Hop til indhold
Gæst

Vi vil se dåser

Recommended Posts

Gæst

Her een af mine :lol:

 

dddd1.thumb.jpg.3ab32ebcdab60fb22bbf6a5b

Ja undskyld, men blev bare lige en lille smule træt af de ørkesløse debatter om dyresex forbud, Sverige og flygtninge. Så er dåser altså et meeeget mere fredeligt emne. Ja okay, det er jo EG, så det er jo i grunden ikke sikkert...:shock::lol:

Redigeret af Kaspersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Muligvis er det bare mig, men jeg har svært ved at se forbindelsen imellem overskriften og indholdet :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er en kagedåse. Men klart ikke det du forventede ;-) 

Og så slettede jeg også lige 'Piger' fra overskiften, for lige det var der rigtig nok ingen forbindelse til. :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså, den er købt med kager i, så det er en kage dåse. Men man kan helt sikkert også bruge den som madkasse.

Nu skal det jo nok vise sig at dåse emnet slet ikke er så fredeligt som man skulle tro. :shock::lol:

Redigeret af Kaspersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er en kagedåse. Men klart ikke det du forventede ;-) 

Og så slettede jeg også lige 'Piger' fra overskiften, for lige det var der rigtig nok ingen forbindelse til. :-P 

Så er det en madkasse med kager i :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en kagedåse. Men klart ikke det du forventede ;-) 

Og så slettede jeg også lige 'Piger' fra overskiften, for lige det var der rigtig nok ingen forbindelse til. :-P 

Nej, jeg opfattede det også som en typisk ekstrabladsoverskrift, der jo ikke altid dækker indholdet. Formodentlig ville heller ingen pige have reagerede på den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...