Hop til indhold
TommyHansen

Gangbang med smukke Louise i Århus på mandag

Recommended Posts

Guest anders Jensen

kom til køøøbbbbeeeeennnnnnhhaaaaavvvvvvnnnnnnnnn  :-)  og jeg møder meget meget gerne op !!! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Gad vide om deltagerantallet levede op til forventningerne? Der var jo snak om at aflyse hvis der kom under 20.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dworkin

Jeg deltog sammen med en fem-seks andre, der var der fra den annoncerede start på herlighederne kl. 14. Arrangøren og jeg talte en smule om fremmødet i de små pauser  - han og Louise havde fået 57 (!) tilmeldinger - vi var med andre ord mødt ca. 10% op fra start. Da jeg gik (aldeles udknaldet og yderst tilfredsstillet) efter ca. halvanden time, var der stadig ikke dukket flere op. Det må jeg kun sige, at jeg finder særdeles sløjt. Det er sgu netop sådan at fremtidige arrangementer aldrig kommer til at finde sted.

 

Hvad Louise angår, så er hun svaret på enhver fantasi - sindssygt frækt, tydeligt nydende og ualmindeligt smuk. Hvis kvinders kurver minder om en violin, så er hun en Stradivarius. Så afgjort værd at tage turen over broen for og hun skal have mange tusind tak for en stund, der vil fremkalde billeder på nethinden og smil på læben i lang, lang tid fremover.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Ja men snak med totalwild, der fik karantæne herinde.,han kører løbet og jeg tro ikke Louise selv ser noget herinde. Mødte Louise til det allerførste gangbang i Mariager, da ville hun bruge gummi. Det har totalwild lavet om på. Håber ikke hun bliver smittet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 Mødte Louise til det allerførste gangbang i Mariager, da ville hun bruge gummi.

hendes første var ikke i Mariager, men Ålborg. Mariager var hendes nummer 2.

Jeg var med hendes første og anden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hendes første var ikke i Mariager, men Ålborg. Mariager var hendes nummer 2.

Jeg var med hendes første og anden :)

Dejligt at høre

Jeg er sikker på, at hun har nydt din store, flotte pik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der blev kneppet igennem i sandwich og 2 pikke i munden samtidigt.

Hun ømmede sig også lidt ind imellem.

Men det var tydeligt at se og høre, at hun nød det.

Det var et hyggeligt arrangement.

Havde dog mødt hende før via sugardaters.

Hun dyrker poledancing og er rimelig fit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der blev kneppet igennem i sandwich og 2 pikke i munden samtidigt.

Hun ømmede sig også lidt ind imellem.

Men det var tydeligt at se og høre, at hun nød det.

Det var et hyggeligt arrangement.

Havde dog mødt hende før via sugardaters.

Hun dyrker poledancing og er rimelig fit.

Det lyder dejligt, men jeg håber ikke I var for hårde ved hende siden hun ikke tilbyder anal og sandwich mere... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der blev kneppet igennem i sandwich og 2 pikke i munden samtidigt.

Hun ømmede sig også lidt ind imellem.

Men det var tydeligt at se og høre, at hun nød det.

Det var et hyggeligt arrangement.

Havde dog mødt hende før via sugardaters.

Hun dyrker poledancing og er rimelig fit.

Fedt fedt! :-P . Der gad jeg godt have været! :-P

En rigtigt GB pige tager den alle steder, i mine øjne (bare min mening). Så sandwich og 2i1 er vigtigt. :cool:

Super ærgerlig hun ikke gør det mere, gad vide hvorfor det er "lukket land" nu?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Korrektion til Skovfogden, der var ganske rigtigt 8 tilstede men "kun" 7 der deltog i Aalborg.

 

Grunden til at Louise ikke er til anal mere er, at hun i Aalborg og til dels i Mariager fik for meget af det anale. Der var for mange der ville analt med hende og tog hende lidt for hårdt i forhold til, hvad hun selv er klar til. Det er også grunden til at hun i Mariager ret hurtigt sagde stop, der hvor hun sagde fra i Mariager, var da en deltager, ville tage hende analt og hans udstyr simpelthen var for stort til hende. Ikke fordi hun ikke kan lide det under de rigtige omstændigheder, men det er nemmere/bedre at melde ud fra starten af, at hun ikke er til anal end skuffe nogle, når hun siger stop på halvvejen. (Bygger på hendes egen udtagelser)

 

Jeg forstår ikke hvorfor, der ikke kom flere til GB i Aarhus, men måske markedet er ved at være mættet, der annonceres med et eller flere GB næsten hver uge rundt om i Danmark. For 10 år siden var der maks 1-2 stykker om året af denne type GB.

 

 

Redigeret af Charlie35

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Skovfogeden: Med sådan en flot røv, hvem kan sige nej eller retter sagt, hvem kan holde sig fra :)

 

En rigtigt GB pige tager den alle steder, i mine øjne (bare min mening). Så sandwich og 2i1 er vigtigt. :cool:

Super ærgerlig hun ikke gør det mere, gad vide hvorfor det er "lukket land" nu?

 

enige.

Ja super ærgerligt. Der er ikke rigtige mange piger der nyder eller kan klar anal, især i en gangbang. men der findes nogle undtagelse (heldigvis) :grin:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...