Hop til indhold
yamara

Super/mega Fransk med sidevogn? :)

Recommended Posts

Hej alle sammen.

Jeg har i et stykke tid gerne ville prøve en omgang super/mega fransk ved en af de søde piger, altså fransk uden kondom (kan sgu ikke finde ud af om det er super eller mega når det er fuldstændig uden, derfor begge :) ) men jeg har ikke gjort det på grund af frygten for at blive smittet med et eller andet, ikke at jeg så'n er bange for det, orker det bare ikke hvis i forstår.

Men der må da være nogle af de mere erfarne herinde eller nogen af pigerne som vil kunne sige at de ihvertfald ikke har oplevet at blive smittet med noget igennem så og så lang tid eller så og så mange besøg?

Jeg har søgt lidt på nettet og der er ikke nogen som ret faktisk skriver at ja man kan få det eller det hvis man får ubeskyttet oral sex, eller for det sag giver det til en af pigerne, det er alle sammen "det er ikke klinisk bevist at man kan, men man anbefaler brug af kondom" osv osv.

Så spørgsmålet er nok også er der en eller flere som ret faktisk kan sige ja, jeg dyrkede kun usikker oralsex med hende og jeg fik noget.

Håber i kan hjælpe, for der er faktisk flere og flere som tilbyder det syntes jeg.

Tak for jeres svar, glæder mig til at læse dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv at søg på emnet herinde og læs det hele...... så er du ca 30 år ældre når du er færdig :D

Ej spøj til side, der er mange holdninger til hvor lille eller stor risikoen er. Du skal nok bare vælge at gøre det du har det bedst med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du gerne vil skræmmes - så kig i denne tråd fra og med dette indlæg:

 

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaah .... Jeg ved, at du vil hade det, men det er der nok ikke noget endegyldigt svar på.

Jeg har selv prøvet det ved to lejligheder. Den ene var i etablissementet på Buddingevej, hvor thaipigen lige pludselig tog Lille Bor i munden og gnavede løs. Jeg var målløs, men opgav at protestere, nu hvor hun alligevel var godt i gang. Man er vel svag i kødet. Jeg var stadig øm, da jeg et par dage efter besøgte Nancy på Køgevej 505, men her foregik det "reglementeret". Ømheden fortog sig dog efterhånden.

Den anden gang var hos en tantrapige. Efter en seance på flere timer var vi begge kørt så meget op, at "det" bare skete, som det nu er tænkt fra naturens side. Bagefter havde jeg tydelige symptomer på både syfilis, aids, gonorré, klamydia, herpes, spedalskhed samt en ondartet byldepest.

Jeg kontaktede nervøst tantrapigen og fik med omsvøb – det skulle jo ikke ligne en anklage – spurgt nærmere ind til "tingene", og hun fortalte, at hun netop var blevet testet negativt for alt. Og at hun da i øvrigt havde haft en storartet og utrolig sanselig oplevelse med mig. Og at hun da var glad for, at jeg henvendte mig i det prækære ærinde.

Sært nok forsvandt alle symptomer som dug for solen. Selv noget, jeg grangiveligt havde anset for at være et begyndende udbrud af den sorte byldepest, viste sig ved nærmere observation at være en ganske fredelig bums.

Min lære af dette er, at psykolosomatikken er en ret alvorlig medspiller – faktisk éns værste fjende – og at man i egen psykiske interesse skal beskytte sig. Altså legemligt, selvom glædespiger uden tvivl er langt sikrere at komme i nærkontakt med end tilfældige lørdagsaftensscoringer i værtshusmiljøet.

Jeg ved ikke, om du kan bruge mine gamle rullestolserfaringer til noget?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i et stykke tid gerne ville prøve en omgang super/mega fransk ved en af de søde piger, altså fransk uden kondom (kan sgu ikke finde ud af om det er super eller mega når det er fuldstændig uden, derfor begge :) ) men jeg har ikke gjort det på grund af frygten for at blive smittet med et eller andet, ikke at jeg så'n er bange for det, orker det bare ikke hvis i forstår.

Hvis du for det første holder dig til de piger, der kun tilbyder samleje med kondom og ellers passer på sig selv - så er risikoen meget minimal :)

Superfransk betyder normalt fransk uden kondom.

Megafransk er så hvor pigen først sutter uden kondom og afslutter med at tage skuddet i munden uden kondom - og enkelte sluger det også, men de fleste i f.eks Tyskland spytter det ud i et stykke køkkenrulle, da det giver en ram smag i halsen, som kan sidde der i laaaang tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er nogle stykker, som har beskrevet at de er blevet smittede efter superfransk. Nogen der fortalte han fik gonnorré, kan jeg huske. En af de mere rennomerede skribenterne desuden.

Så det sker helt sikkert.

Selv er jeg totalt uansvarlig og tager imod det jeg får når jeg får det, og det er sjældent med kondom - det franske altså. Dum i hovedet er jeg måske, men stadig rask.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig Bananen's uansvarlige livsførelse.. kán bare ikke lide at få sjoveren pakket ind og kvalt. Dumdristigt ja, men at foretrække når alternativet er cølibat. (Og det ér det). 43 år og endnu min første kønssygdom tilgode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Men der må da være nogle af de mere erfarne herinde eller nogen af pigerne som vil kunne sige at de ihvertfald ikke har oplevet at blive smittet med noget igennem så og så lang tid eller så og så mange besøg?

 

Jeg har i købe sammenhæng nydt fransk uden, over snart en 10 årig periode, og jeg er aldrig blevet smittet af noget. Ude i den anden verden har jeg såmænd også dyrket ubeskyttet sex, uden nogen side at blive smitet af anden end en gang lus i kønsbehåringen (Den gang hvor alle have væg til væg tæppe forneden)

Til gengæld har jeg altid dels forhold mig til smittefare og dels til hvornår jeg synes at jeg turde løbe en risiko (noget med at kende lidt til den anden) for der vil jo altid være en risiko, uagtet hvem man dyrker sex med.

Men er du bange for at blive smittet af en GP´er så lad dog være, det vil da klart gå ud over nydelsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig Bananen's uansvarlige livsførelse.. kán bare ikke lide at få sjoveren pakket ind og kvalt. Dumdristigt ja, men at foretrække når alternativet er cølibat. (Og det ér det). 43 år og endnu min første kønssygdom tilgode. 

En rigtig mand, har haft mindst 1 børnesygdom i livet, så afsted med dig. :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En rigtig mand, har haft mindst 1 børnesygdom i livet, så afsted med dig. :) :)

Børnesygdomme? !?

Jeg har da både haft podegra og myllerbæ.. Er det ikke kun kvinder og børn, der kalder det andet end en let irritation? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak McQueen. Du er en sand romantiker.

En ting er jeg dog helt sikker på: uanset hvor forsigtige og bange vi er her i livet, så skal vi alligevel dø en dag

Hvad er det for en tosset påstand at slynge ud :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...