Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Dalya

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Dalya.

Jeg har nu besøgt Dalya – og altid med top forventninger der altid er blevet indfriet 100 % - Hun er dygtig til at massere – og de særlige tillægsydelser er bestemt også 100 % i orden – Her forleden ville jeg forkæle mig selv voldsomt, så jeg kontaktede Dalya – og fik to timers massage og kunne lave en prime start med et godt blow – herefter massage i to timer og afslutning med et godt blow –

Hun er noget særligt, og kan noget særligt – Hende skal vi alle passe rigtig godt på så længe hun er i branchen.

Badeforhold og sengeforhold er altid ved mine besøg 100% i orden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Dalya.

Jeg har nu besøgt Dalya – og altid med top forventninger der altid er blevet indfriet 100 % - Hun er dygtig til at massere – og de særlige tillægsydelser er bestemt også 100 % i orden – Her forleden ville jeg forkæle mig selv voldsomt, så jeg kontaktede Dalya – og fik to timers massage og kunne lave en prime start med et godt blow – herefter massage i to timer og afslutning med et godt blow –

Hun er noget særligt, og kan noget særligt – Hende skal vi alle passe rigtig godt på så længe hun er i branchen.

Badeforhold og sengeforhold er altid ved mine besøg 100% i orden 

Har du besøgt dem begge for nyligt, eller bare én af dem??

Tænker mere på at du lige har lavet en anmeldelse af Nina fra Ratree, med nøjeagtig samme ordlyd:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du besøgt dem begge for nyligt, eller bare én af dem??

Tænker mere på at du lige har lavet en anmeldelse af Nina fra Ratree, med nøjeagtig samme ordlyd:grin:

Jeg sad med samme undren. Har han fra flasken mon kunnet kende forskel på dem? :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nina – hos Ratree

Jeg har nu besøgt Nina  – og altid med top forventninger der altid er blevet indfriet 100 % - Hun er dygtig til at massere – og de særlige tillægsydelser er bestemt også 100 % i orden – Her forleden ville jeg forkæle mig selv voldsomt, så jeg kontaktede Nina  – og fik to timers massage og kunne lave en prime start med et godt blow – herefter massage i to timer og afslutning med et godt blow –

Hun er noget særligt og kan noget særligt – Hende skal vi alle passe rigtig godt på så længe hun er i branchen.

Bade og sengeforhold er altid i orden ved mine besøg.

 

Dalya.

Jeg har nu besøgt Dalya – og altid med top forventninger der altid er blevet indfriet 100 % - Hun er dygtig til at massere – og de særlige tillægsydelser er bestemt også 100 % i orden – Her forleden ville jeg forkæle mig selv voldsomt, så jeg kontaktede Dalya – og fik to timers massage og kunne lave en prime start med et godt blow – herefter massage i to timer og afslutning med et godt blow –

Hun er noget særligt, og kan noget særligt – Hende skal vi alle passe rigtig godt på så længe hun er i branchen.

Badeforhold og sengeforhold er altid ved mine besøg 100% i orden 

 

Det var da lidt vildt at 2 forskellige piger gav dig 100 % den samme oplevelse :P

Nu har jeg ikke besøgt nogen af pigerne endnu (det kommer med tiden) men jeg har da indtryk at begge piger er dygtige til deres erhverv fra andre anmeldelser.

Begge dine anmeldelser mister en lille smule troværdighed med copy/paste funktionen og lige edit navnene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da lidt vildt at 2 forskellige piger gav dig 100 % den samme oplevelse :P

Nu har jeg ikke besøgt nogen af pigerne endnu (det kommer med tiden) men jeg har da indtryk at begge piger er dygtige til deres erhverv fra andre anmeldelser.

Begge dine anmeldelser mister en lille smule troværdighed med copy/paste funktionen og lige edit navnene.

Enig, men man må formode at Alkoholikeren ikke er ædru nok til, at skrive en helt ny anmeldelse hver gang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det ser lidt usædvanligt ud. Inden jeg så denne anmeldelse, kommenterede jeg på den positive anmeldelse af Nina, som jeg i øvrigt er helt enig i. Og jeg er sådan set tilsvarende enig i anmeldelsen af Dalya. Så til dem der evt. bliver bekymrede over om dette er rigtige anmeldelser kan jeg bekræfte at begge GP er absolut værd at besøge og at det er plausibelt at man kan bestille nævnte oplevelser.

Men dette er måske et rationaliserings tiltag mht GP anmeldelser, at bestille samme service hos piger man ved leverer varen, og så bare (næsten) skifte navnet ud.

Det bliver spændende at høre Alkoholikerens forklaring.

mvh

Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jamen jeg iler med forklaring og en anden broder har skrevet en pm til mig med samme undren, jeg har besøgt begge damer men ikke samme dag - men med en uges mellemrum, oplevelsen er den jeg har beskrevet - god rigtig god massage og gode afslutninger og start begge steder ! Når jeg besøger damer med en så god oplevelse så venter jeg lidt tid med at skrive til euforien har lagt sig på den måde mener jeg at anmeldelsen er mere valid og jeg er "kronisk ædru" da jeg har leverskade efter et voldsomt alkohol forbrug - se på venuslogen ølmanden - der er begge steder fine badeforhold og rent sengetøj o.s.v. Mere er der ikke i det, kan godt forstå skepsis men prøv selv og se om min anmeldelse er forkert :) jeg vil påstå at de er understatede :)

god fornøjelse med besøgne hos de to damer

 

Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt sikkert fine damer begge to, og ingen skygge på dem. Men uanset din krysteragtige forklaring, så har du yderligere bidraget til at det bliver alt sværere at tage anmeldelser på EG særligt alvorligt. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da der er tale om to helt forskellige piger, er det næppe rimeligt, at de får to helt enslydende anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa Banan om jeg er en kryster eller ej X kan du have din mening om som du vil, det er nemt "bag skærmen" at kalde folk det ene eller andet det taler helt for sig selv, X ja det er to helt forskellige damer men de levere en fin oplevelse begge to - begge er dygtige til at massere og levere en fin tillægsservice og der er rent og pænt ja det er enslydende anmeldelser. Mere energi gider jeg ikke bruge på det.

I (X/Banan og evt.andre skeptikere) Kan da bare kritisere løs, men gerne på et redeligt grundlag, eksempelvis ved at besøge damerne - min inspiration til at besøge dem, er de mange gode anmeldelser af netop de to damer, men i er måske for fattige til at købe to timer og to gange ekstra service? Så er det billigere at "tale andres indlæg ned"

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen jeg iler med forklaring og en anden broder har skrevet en pm til mig med samme undren, jeg har besøgt begge damer men ikke samme dag - men med en uges mellemrum, oplevelsen er den jeg har beskrevet - god rigtig god massage og gode afslutninger og start begge steder ! Når jeg besøger damer med en så god oplevelse så venter jeg lidt tid med at skrive til euforien har lagt sig på den måde mener jeg at anmeldelsen er mere valid og jeg er "kronisk ædru" da jeg har leverskade efter et voldsomt alkohol forbrug - se på venuslogen ølmanden - der er begge steder fine badeforhold og rent sengetøj o.s.v. Mere er der ikke i det, kan godt forstå skepsis men prøv selv og se om min anmeldelse er forkert :) jeg vil påstå at de er understatede :)

god fornøjelse med besøgne hos de to damer

 

Alkoholikeren

Den slags genbrug, højnere jo ikke lige frem troværdighen af anmeldelserne

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

I (X/Banan og evt.andre skeptikere) Kan da bare kritisere løs, men gerne på et redeligt grundlag, eksempelvis ved at besøge damerne

... Og hvor ved du fra, at dette ikke er sket?

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK,- den gode gamle ølmand har lavet en hurtig anmeldelse ved at kopiere en gammel anmeldelse.  So what? Det er vel ikke så stor en forbrydelse, så vidt jeg ved er der ikke en lov om hvordan man skal lave anmeldelser? Intet tyder på den er falsk, så vi skylder vel bare alkoholikeren en tak for anmeldelsen til trods for at det lige var lidt hurtigt denne gang.

Fint at han blev busted for at kopiere, og fint at han svarede for sig og forsvarede ægtheden af anmeldelsen.  Jeg synes ikke der er nogen grund til at gå bananas eller bore mere i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

:) Nielst - jeg har nu ikke kopieret tidligere anmeldelse, blot skrevet to samtidig :)

 

X jeg ved heller intet om, hvorvidt du eller andre i denne tråd har besøgt nogen af damerne, det eneste jeg forholder mig til er at jeg belikkes for at lave "fake" anmeldelser - Hvilket jeg altså ikke gør, eller har gjort - Ja jeg har være rationel og skrevet en anmeldelse der rummer min oplevelse af begge GP - Og hvad suspekt er der i det ? At jeg ikke skriver som "i de grå sider" - kig engang rundt i forummet flere skriver noget i retning af, "hvad der skete mellem pigen og mig bliver mellem os" . Derudover roses så den pågældende for en fantastisk indsats - Så hvad er det egentligt der er anstød grunden i min(e) anmeldser af Nina/Dalya?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:) Nielst - jeg har nu ikke kopieret tidligere anmeldelse, blot skrevet to samtidig :)

 

X jeg ved heller intet om, hvorvidt du eller andre i denne tråd har besøgt nogen af damerne, det eneste jeg forholder mig til er at jeg belikkes for at lave "fake" anmeldelser - Hvilket jeg altså ikke gør, eller har gjort - Ja jeg har være rationel og skrevet en anmeldelse der rummer min oplevelse af begge GP - Og hvad suspekt er der i det ? At jeg ikke skriver som "i de grå sider" - kig engang rundt i forummet flere skriver noget i retning af, "hvad der skete mellem pigen og mig bliver mellem os" . Derudover roses så den pågældende for en fantastisk indsats - Så hvad er det egentligt der er anstød grunden i min(e) anmeldser af Nina/Dalya?

Jeg mener ikke, at jeg nogetsteds har skrevet, at dine anmeldelser er falske. Som tidligere angivet synes jeg bare ikke, at det er fair, da der er tale om to helt forskellige piger. Du vil vel ikke bilde mig ind, at du har haft nøjagtig samme oplevelse med de to?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke, at jeg nogetsteds har skrevet, at dine anmeldelser er falske. Som tidligere angivet synes jeg bare ikke, at det er fair, da der er tale om to helt forskellige piger. Du vil vel ikke bilde mig ind, at du har haft nøjagtig samme oplevelse med de to?

Du vil vel ikke bilde mig ind, at du har haft nøjagtig samme oplevelse med de to?

- hvor ved du så fra:wink: , at de ikke er enæggede tvillinger (100% ens arvemateriale)  eller søstre (50% ens arvemateriale)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du vil vel ikke bilde mig ind, at du har haft nøjagtig samme oplevelse med de to?

- hvor ved du så fra:wink: , at de ikke er enæggede tvillinger (100% ens arvemateriale)  eller søstre (50% ens arvemateriale)  

Nu forholder det sig sådan, at jeg faktisk har besøgt begge de bemeldte damer, og min vurdering er, at Dalya ligger klasser over Nina.

Jeg oplevede Ninas massage som gennemsnitlig. Hun var sød og rar, bevares, men massagen hævede sig ikke op over, hvad jeg har oplevet andre steder, og hun var noget muggen over, at jeg ikke havde barberet mig dernede ("jeg kan altså ikke lide hår"). Det videre forløb oplevede jeg som noget ret mekanisk.

Dalya er helt anderledes. Hun er meget varm, imødekommende, meget humoristisk og frem for alt indlevende. Massagen fås ikke bedre, og det "ekstra" kan der ikke sættes bare en lillefinger finger på.

Jeg tror, at det var Bananas, der på et tidspunkt skrev, at der var to i hans univers, som i den grad var brændt igennen: Den ene var Nikita, og den anden var Dalya.

Jeg deler til fulde hans vurdering.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu forholder det sig sådan, at jeg faktisk har besøgt begge de bemeldte damer, og min vurdering er, at Dalya ligger klasser over Nina.

Jeg oplevede Ninas massage som gennemsnitlig. Hun var sød og rar, bevares, men massagen hævede sig ikke op over, hvad jeg har oplevet andre steder, og hun var noget muggen over, at jeg ikke havde barberet mig dernede ("jeg kan ikke lide hår"). Det videre forløb oplevede jeg som noget meget mekanisk.

Dalya er helt anderledes. Hun er meget varm, imødekommende, meget humoristisk og frem for alt indlevende. Massagen fås ikke bedre, og det "ekstra" kan der ikke sættes bare en lillefinger finger på.

Jeg tror, at det var Bananas, der på et tidspunkt skrev, at der var to i hans univers, som i den grad var brændt igennen: Den ene var Nikita, og den var Dalya.

Jeg deler til fulde hans vurdering.

:):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, der var to der til den grad var brændt igennem: Nikita och Dalya (den gang hun hed Lalya). Nu er der en til, en helt anden Nina, som i sikkert kender til. Og også en der heder Bee.  Men jeg kender også denne Nina  hos Ratree temmelig godt, og mener, ligesom BX, at der er flere klasser mellem hende og Dalya. Og mindst to flasker vin dagligt.

Naturligtvis må enhver anmelde som han vil. Men jeg synes stadig at det er dovent, og ikke mindst mærkeligt at skrive eksakt detsamme om to helt forskellige piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Banan- Hvis der er rent skal man så i to anmeldelser skrive henholdsvist hygiejnisk og rent, hvis massagen opleves af mig som top god skal jeg så skrive fortrinlig i den ene og supergod i den andne anmeldels? Hvis tillægsservice opleves som særdeles prisværdig skal jeg så skrive særdelesprisværdig og anbefalesesværdig - for at undgå at du mener den er mærkelig? eller doven :) Oplevelse og anmeldelser er subejektive - og mine oplevelsessanser er altså ens om GP er fra Thailand eller mellemøsten - så er et bJ et BJ og i begge tilfælde suoergodt, Massagen af min krop er stadig massage af min krop - og i begge tilfælde var massagen i top og to timer begge steder med to gangse services - henholdsvis ejakulation og udløsning hos hver sin dame - jfc du er langt ude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...