Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Jubilæums GB

Recommended Posts

Op på hesten? I mener vel op på pikken, ikke? :razz:

Der er jo altid ting at lære når man prøver noget nyt, nu har jeg lært det her ;) 

 

Mette du er velkommen til at PM mig, hvis du vil have tips om GB-arrangementer, jeg har deltaget i et par GBs eller var det mere end 50 stykker :P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heheh, det kan det faktisk ikke nu. Bad, hår, sminke, vask af 2'eren for ikke at nævne transport, jeg kan tidligst være der kl. 20, så medmindre i har lyst til at starte uden mig lol. 

Ej spøg til side, lokalet er aflyst, pizzaen er bestilt og jeg har sat mig til rette i sengen med en serie. Jeg kommer ikke videre i aften, ellers godt forsøgt. 

Vi starter uden dig... nogle af os er blevet liderlige og er gejlet op til lir i aften :D Vi kunne godt vente til kl. 20 hæhæ, jeg lokker overhovedet ikke - det var bare en tanke :D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver IKKE mindre liderlig af at vente  - jeg kan sagtens vente til kl 20 - eller senere  :-)

Venligst

French

 

 

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mette, til 1300 var jeg også gået all in. Pisse ærgerligt, for netop i aften er en af de få aftener, hvor jeg faktisk havde mulighed for at lege med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad jeg tidligere har set i andre GBs er, at prisen ofte er sat en del lavere, ift single-sessions. For gæsterne har nada kontrol over hvor mange der kommer og hvor meget man skal stå i kø med køllen i hånden. :D

 

Tjek f.eks Miss Hells tidligere annonceringer, både hvad angår varsling og priser. Hun har vidst haft held med populære GBs flere gange. Ved events i Ahornsgade tager de 1000kr pr besøg i to timer, hvor der er to eller tre kvinder til rådighed. Og kaffe. :) 

 

Det er selvfølgelig helt op til sælgeren hvad prisen lyder på, men der er et selektivt marked som også vælger med pengepungen. Ikke kun med u-know-what ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hvad jeg tidligere har set i andre GBs er, at prisen ofte er sat en del lavere, ift single-sessions. For gæsterne har nada kontrol over hvor mange der kommer og hvor meget man skal stå i kø med køllen i hånden. :D

 

Tjek f.eks Miss Hells tidligere annonceringer, både hvad angår varsling og priser. Hun har vidst haft held med populære GBs flere gange. Ved events i Ahornsgade tager de 1000kr pr besøg i to timer, hvor der er to eller tre kvinder til rådighed. Og kaffe. :) 

 

Det er selvfølgelig helt op til sælgeren hvad prisen lyder på, men der er et selektivt marked som også vælger med pengepungen. Ikke kun med u-know-what ;) 

Spot on - Tip toe! :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

ville så gerne have været med . Mette du er EN ENER !!!! dejlig fræk og meget indlevende og super kompetent

bedre held næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...