Hop til indhold
Guest Mette Tøsen

Jubilæums GB

Recommended Posts

Guest Mette Tøsen

Som nogle måske har opdaget, så er det cirka sådan næsten præcis ét år siden jeg først trådte ind på denne scene. Det har været et vildt og fantastisk år og jeg fortryder ikke ét sekund af det, og derfor skal det da fejres! Med mit første GB. :D

Det bliver tirsdag d. 13/10 i min faste lille hule, i tidsrummet 19-21. Som udgangspunkt må I helst komme fra start og være tiden ud, men det bliver muligt at komme til senere eller gå tidligere hvis man meget gerne vil. Prisen ligger dog fast, 2000kr og det inkluderer alt hvad jeg tilbyder: Smæk mig, spyt på mig, slå mig til jeg piver, pres pikken ned i halsen på mig og dæk mig til med sperm så vildt i lyster! Jeg synes det kunne være lidt fedt med en bukake afslutning, men det er ikke et krav, bare en idé ;)

Booking foregår som altid via sms på 2821 0289, ingen opkald, ingen hemmelige numre eller upersonlige taletidskort, og I kan booke fra sådan cirka lige nu og indtil kl.19 på tirsdag. Jeg har ikke besluttet mig for et fast antal gæster der må komme, men det kan godt ske at jeg siger stop hvis tallet bliver højt nok, så book i god tid hvis I vil være sikre på en plads.

Der vil, indenfor tidrummet, være mulighed for bad både før og efter, og eventuelle rygere kan også godt lige tage en lille pause i baglokalet.

 

Jeg håber på at se en masse af jer, både nye og gamle kendinge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende spændende, Mette Tøsen, når en man har mødt dig før og ved det er en fed oplevelse. :wink:

Hvordan ser det ud med sandwich og to i én?. Er det med i planen eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Mr. Cerious: selvfølgelig spørger du om dét ;) jep, begge dele er på menuen, dog med det forbehold at jeg jo ikke normalt dyrker anal, så vi må se hvor meget jeg kan klare. 2i1 har jeg aldrig prøvet, og helt ærligt, jeg tror ikke på at det kan lade sig gøre med mig, men lad os da give det et forsøg, kan jo ikke sige nej til ekstra meget pik, vel? 

TipToe: Jeg ER din fluffer! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Friskt initiativ, men hverken tiden eller mit budget er med mig. Jeg må "nøjes" med en one-on-one en anden dag. Eller one-in-one :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Mr. Cerious: jo det synes jeg også ;) 

Jeg synes også at det kræver et minimum antal mennesker før det er et rigtigt GB.  Indtil videre har jeg desværre kun 3 tilmeldte, så hvis jeg ikke har minimum 5 inden kl. 17 tror jeg altså jeg aflyser :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Hmmm.... Jeg er blevet gjort opmærksom på at jeg måske har sat prisen lige lovligt højt, og det kan måske godt være. Jeg har jo aldrig prissat sådan noget før ;) 

Så lad os sige 1300... Dette gælder selvfølgelig også dem der allerede har meldt sig til. Der skal stadig være minimum 5 tilmeldte inden kl. 17, og hvis der bare er det forbliver tilmeldingen åben til kl. 19. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Count me in! - altid dejligt med nogen trækker lidt i trådene bagom. :wink:

Med sandwich og 2i1 og så på Mette-Tøsen, så må Mr Cerious være der, det kan ikke være anderledes! :-P

Tag' dig nu sammen Nille! :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

MrCerious: haha... "nogen" 

Jeg takker for optimismen, men der er faktisk faldet folk fra den sidste time så jeg lige nu kun har én sikker og det er simpelthen for tyndt, så jeg aflyser og bliver hjemme i sengen med Netflix og chips...

Håber I får en god aften...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er med 100 pct.

Så er vi tre - vi må da kunne finde ud af et eller andet :-) og evt to mere :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Hahaha, I er søde, men helt ærligt så har skuffelsen sgu lidt dræbt min lyst for i aften... Vi prøver igen en anden gang, med lavere pris og tidligere meldt ud ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha, I er søde, men helt ærligt så har skuffelsen sgu lidt dræbt min lyst for i aften... Vi prøver igen en anden gang, med lavere pris og tidligere meldt ud ;) 

Du ved vi er nogle som er seriøse, hvis pris, tid og dato passer sammen. Der tilbydes en del GB for tiden så som arrangør skal man være tidlig ude samt finde en fornuftig pris for at trække nok fyre til :D Op på hesten igen, vi ses næste gang, Mette :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja op på hesten igen. Selvom der ikke er nok tilmeldte så tror jeg vi er mange der venter spændt på næste dato. 

Den må meget gerne annonceres lidt før så den kan indgå i planlægningen. 

Ses;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Op på hesten? I mener vel op på pikken, ikke? :razz:

Der er jo altid ting at lære når man prøver noget nyt, nu har jeg lært det her ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men tror altså prisen er mere vigtigt end datoen - havde den ligget i naturligt leje, så havde vi ligget og knaldet om præcis 2 timer og 22 min.....damn, ærgerligt vi ikke gør det. :?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men tror altså prisen er mere vigtigt end datoen - havde den ligget i naturligt leje, så havde vi ligget og knaldet om præcis 2 timer og 22 min.....damn, ærgerligt vi ikke gør det. :?

 

Korrekt prisen er alfa omega, man er mere motiveret til rykke rundt på aftaler hvis prisen er god dvs. (1000-1300 kr. for GB),man kunne også lægge mere tid til, et godt GB varer 3-4 timer med pauser, så er tid til det frække samt hyggesnakke med folk uden at man føler at tiden er ved at løbe ud.

Et tip herfra, det er bedre at tage en lavere pris og få flere deltagere end en høj pris med få deltagere eller worst case man er nød til at aflyse...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Det kan vel stadig nås :P Ja op på fars hat pik :D

Heheh, det kan det faktisk ikke nu. Bad, hår, sminke, vask af 2'eren for ikke at nævne transport, jeg kan tidligst være der kl. 20, så medmindre i har lyst til at starte uden mig lol. 

Ej spøg til side, lokalet er aflyst, pizzaen er bestilt og jeg har sat mig til rette i sengen med en serie. Jeg kommer ikke videre i aften, ellers godt forsøgt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...