og sandsynligvis med  psykiske problemer.

Bemærk brugen af ord som "reflektant" og "koncept" i tide og utide.  Men hvis man leder efter problemer så er hun selvfølgelig en mulighed

Værtinden har tidligere holdt til ved Silkeborg med ca. samme koncept og er en særdeles klog og veluddannet dame, som jeg desværre endnu ikke har haft lejlighed til at besøge, selvom jeg har skrevet en del med hende og hun står højt på min todo-liste, da det hun tilbyder er helt unikt, smukt og noget, som der burde være flere der tilbød - så det glæder mig at hun nu igen annoncerer :)

Indsætter lige hendes annoncetekst, som er særdeles velskreven og informativ:

Kære reflektant.. Jeg tilbyder IKKE et menukort, men et koncept på nærvær, hygge, en let anretning under behagelige forhold, ild i brændeovnen, stearinlys, bløde inciterende afstressende toner til opbygning af en god happy ending/evt.sex. NÆRLÆS PROFIL INDEN KONTAKT. Varme hilsner Værtinden (53 år)

INDEN DU TAGER KONTAKT...

DU SKAL VÆRE INDSTILLET PÅ, IKKE AT MÅTTE SE, RØRE ELLER TALE UNDER KONCEPTET, DA DET VIL BRYDE OPBYGNINGEN I HJERNEN og mit forsøg på, at give dig en god orgasme. Når jeg har udøvet mit nedenfor beskrevet koncept, vil du blive forespurgt, om du har energi til, at kunne fortsætte. Du betaler IKKE for mere, end du får.

Er du KUN interesseret i sex, så må jeg henvise til, at der findes mange andre gode udbydere. Jeg personligt, har behov for mere end et... "Goddag og smid bukserne".

Mit koncept er indbegrebet af hygge, nærvær, afslapning og strækker sig over ca. 1½ -2 timer som inkluderer:

1.Vi starter med at tale lidt sammen over en mindre anretning med dertilhørende drikkevarer (efter eget valg).
2.Du føres til bruser, hvor JEG med glidende bevægelser, vasker dig med en skrubsæbe
3.Hernæst lægges du til rette på gulvet foran kaminen eller på sengen, hvorefter jeg går i gang med at slibe dine fødder, fulgt op med varm olie massage. Derefter hel krop, ansigt og isse massage.
4.Jeg overgår til sensitive berøringer, hvor jeg forsøger at fremdrive hjernen til, at du får en god udløsning/orgasme ved mine varme olierede fingerstrøg.
5.Når jeg er færdig med min del, er du velkommen til at røre og lege med mig, evt. komme i endnu en udløsning, gerne over mig, imedens jeg leger med mit legetøj.
6.Vi går sammen i bruser, hvor jeg igen vasker dig, hvis du har lyst.
7.Siger farvel over et glas … og anretning

KONCEPTET KOSTER 2.000,- UDEN SAMLEJE, MEN MED EN GOD AFSLUTNING :-)


Hvis du ønsker og mener at kunne følge konceptet op med, at vi har samleje…
SÅ ER PRISEN 2.500,- men det er en beslutning, du selv er herre over, når vi når så langt.

Jeg vil pointere, at de færreste kan klare en ekstra omgang og at jeg ELSKER at se, hvorledes jeg kan få en krop til at reagere. INGEN kunde behøver at forlade mig med dårlig samvittighed, over ikke at ha haft kræfter til, at tage sig af mig. Jeg har både fornøjelse og tilfredsstillelse i, at se min kunde nyde og blive forkælet Emoji


DER GIVES IKKE BLOWJOB ELLER SAMLEJE UDEN GUMMI – VI HAR PLIGT TIL AT BESKYTTE HINANDEN.
RENLIGHED OG MUNDHYGIEJNE ER ET MUST OG SIDESTILLES MED FULD DISKRETION.

Jeg kan IKKE modtage rygere og mænd under 40 (minus et par år kan muligvis accepteres).

Mange varme hilsner
Værtinden

Kære reflektant... vær rar at vedhæft en KORREKT mailadresse. Jeg er flere gange blevet beskyldt for, ikke at svare, men jeg svarer ALLE seriøse henvendelser, men får konstant en besked om, at henvendelsen er afsendt fra en fejl adresse, hvilket gør det meget svært for mig at returnere <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indrømme at jeg synes hun virker ganske utiltalende og sandsynligvis med  psykiske problemer.

Bemærk brugen af ord som "reflektant" og "koncept" i tide og utide.  Men hvis man leder efter problemer så er hun selvfølgelig en mulighed

 

 

Urimeligt at dømme hende på så løst et grundlag :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Urimeligt at dømme hende på så løst et grundlag :sad:

Det er ikke en dom men en personlig vurdering eller evaluering om du vil. Hendes tekst har jo til hensigt at få en positiv vurdering, som andre annoncer.  Resultatet er dog for mig negativt.

Årsagen er de underlige formuleringer, unødige beskrivelser og tilførte kompleksistet. Men det er selvfølgelig ganske personligt. Kort og godt bør hun efter min smag, skære ned på mængden ord og komme til sagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hendes tekst er da klar og tydelig og giver læseren et ganske tydeligt billede af hvad man som hendes gæst kan se frem til. Altså informativ og ikke bare 3 linier med en ligegyldig tekst som mange andre annoncer. 

Jeg har da  lavet en aftale med hende og glæder mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det er selvfølgelig ganske personligt. Kort og godt bør hun efter min smag, skære ned på mængden ord og komme til sagen.

Faktisk er det vist kun Lady Mylena:

https://annoncelight.dk/showad/189335

der tilbyder noget lignende - er her er teksten endnu længere.

Men det er jo unikt og anderledes det de begge to tilbyder, derfor er det også vigtigt at forklare konceptet grundigt, så misforståelser undgås og oplevelsen kan blive til fornøjelse for begge parter :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det Mylena tilbyder bør man unde sig selv. 

Det er velvære i luksus klassen til en meget lav pris. 

Værtindens koncept lyder også fristende. 

Det svære for mange mænd, ved disse seancer, er nok at slippe kontrollen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faktisk er det vist kun Lady Mylena:

https://annoncelight.dk/showad/189335

der tilbyder noget lignende - er her er teksten endnu længere.

Men det er jo unikt og anderledes det de begge to tilbyder, derfor er det også vigtigt at forklare konceptet grundigt, så misforståelser undgås og oplevelsen kan blive til fornøjelse for begge parter :wink:

Hey Jernsvinet

Tak fordi du linkede til min annonce :)

Ved godt min tekst er lidt lang... men jeg har så meget på hjerte ang. mit tilbud på langtids/wellness daten ;)

Go aften til dig.

* Mylena *

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Jernsvinet

Tak fordi du linkede til min annonce :)

Ved godt min tekst er lidt lang... men jeg har så meget på hjerte ang. mit tilbud på langtids/wellness daten ;)

Go aften til dig.

* Mylena *

At teksten er lang er ikke negativt i dit tifælde.

Jeg må nok erkende at det er brugen af ord som "reflektant" og "koncept" der nok irriterer mig. Det er unødig påtagenhed med ligegyldie fremmedord. Der er jo ikke mere at reflektere over med hende end med andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det Mylena tilbyder bør man unde sig selv. 

Det er velvære i luksus klassen til en meget lav pris. 

Værtindens koncept lyder også fristende. 

Det svære for mange mænd, ved disse seancer, er nok at slippe kontrollen :) 

Godaften Aarhuselsker

Tak for ordene ;) 

Mht. at slippe kontrollen, har jeg et par fif & tricks... hvis man er åben... måske ;)

Ha' en hyggelig & herlig lørdag aften.

* Knus fra Mylena *

PS : Værtindens koncept lyder også for mig som værende meget interessant.

Redigeret af TheLadyMylena

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

PS : Værtindens koncept lyder også for mig som værende meget interessant.

Sjovt nok, så erindrer jeg at kort efter Værtinden måtte stoppe med at tilbyde sit koncept i Silkeborg, startede du op i Silkeborg, så vi ikke skulle lide afsavn :)

Måske I skulle slå jer sammen/dele lokaliteter :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen Jernsvinet

Jeg vidste ikke at Værtinden har været i Silkeborg... hvor pudsigt.

Ja, jeg skal søreme nok sørge for, at I så ikke kommer til at mangle noget i det område ;)

Det ville næsten være synd, hvis vi delte lokaliteter... Så kommer Nordjylland jo til at mangle noget :)

* Mylena *

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M-til-M erotisk massage

At teksten er lang er ikke negativt i dit tifælde.

Jeg må nok erkende at det er brugen af ord som "reflektant" og "koncept" der nok irriterer mig. Det er unødig påtagenhed med ligegyldie fremmedord. Der er jo ikke mere at reflektere over med hende end med andre.

Det kan også være, at hun mest ønsker at henvende sig til folk med lang uddannelse, som enten godt kan lide eller ikke tænker nærmere over hendes sprogbrug. Det kan også være at det bare falder hende naturligt at skrive på den måde :) 

Uanset, nogle vil falde for det, andre vil netop ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen Jernsvinet

Jeg vidste ikke at Værtinden har været i Silkeborg... hvor pudsigt.

Ja, jeg skal søreme nok sørge for, at I så ikke kommer til at mangle noget i det område ;)

Det ville næsten være synd, hvis vi delte lokaliteter... Så kommer Nordjylland jo til at mangle noget :)

* Mylena *

Har vi da noget der ligner i ordjylland??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Den glade murer

Jeg ved desværre ikke om der tilbydes noget lignende i Nordjylland som det Værtinden tilbyder.

Hvis det er det du mener ...?

Go' aften til dig :)

* Mylena *

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
M-til-M erotisk massage skrev, den ‎19‎-‎10‎-‎2015‎ ‎09‎:‎44‎:‎47:

Det kan også være, at hun mest ønsker at henvende sig til folk med lang uddannelse, som enten godt kan lide eller ikke tænker nærmere over hendes sprogbrug. Det kan også være at det bare falder hende naturligt at skrive på den måde :) 

Uanset, nogle vil falde for det, andre vil netop ikke...

Kære alle

Folk må mene hvad de vil om hver andre, men beskriver man én person dårligt og uden objektivt kendskab, så tror jeg nok, at det fortæller mere om anmelderen end om udbyderen.

Jeg var den første i Silkeborg, der kaldte mig "VÆRTINDEN". Jeg har hjulpet flere kvinder i gang vederlagsfrit, men hvor kvinderne lånte mit tøj, parykker, lokaliteter, fotoudstyr og bad mig skrive deres annoncer. Der har derfor været en del forviklinger og uundgåelige sammenligninger. Jeg er den ENESTE i Danmark indtil nu, der har haft et helt berørings koncept i min egenskab af  terapeut/afspændings massør. Min annonce er lavet med det formål, at få en kunde til at føle tillid, ro og at vi i fællesskab, kan gøre det mest hyggeligt for hinanden.

At jeg har brugt et par ord som "reflektant" og "koncept", er IKKE for at anvende fremmede ord eller for, kun at modtage veluddannede kunder. Når man skriver til mig på vegne af min annonce, hvilket der er mange hundrede mennesker der gør, så vil jeg nok mene, at man er reflektant. Jeg må ved denne lejlighed også beklage, at jeg IKKE kan finde et bedre ord for "koncept", men det er hvad jeg tilbyder i og med, at samværet er opbyggende med flere tiltag.

Muligvis er mit ordvalg stødende for enkelte, men jeg er tekstforfatter og har ry for, at benytte glemte udtryk, samtidigt med... at jeg forsøger at undgå for mange unødvendige henvendelser fra folk, der KUN vil ha en hurtig rykker eller som slet IKKE har interesse i, at ligge passivt og være modtagende. Jeg fylder IKKE mine dage op med besøgende, men ud fra samtaler og forståelse til, hvad jeg tilbyder.

At jeg har valgt en nedre aldersgrænse skyldes... at jeg IKKE kan modtage kunder, der er på alder med mine børn og endnu mindre har lyst til, at skuffe nogen som tror... at jeg er en helikopter landingsplads.

Håber at mit svar, kan dække nogle af de negative udtalelser om min personlighed. Jeg føler IKKE, at jeg har fortjent tilsvining fra personer, der ALDRIG har mødt eller endsige talt med mig. Jeg er efter sigende... MEGET jordnær, lattermild, varm, venlig, nærværende og menneskelig.

 

Varme hilsner

Værtinden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, den ‎17‎-‎10‎-‎2015‎ ‎15‎:‎31‎:‎14:

Det Mylena tilbyder bør man unde sig selv. 

Det er velvære i luksus klassen til en meget lav pris. 

Værtindens koncept lyder også fristende. 

Det svære for mange mænd, ved disse seancer, er nok at slippe kontrollen :) 

Smiler... det kommer helt af sig selv :-) Især når man ved, at det tjener et formål og at man må røre efterfølgende ;-)

Varme hilsner

Værtinden <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Værtinden v. Nr. Nebel skrev, for 17 minutter siden:

Smiler... det kommer helt af sig selv :-) Især når man ved, at det tjener et formål og at man må røre efterfølgende ;-)

Varme hilsner

Værtinden <3

 

At slippe mener du? Næhh det gør det nu ikke. For mig var det en lang proces, som kun lykkedes via tantra og maaaanga besøg :) 

skøn aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det glæder mig, at du fandt den rette udbyder ;-) 

Vi er næsten 7 milliarder mennesker på kloden og der er IKKE to, der er ens. Jeg vil derfor ALDRIG være i stand til at vurdere, hvad der er godt for den enkelte. Jeg udøver desværre ikke Tantra, men afspænding og berøringsterapi. At slippe kontrollen er flere ting og betyder IKKE nødvendigvis, at man får en orgasme eller perfekt udløsning ved et første gangs besøg hos en eller anden udbyder.

Når jeg henviser til "at slippe kontrollen kommer af sig selv"... betyder det under besøg hos mig, at man oparbejder en tillid, så man kan slappe af og modtage nydelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...