Gæst Skrevet 10. Oktober, 2015 (edited) Her een af mine Ja undskyld, men blev bare lige en lille smule træt af de ørkesløse debatter om dyresex forbud, Sverige og flygtninge. Så er dåser altså et meeeget mere fredeligt emne. Ja okay, det er jo EG, så det er jo i grunden ikke sikkert... Redigeret 10. Oktober, 2015 af Kaspersen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 10. Oktober, 2015 Muligvis er det bare mig, men jeg har svært ved at se forbindelsen imellem overskriften og indholdet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Oktober, 2015 Det er en kagedåse. Men klart ikke det du forventede Og så slettede jeg også lige 'Piger' fra overskiften, for lige det var der rigtig nok ingen forbindelse til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Oktober, 2015 Det er vel en madkasse og ikke en kagedåse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Oktober, 2015 (edited) Altså, den er købt med kager i, så det er en kage dåse. Men man kan helt sikkert også bruge den som madkasse.Nu skal det jo nok vise sig at dåse emnet slet ikke er så fredeligt som man skulle tro. Redigeret 10. Oktober, 2015 af Kaspersen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Oktober, 2015 Det er en kagedåse. Men klart ikke det du forventede Og så slettede jeg også lige 'Piger' fra overskiften, for lige det var der rigtig nok ingen forbindelse til. Så er det en madkasse med kager i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Oktober, 2015 Så er det en madkasse med kager i Du må kalde den liiiige hvad du vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bing 908 Skrevet 11. Oktober, 2015 (edited) Redigeret 11. Oktober, 2015 af Bing 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. Oktober, 2015 Det er en kagedåse. Men klart ikke det du forventede Og så slettede jeg også lige 'Piger' fra overskiften, for lige det var der rigtig nok ingen forbindelse til. Nej, jeg opfattede det også som en typisk ekstrabladsoverskrift, der jo ikke altid dækker indholdet. Formodentlig ville heller ingen pige have reagerede på den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 11. Oktober, 2015 Så er der billed af begge slags dåser 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 12. Oktober, 2015 KK'S STUE EFTER LØRDAGENS FEST ? ? ? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 12. Oktober, 2015 KK'S STUE EFTER LØRDAGENS FEST ? ? ? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50849 Skrevet 13. Oktober, 2015 Det er snart Jul . . . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg